Hop til indhold
Capitan

advarsel Let'sPlay;P bedrag

Recommended Posts

Var dum nok til at forudbetale halvdelen af det aftale beløb og lige siden har det ikke været end dårlige undskyldninger, bortforklaringer eller direkte tavshed, men ingen aftaler.

Jeg har givet hende lang snor og lang tid til at tilbagebetale, men hun virker pænt ligeglad. 

 

Pas på jer selv der ude,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv lavet en aftale med Let´s Play og det gik nu godt nok, jeg hentede hende hvor hun sagde og vi kørt ud og hygget os også kørt jeg hende hjem igen :)

Ved jo ikke hvordan det var gået hvis jeg havde betalt forude og der er jo en grund til jeg eller man ikke skal betale forude, som vi kan se nu med "Capitan"  LAD NU VÆRE MED AT BETALE FORUDE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 1 time siden:

Var dum nok til at forudbetale

JA!

Der burde være flere advarsler imod folk, der betaler forud. Det er direkte fremmende for svindlere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 3 timer siden:

Var dum nok til at forudbetale halvdelen af det aftale beløb og lige siden har det ikke været end dårlige undskyldninger, bortforklaringer eller direkte tavshed, men ingen aftaler.

Jeg har givet hende lang snor og lang tid til at tilbagebetale, men hun virker pænt ligeglad. 

 

Pas på jer selv der ude,

 

Hvem er denne Let´s Play ? Har aldrig hørt om hende.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, 1 time siden:

Hvem er denne Let´s Play ? Har aldrig hørt om hende.

Mvh

:shock:

Hun hed Karma før inde på sd..

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 4 timer siden:

Hun hed Karma før inde på sd..

Hvis hun hed Karma is a bitch, så har jeg har haft flere gode aftaler med hende og alle aftaler er blevet holdt 100%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 8 timer siden:

Jeg har selv lavet en aftale med Let´s Play og det gik nu godt nok, jeg hentede hende hvor hun sagde og vi kørt ud og hygget os også kørt jeg hende hjem igen :)

Ved jo ikke hvordan det var gået hvis jeg havde betalt forude og der er jo en grund til jeg eller man ikke skal betale forude, som vi kan se nu med "Capitan"  LAD NU VÆRE MED AT BETALE FORUDE

Kan du smide link til hende, for jeg kan ikke finde hende......

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Tynd med tatoveringer over alt? For så var der sgu ikke meget sugarbabe over hende ;)

Det var da en sjov kommentar....

Hvad er en sugarbabe i din verden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 18 timer siden:

Var dum nok til at forudbetale halvdelen af det aftale beløb og lige siden har det ikke været end dårlige undskyldninger, bortforklaringer eller direkte tavshed, men ingen aftaler.

Jeg har givet hende lang snor og lang tid til at tilbagebetale, men hun virker pænt ligeglad. 

 

Pas på jer selv der ude,

 

Det er sagt så mange gange nu efterhånden at man ALDRIG skal betale 1 kroen forud. Det er ALTID svindel når de forlanger det desværre.

Jeg er selv stoppet med Sugardating da det efterhånden er mere ved at være reglen end undtagelsen at der ikke er snyd med i det, og efterhånden er Sugardating blevet udviklet til en spise/gave klub for meget unge mennesker der udelukkende kun vil have gaver osv for at sidde og se godt ud imens de spiser, og dermed er fornøjelsen slut. Man var så heldig at der egang var sex blandet ind i det også, men den tid er jo nærmest forbi. Er ved at brække mig over at læse diverse brugeres profiler derinde efterhånden, for alle vil bare have og have, men intet give. Tror sku det er en forvokset klub af curlingbørn derinde efterhånden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 38 minutter siden:

Det er sagt så mange gange nu efterhånden at man ALDRIG skal betale 1 kroen forud. Det er ALTID svindel når de forlanger det desværre.

