Hop til indhold
BudapestDK

Ungarn

Recommended Posts

Jeg har boet i Budapest i 1½ år og har fået lidt erfaring fra det ungarske. Hvis man ikke passer på, så bliver man garanteret snydt. Specielt i den centrale del af Budapest skal man tage sig i agt

På og i nærheden af strøget (Vaci Utca) findes mange som prøver at lokke dig ind på en af de mange natklubber. Men pas på – de fleste er rene turistfælder, hvor man kommer til at betale skyhøje priser for alt.

Det er heller ikke usædvanligt at et par piger henvender sig og spørger om vej. De udgiver sig ud for at være turister, og de har tabt deres bykort. Efter lidt small-talk spørger de ofte om man kender en bar i nærheden, hvor man kan drikke en øl sammen.

Medmindre du vil snydes for både penge og piger, er mit råd igen at sige nej-tak.

I området omkring de store hoteller, og specielt Intercontinental og Marriott, finder man mange piger. De er ikke svære at få øje på eller komme i kontakt med. Giv dem et smil og de henvender sig til dig – og næsten altid på engelsk. De ved, at det kun er turister der bor på hotellet. De spørger ofte om ”Do you need company with a business woman”?

Pigerne omkring de store hoteller er dyrere, men selvfølgelig kan man direkte se hvad man får for pengene. Her er der ingen photoshop billeder eller falsk reklame, men kun forhandling face-to-face.

Jeg har ikke den store erfaring med hotel-pigerne. Jeg har stort set kun gjort brug af piger, som jeg har fundet på nettet.

Der findes mange gode hjemmesider – men en af de bedste er http://www.rosszlanyok.com

Et par gode råd og erfaringer.

Der findes et utal af piger der annoncerer, og en af de største udfordringer er deres manglende kendskab til engelsk. De fleste ungarere kan kun meget få engelske ord – og selvom pigen skriver at hun kan engelsk, så har jeg flere gange oplevet at det er en meget stor overdrivelse. Men i telefonen finder du hurtigt ud af om I kan kommunikere. De fleste piger prøver virkeligt at gøre deres bedste for at gøre sig forståelig.

Men udvalget er stort – rigtigt stort. Der er masser af muligheder for at få nogle gode oplevelser men også det modsatte. Men søg med kritisk sans – og du vil med garanti møde en af de mange fantastiske ungarske kvinder som vil gøre alt, for at du skal få den bedste oplevelse med hjem fra Ungarn.

En anden udfordring er at få hendes adresse. Ikke fordi hun ikke oplyser hvor hun kan træffes, men udtalen af gadenavnet er så svær at forstå, at du med garanti ikke kan finde det på GPS’en eller Google map. Bed hende derimod om at sende dig adressen på SMS – så er du sikker på at havne det rigtige sted. Men selv med gadenavn og husnummer, kan det være vanskeligt at finde, så kom i god tid til din aftale. Alternativt, giv telefonen til taxa chaufføren – så kører han dig direkte til pigen.

De piger jeg har besøgt har alle været meget elskværdige og har virkelig prøvet at behage dig så godt som muligt. Der er ikke så mange forhandlinger – de piger jeg har besøgt har tilbudt 1 time med alt inklusive. Ikke noget med ekstra for kys eller ekstra for det ene eller det andet. Du køber en tid – og så får du hele den pakke, som den pige tilbyder.

Priser – kan variere meget. Men hvis du leder lidt og går udenom de dyreste eskort – så kan du sagtens bliver underholdt en time med alt hvad du begærer og alt hvad du orker, for 15.000 HUF – 20.000 HUF, som svarer til 350 – 500 kroner.

Hvis du bevæger dig udenfor Budapest og tager til nogle af provinsbyerne i den østlige del af landet, kan du få mange fantastiske oplevelser for endnu færre penge.

Hvis der er interesse, vil jeg vende tilbage med flere gode råd og anmeldelser af nogle af de piger jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en hjemme side, der er kvinder for en hver smag, og en opdeling after alder, og for en MILF elsker som mig er det jo ren guf. Der er flere Milfs på den hjemmeside der ser ud som ex. modeller, jeg havde planer om at lave noget andet til aften :shock: men jeg bliver på den hjemmeside.

Jeg takker, har aldrig været i Budapest, men det er da noget jeg kraftigt overvejer nu. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Budapest.dk

Let dit hjerte og kom endelig med de beretninger! Hvad beskæftiger du dig med i Budapest? Overvejer selv at lette ankeret og flytte lidt nærmere til varmen og flere solskinstimer/ solskinsoplevelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom tidligere en del i Budapest og genkender udmærket forholdene på Vaci Utca, hvor man skal gå meget målrettet for ikke at blive standset af enkelte piger eller grupper af piger.

Det er lykkedes mig nogenlunde at undgå de værste af de turistfælder, som du nævner. Men beret endelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er der nogle klinikker nær balatonsøen?? med andre ord, et sted hvor man ikke skal ringe først

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BudapestDK

Det lyder rigtig spændende, har selv kigget på den side rigtig mange gange men desværre endnu ikke fået taget mig sammen til at komme afsted.

Der er jo et super udvalg af piger, og rigtig mange der ser enormt søde og flotte ud :P

Jeg er mest til dem i den yngre ende, har du evt. mødt nogen du kan anbefale?

Skriv gerne her eller send evt. en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...