mif 92 Skrevet 14. Juli, 2019 Jeg skal hermed officielt undskylde, at jeg i går forbrød mig mod min egen regel om at vende om i døren, hvis billederne i en annonce er fake. For det er de i den grad hos Sara på Nørrebro, der markedsfører sig med ”Luxurious moments at the highest level”. Jeg var ude efter en halv time med fisting, og Sara lover ”Full (hand) fisting for me (just pussy) til en plovmand ekstra. Jeg havde forhørt mig tidligere på dagen, og pr. SMS bekræftede Sara, at hun stod ved sit tilbud, og at hun holder til i en sidegade ikke langt fra Blågårds Plads. Da jeg nogle timer senere ringede, og spurgte om hun var ledig, blev hun lidt mopset, da hun var ude og handle, men hun lovede at være klar i løbet af ca. 15 min. Hun spurgte, om hun skulle iføre sig latex, hvilket jeg var helt med på. 15 min. senere ringede hun som aftalt og meldte fri bane. Jeg smuttede op på 3. sal i det meget lidt diskrete men noget trøstesløse sociale byggeri, og Sara åbnede straks døren ved ankomst. Så langt, så godt. I entreen mødte jeg en temmelig overvægtig, meget hvid og afbleget pige med en meget læbestiftrød mund men ellers uden makeup, som på ingen måde lignede pigen i annoncen. Her burde jeg være vendt om, men jeg var så tyk bag ørene, at hjernen åbenbart var kommet i klemme, at jeg alligevel ville give det en chance. Jeg fik igen bekræftet, at Sara var klar til fisting. Hun var dog ikke iført det lovede latex men derimod ”kun” noget sort ”stretch-agtigt”, som kæmpede med at holde på dellerne. Skide være med det, tænkte jeg, for nu skulle hun få hånd! Efter at Sara havde afklædt sig på en meget lidt elegant måde, lagde vi ud med at spille hhv. fisse og pik på os selv som opvarmning. Sara insisterede på, at jeg iførte mig gummihandsker og brugte masser af babyolie, da jeg efterfølgende begyndte på fisting-projektet. Det var helt fint med mig, for det tilføjer noget ekstra kinky til fistingen. Desværre viste det sig (som jeg burde have forudset!), at Sara hverken halvt eller helt kunne rumme min hånd. Hun undskyldte sig med, at hun var kommet af at spille fisse, og at det fik hende til at trække sig sammen. Jeg arbejde videre med to-tre fingre med den ene hånd, mens jeg spillede pik med den anden. Lige lidt hjalp det på projektet, så til sidst måtte jeg opgive mit egentlige forehavende. Sara kunne godt mærke, at jeg langt fra var tilfreds med situationen, så som kompensation gav hun et godt økoblæs, inden jeg fyrede en portion af på hendes bryster. Dem havde jeg forinden æltet grundigt igennem tilsat masser af babyolie, så det kompenserede også en anelse. Seancen stod mig i kr. 1.300,-, hvilket var – om ikke spildt – så i hvertfald alt, alt for meget. En gang fingerknep på Sara tilsat babyolie og spansk afslutning kan være fint nok, men det var jo ikke det, jeg var kommet efter og var stillet i udsigt. Den samlede score bliver derfor: Pigen (i forhold til annoncen): 4/10 Stedet: 5/10 Kommunikationen: 6/10 Sex (i forhold til aftalen): 4/10 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 14. Juli, 2019 Det bekræfter vel bare, at man skal vende om i døren, når man på ingen måde kan genkende det der skabte ens interesse. Det lidt pudsige ved den slags anmeldelser er jo også at listen og ting og forhold man ikke fandt godt, altid bliver lang. Denne anmeldelse ingen undtagelse. Nu læser kvinden nok ikke med her, men kunne hun, ville hun nok ikke blive begejstret - Så en lose/lose for begge parter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 14. Juli, 2019 Hvis pigen havde set ud, som på billederne, var jeg på vej..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 14. Juli, 2019 Surt, men de fleste af os har desværre prøvet det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juli, 2019 (edited) Jeg bliver nødt til at skrive at det er en anelse naivt at tro at man kan få garanteret fisting. Risikoen for fiasko er bare så stor. en hånd er ikke bare en hånd - der er stor forskel i størrelsen og bredden af hænder og størrelsen af fissen er jo også forskellig. Der er bare så mange faktorer der skal spille og gå op i en højere enhed for at fisting kan lykkes. Hånden må ikke være for stor, skeden skal være rigtig rigtig godt varmet op og meget våd og man skal bruge en særlig teknik. Og der skal god tid til. At tro at man bare kan komme og presse sin hånd op er langt ude. Og hvis en pige i sin annonce tilbyder fisting kan det da godt være hun har erfaring med at det kan lykkes engang imellem men det er ude af trit med virkeligheden at tro at det kan lade sig gøre med alle. Just saying....... Redigeret 14. Juli, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mif 92 Skrevet 14. Juli, 2019 Lady C skrev, for 11 minutter siden: Jeg bliver nødt til at skrive at det er en anelse naivt at tro at man kan få garanteret fisting. Risikoen for fiasko er bare så stor. en hånd er ikke bare en hånd - der er stor forskel i størrelsen og bredden af hænder og størrelsen af fissen er jo også forskellig. Der er bare så mange faktorer der skal spille og gå op i en højere enhed for at fisting kan lykkes. Hånden må ikke være for stor, skeden skal være rigtig rigtig godt varmet op og meget våd og man skal bruge en særlig teknik. At tro at man bare kan komme og presse sin