Jeg er selv stoppet med Sugardating da det efterhånden er mere ved at være reglen end undtagelsen at der ikke er snyd med i det, og efterhånden er Sugardating blevet udviklet til en spise/gave klub for meget unge mennesker der udelukkende kun vil have gaver osv for at sidde og se godt ud imens de spiser, og dermed er fornøjelsen slut. Man var så heldig at der egang var sex blandet ind i det også, men den tid er jo nærmest forbi. Er ved at brække mig over at læse diverse brugeres profiler derinde efterhånden, for alle vil bare have og have, men intet give. Tror sku det er en forvokset klub af curlingbørn derinde efterhånden ;-)

Ja du har fuldstændig ret. Det er efterhånden kommet adskillige profiler til, som blot vil tigge penge eller tjenester. Når man læser disse slags profiler, kan jeg ikke lade være med at tænke at personen bag må have meget lidt selvindsigt. Eller alternativt, tro at SD er overbefolket af idioter som blot sidder klar til at forære 1000vis af kroner væk, kvit og frit.

Nogen gange troller jeg dem lidt, og spørger om jeg ikke blot skal overføre et valgfrit beløb, og om de foretrækker at bruge mobilepay. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 12 timer siden:

Ja du har fuldstændig ret. Det er efterhånden kommet adskillige profiler til, som blot vil tigge penge eller tjenester. Når man læser disse slags profiler, kan jeg ikke lade være med at tænke at personen bag må have meget lidt selvindsigt. Eller alternativt, tro at SD er overbefolket af idioter som blot sidder klar til at forære 1000vis af kroner væk, kvit og frit.

Nogen gange troller jeg dem lidt, og spørger om jeg ikke blot skal overføre et valgfrit beløb, og om de foretrækker at bruge mobilepay. :D

Kære Kindhest....vi kan sagten lave en aftale om at du overfører et vist beløb, til mig hver månede, det spare dig fra at sidde at lege trold....jeg er helt ægte!

Skal vi starte op med et par kilo?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 14.7.2019 at 06:37:

Jeg har selv lavet en aftale med Let´s Play og det gik nu godt nok, jeg hentede hende hvor hun sagde og vi kørt ud og hygget os også kørt jeg hende hjem igen :)

Ved jo ikke hvordan det var gået hvis jeg havde betalt forude og der er jo en grund til jeg eller man ikke skal betale forude, som vi kan se nu med "Capitan"  LAD NU VÆRE MED AT BETALE FORUDE

Det var bestemt dumt, uden tvivl. Men det er stadig bedrageri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38
youngatheart skrev, den 15/7/2019 at 00:07:

Det er sagt så mange gange nu efterhånden at man ALDRIG skal betale 1 kroen forud. Det er ALTID svindel når de forlanger det desværre.

Jeg er selv stoppet med Sugardating da det efterhånden er mere ved at være reglen end undtagelsen at der ikke er snyd med i det, og efterhånden er Sugardating blevet udviklet til en spise/gave klub for meget unge mennesker der udelukkende kun vil have gaver osv for at sidde og se godt ud imens de spiser, og dermed er fornøjelsen slut. Man var så heldig at der egang var sex blandet ind i det også, men den tid er jo nærmest forbi. Er ved at brække mig over at læse diverse brugeres profiler derinde efterhånden, for alle vil bare have og have, men intet give. Tror sku det er en forvokset klub af curlingbørn derinde efterhånden ;-)

Tror du vælger en forkert aldersgruppe.

Jeg vælger typisk lidt ældre piger 30+ og jeg har fået vildt meget rigtig god sex.

Aldrig gaver, aldrig kemimøder og Ingen dinnerdaters. Typisk møder jeg op hos dem, og så gir vi den gas i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så mange kloge ord herinde og jeg har vist ikke lagt skjult på at det var afsindigt dumt til at starte med.

Men sagen er nu politianmeldt og vi må se hvad der sker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 3 timer siden:

Men sagen er nu politianmeldt og vi må se hvad der sker.

 

Med mindre vi taler om et meget stort beløb - og det gør vi næppe - sker der forhåbentligt det, at politiet fortæller dig, at det ikke er deres problem, at du opfører dig så letsindigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 49 minutter siden:

Med mindre vi taler om et meget stort beløb - og det gør vi næppe - sker der forhåbentligt det, at politiet fortæller dig, at det ikke er deres problem, at du opfører dig så letsindigt.

Jeg tvivler ikke på at sagen ryger nederst i bunken og aldrig kommer for en jurist, men så vidt jeg er informeret findes der ikke minimums beløb for online bedrageri.

Du synes jeg har opført mig letsindigt (hvilket blankt indrømmer jeg har), men at du ligefrem håber etaten melder samme ud er en kende mærkværdigt.

Redigeret af Capitan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...