Hop til indhold
OrganDonor

Dream thai massage | København K

Recommended Posts

Var et smut forbi indre København og havde lidt tid tilovers, og det selvom jeg havde brugt en halv time på at finde en parkeringsplads.

Ned i den lille kældershop, som ligger meget åbent på et hjørne, og bliver modtaget af Om, som tilmed havde en akut tid.

Om er sød og smilende, med et spændende ansigt, gode bryster, dog en smule løst maveskin skulle det vise sig, vil mene hun befinder sig sidst i trediverne.

Bestilte min sædvanlige times oliemassage (tb 300 Kr.), lagde mig til rette og afventede.

Ind kommer Om og går i gang med massagen, der går nok ikke mere end 2-3 minutter, så har hun fat i min favorit legemsdel, og spørger om den skal deltage og remser alle muligheder op (øv, så var spændingen allerede udløst)

Jeg vil gerne have lidt massage først, men hun vil gerne have en evt. udvidelse af programmet på plads. Beslutter lidt tøvende at gå med til den ultimative version, som jeg omgående skulle afregne, 800 Kr.

Fortsætter lidt med massagen, men tænkte vi kan lige så godt få hende pakket ud og komme i gang.

Vender mig rundt, hun smutter nogle minutter for at hente vand mm.

Kommer ind og går omgående i gang med at slikke boller, på med hætten og hopper op på den.

Herefter 3-4 skiftende positioner og gummifri afslutning som jeg nu kan lide det.

http://www.dreamthaimassage.dk

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var de 800 ekstra - altså 1100 ialt ?

Hvis man først har brug for reel og god massage, er det så muligt her ?

Hej

Det var desværre 1100 ialt.

De 5 minutters massage var ok, men fokus var helt klart på ekstra ydelser,

bedømt på den ene gang jeg har været der.

Hun var alene, men nævnte at 3 andre piger var tilknyttet.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar ! det er ellers tæt ved, hvor jeg sidder nu, men hvis jeg først og fremmest skal have behandling for en infiltration i skulderen, er det åbenbart ikke stedet at gå. Nogen bedre forslag i indre by ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar ! det er ellers tæt ved, hvor jeg sidder nu, men hvis jeg først og fremmest skal have behandling for en infiltration i skulderen, er det åbenbart ikke stedet at gå. Nogen bedre forslag i indre by ?

Her kan jeg anbefale disse to, den første helt uden afslutning.

Pink Orchid Massage

Schacksgade 12,

Nørre Farimagsgade

1365 København K

52 73 71 63

http://www.pinkorchid.dk

Royal Thai

Øster Voldgade 34

1350 København K

2812 4200

http://www.royalthai.dk

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan klart anbefale Priwan hos www.royalthai.dk, hvis du er ude efter virkelig god massage.

Jeg er ikke blevet tilbudt andet end massagen hos hende, hvilket også kan være en befrielse - hun er god!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den oprindelige oplevelse, som tråden starter med, lyder som en dyr fornøjelse i forhold til hvad man ellers kan få i København. Tak for at du delte oplevelsen så andre måske kan undgå fælden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på stedet idag og mødte Nam - der også gerne ville sælge ekstra pronto. Men jeg var hård og holdt fast vid massage for 300. Og hun var faktiskt rigtigt god. Ikke travlt med tiden og alle kronerne værd.

Efter måske 70 minutter, begyndte hun at spørge om ekstra igen.

Jeg sagde bestemt nej, og fik et HJ som var helt ok.

Inspireret af dette, tog jeg til Søndre Fasanvej 18 A, http://www.sabay-massage.dk hvor jeg mødte en anden Nam (der findes ret mange Nams i København for tiden). Hun er pigen med tatoveringen på det første billedet i deres galleri. Se separat lille anmeldelse ...

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet om Pink Orchid - glimrende hård massage, hvor jeg faktisk kun havde et problem, hun skulle koncentrere sig om. Gik derfor ikke engang tiden ud, da jeg skulle vende mig, sagde jeg tak for i dag, havde lidt travlt og ingen grund til at arbejde med dele af kroppen, der ikke gjorde ondt.

Svært at sige om en afslutning under en eller anden form havde været udelukket. Fik massage på en seng, selv om det var en massagebriks med hul til hovedet i værelset. Der var absolut ingen antydninger undervejs, men havde også beholdt underbuksen på. Massøren var en lidt ældre model, men der var også to unge til stede, som normalt ville have fanget min interesse for andet end straight massage.

Til Bananas: Du skriver ovenfor, at du sagde nej til ekstra og alligevel fik HJ. Hvordan skal det forstås ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Bananas: Du skriver ovenfor, at du sagde nej til ekstra og alligevel fik HJ. Hvordan skal det forstås ?

Tror at Bananas har rygrad som en regnorm, og at Bananas banana går sine egne veje ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Bananas: Du skriver ovenfor, at du sagde nej til ekstra og alligevel fik HJ. Hvordan skal det forstås ?

Jeg læste det som om han sagde nej til ekstra, ekstra.

Et håndskud er standard for en hård banan. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg har været utydelig. Det er jeg nok indimellem også på klinikkerne. Desværre har Århuselsker meget ret. Den store Bananas har til tider meget bøjelig rygrad, imens den lille kan være dumdristigt hård. Men OD har også ret. Ekstra ekstra er noget helt andet end kun ekstra. Og ekstra ekstra bliver jeg altmer nøjagtig med. For at ikke nævne ekstra ekstra alt. Det får jeg kun hos et meget lille udvalg.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan jeg anbefale disse to, den første helt uden afslutning.

Pink Orchid Massage

Schacksgade 12,

Nørre Farimagsgade

1365 København K

52 73 71 63

http://www.pinkorchid.dk

Royal Thai

Øster Voldgade 34

1350 København K

2812 4200

http://www.royalthai.dk

VH

OD

 

Den i Øster Voldgade har for længst skiftet navn - vist noget med "Mai" - og følger man linket, henvises man til Holmbladsgade.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøv altså jeg oooorker ikke de thai steder som bare trækker i køllen og spørger "hand massage?"

Hvis jeg vil knalde på briksen med det samme, så går jeg ikke til en thai massør. Så går jeg til en rigtig GP.

Jeg er en mand som gerne vil (og kan) tændes med gradvise mere intime berøringer over tid. Forførelsens kunst, tak.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den i Øster Voldgade har for længst skiftet navn - vist noget med "Mai" - og følger man linket, henvises man til Holmbladsgade.

Jaja Borende X, men prøv at se på datoen, det er rettet for halvandet år siden.

Royal ligger i nu i Holmbladsgade, på den gamle adresse ligger http://srimalai.dk.

Som du vist selv oplyste dengang.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...