hånd op er langt ude. Og hvis en pige i sin annonce tilbyder fisting kan det da godt være hun har erfaring med at det kan lykkes engang imellem men det er ude af trit med virkeligheden at tro at det kan lade sig gøre med alle. Just saying Det forstår jeg udemærket @Lady C, for jeg har prøvet at fiste piger adskillige gange. Mine kontorhænder er ikke særlig store, og selv da pigen så dem, afviste hun bestemt ikke projektet men indkasserede gladeligt pengene. Jeg tror oprigtig ikke, at det var lykkedes, uanset hvor længe opvarmningen havde stået på, og det er på den baggrund, at jeg føler mig snydt. Jeg kender et par piger, som med glæde tager imod, så de står nok på listen næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juli, 2019 (edited) mif skrev, for 6 minutter siden: Det forstår jeg udemærket @Lady C, for jeg har prøvet at fiste piger adskillige gange. Mine kontorhænder er ikke særlig store, og selv da pigen så dem, afviste hun bestemt ikke projektet men indkasserede gladeligt pengene. Jeg tror oprigtig ikke, at det var lykkedes, uanset hvor længe opvarmningen havde stået på, og det er på den baggrund, at jeg føler mig snydt. Jeg kender et par piger, som med glæde tager imod, så de står nok på listen næste gang. jeg tror at m.h.t. fisting - så kan det ikke lade sig gøre medmindre pigen/kvinden virkelig er liderlig og har lyst. Der er alligevel ret stor forskel på en pik og så en hånd og det kræver at kvinden slapper rigtig godt af forneden. Hvis hun er nervøs eller nærer uvilje eller ikke er rigigt tændt vil hun ubevidst spænde i underlivets muskler - også selvom hun forsøger at " give slip " . Jeg kan jo ikke udtale mig om du har gjort det rigtige og om hun har slappet ordentlig af eller om hun vitterligt bare har prøvet at snyde dig. Og måske har hun vitterligt selv troet at det kunne lade sig gøre da hun så dine hænder men at det så viste sig at hun havde overvurderet sig selv. Det kan jo ske for alle at vi tror vi kan noget vi så alligevel ikke kan. Grunden til at jeg blandede mig lige i den her er at jeg har læst en del indlæg på eroguide efterhånden der omhandler fisting og skuffelsen over at det ikke lykkes og har bare tænkt mit for jeg ved også at det ikke bare sådan er lige at fiste. Men godt at du er bevidst om faldgruberne i denne " disciplin " Redigeret 14. Juli, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mif 92 Skrevet 14. Juli, 2019 TheVoice skrev, for 1 time siden: Det bekræfter vel bare, at man skal vende om i døren, når man på ingen måde kan genkende det der skabte ens interesse. Det lidt pudsige ved den slags anmeldelser er jo også at listen og ting og forhold man ikke fandt godt, altid bliver lang. Denne anmeldelse ingen undtagelse. Nu læser kvinden nok ikke med her, men kunne hun, ville hun nok ikke blive begejstret - Så en lose/lose for begge parter. @TheVoice Jeg tilstræber altid at forklare både gode og dårlige oplevelser så grundigt, at andre kan danne sig et fornuftigt indtryk af besøget. Og ja, denne gang var der bestemt flere negative end positive kommentarer, for det var sådan, jeg oplevede det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 14. Juli, 2019 @Lady C Jeg forstår dit bidrag som en moderation af forestillingen om at man - som kunde, eller måske også i andre sammenhænge - kan fiste en kvinde bare sådan, uden særlig opmærksomhed på alle de faktorer du nævner, der kan begrænse eller ligefrem umuliggøre det. Men nu hvor du skriver: Og hvis en pige i sin annonce tilbyder fisting kan det da godt være hun har erfaring med at det kan lykkes engang imellem men det er ude af trit med virkeligheden at tro at det kan lade sig gøre med alle. så vil jeg tillade mig to kommentarer til det. Hvis man tilbyder det i annoncen, skal det være fordi kvinden ved at hun kan gøre det med lidt god vejledning samtidig med at der laves forbehold for at det måske ikke kan lade sig gøre med særligt store hænder eller at det på dagen ikke lader sig gøre. Jeg har prøvet det en del gange, på opfordring fra en glædespige, der fik lyst til det undervejs og specielt en - som jeg besøgte mange gange - og hun havde ikke det fjerneste besvær med at tage hånden. Jeg vil endda sige præcis så impulsivt og "råt" som man kunne fantasere om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 590 Skrevet 15. Juli, 2019 HHarpeøvet noget mere mainstream sex med hende på et tidligere besøg. Ret intetsigende oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 15. Juli, 2019 Hedonis skrev, den 14-07-2019 at 15:56: Jeg har prøvet det en del gange, på opfordring fra en glædespige, der fik lyst til det undervejs og specielt en - som jeg besøgte mange gange - og hun havde ikke det fjerneste besvær med at tage hånden. Jeg vil endda sige præcis så impulsivt og "råt" som man kunne fantasere om. Det samme her - jeg har fistet flere piger og tænker på specielt en som jeg har besøgt mange gange og når jeg så senere bollede hende, kunne jeg ikke mærke at hun netop var fistet - hun kunne virkeligt kontrollere det, så det er virkeligt et spørgsmål om teknik fra begge og ikke mindst pigens side, men fistning høre til den avancerede leg - det er ikke noget man bare lige gør, men det er pissefrækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg