Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have besøgt gp'er i ca. 2 år er det min erfaring at man skal følge sin intuition og mavefornemmelse. Alligevel fulgte jeg ikke mit eget gode råd :roll: da jeg i aftes besøgte Julka som nok er min dårligste oplevelse til dato.

Allerede under SMS udvekslingen virker hun lidt nonchalant da hun kun svarer med enkelte ord som "ja, ok" osv. men jeg tænker at hun måske ikke er så god til engelsk.

Da jeg to timer senere ankommer til stedet (en velkendt lejlighed i NV) skriver jeg til hende men hun svarer ikke. Jeg venter derefter en 7-8 min hvorefter jeg ringer til hende, hun havde åbenbart glemt vores aftale.:mellow:

Jeg bliver dog lukket ind og oppe i lejligheden møder jeg den kønne blondine. Hun ser ud som på billederne i annoncen, men virker kølig og reserveret. "Badeværelset er derovre og der ligger håndklæder derude" siger hun efter vi har ordnet det finansielle.

Selve sexdelen er noget akavet da hun er afstandtagende og utilnærmelig. Jeg prøver først med kys da hendes annonce reklamerer med "Kiss" og "GFE" men bliver mødt af et par sammenbidte læber. Efter et pivringe og meget kort blowjob vil jeg varme hende op ved at slikke men hun lukker benene sammen og finder et kondom frem. Efter vi har skiftet stilling en 3-4 gange fordi hun bliver ved med at trække sig væk så jeg dårligt kan komme til at støde lykkes det mig alligevel at komme.

Prøver et sidste forsøg med lidt smalltalk mens jeg tager tøj på men hun virker for uinteresseret til at føre en samtale.

Jeg er klar over at hun er ung og stadig er uerfaren men hun virker slet ikke til at kunne lide sit arbejde. Vil fraråde andre brødre at besøge samme pige.

\Youth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Nøjagtigt samme konklusion som Slush kom frem til i sin anmeldelse af hende et par timer før dig HER

Så der er vist ikke så meget tvivl om at penge betalt til hende ikke er givet godt ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det tænkes at hun ikke gør det frivilligt drenge?

Den slags bør vi måske være opmærksomme på - og tage afstand fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver at du ikke fulgte din intuition og mavefornemmelse, og den har jo sikkert sagt det samme som min egen intuition sagde mig da jeg kiggede på annoncen.

De her unge damer som tager "cool" selfies I dyrt tøj med trutmund og det hele: Når de har brugt 2 timer på at lægge makeup og hele farveladen og stadsen sidder perfekt, så får man ikke lov at ugle hår, eller ødelægge makeup, eller svede ud over dem, eller hvad de fleste nu ellers forstår ved god indlevende og vedkommende sex. I deres verden har de brugt den tid der skal til på at være det perfekte opti-fuck og så er det den vare de leverer. Du kan trygt regne med at de ikke tager bad mellem kunder, da de så skal bruge alle deres dyre cremer mm efterfølgende, og det er derfor de ikke vil grises til.

Jeg er for længst stoppet med at købe sex, men da jeg var aktiv røg der mere end 100 igennem, og jeg vil bare sige at den bedste sex jeg fik i de år, det var med de jævne piger. Piger som man ville have haft en chance for at score i virkeligheden, og ALDRIG med "sådan en" som man ser på billedet i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen6 skrev, for 9 minutter siden:

Kunne det tænkes at hun ikke gør det frivilligt drenge?

Tiderne hvor øst-duller ikke arbejdede frivilligt i Danmark er for længst forbi. Det er en af de gode ting ved EU, og hvis du prøver at kigge på billeder og setup og bruger sund fornuft, så kan du formentlig også godt se at det ikke drejer sig om tvang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, for 20 minutter siden:

Tiderne hvor øst-duller ikke arbejdede frivilligt i Danmark er for længst forbi. Det er en af de gode ting ved EU, og hvis du prøver at kigge på billeder og setup og bruger sund fornuft, så kan du formentlig også godt se at det ikke drejer sig om tvang.

Nej, måske ikke. Men derfor kan de jo godt være i lommen på "hjælpere", for, som jeg tidligere har skrevet, er det mig ubegribeligt, hvordan piger kan komme herop og installere sig i endda mondæne lejligheder uden at kunne et kvæk dansk og i mange tilfælde kun behersker et dårligt engelsk. Dette ydermere på baggrund af, hvor vanskeligt – så vidt min indsigt i branchen rækker – jeg véd, at danske piger har ved at finde egnede steder. Eller bare et sted.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, 1 time siden:

Jeg har i anden sammen hæng stødt på "kontakt" annoncer hvor piger søges til arbejde i bla. DK Det var godt nok interessant læsning skal jeg hilse at sige.

Der blev lige ud bla. skrevet at hvis man var under standard hvad angik udseende skulle der som minimum tilbyde sex uden for at kunne indtjene nok. Ligesom den lovede arbejdstid pr. dag også var afhængig af udseende/vægt mv.

Lovet løn pr. måned stod også i skærene kontrast til de timepriser man ser i danske annoncer osv. osv.

Ved selvfølgelig godt at det kun er en side af sagen men alligevel et bevis på at der er kyniske bagmand der kører en del af brancen benhårdt og ikke bare giver en hjælpende hånd med f.eks. sted/bolig.

De konkrete annonce var på ungarske og estiske hjemmesider (på ungarsk og estisk) og var postet inden for de seneste måneder. Kontaktoplysninger var i flere tilfælde til +45-numre.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har i anden sammen hæng stødt på "kontakt" annoncer hvor piger søges til arbejde i bla. DK Det var godt nok interessant læsning skal jeg hilse at sige.

Der blev lige ud bla. skrevet at hvis man var under standard hvad angik udseende skulle der som minimum tilbyde sex uden for at kunne indtjene nok. Ligesom den lovede arbejdstid pr. dag også var afhængig af udseende/vægt mv.

Lovet løn pr. måned stod også i skærene kontrast til de timepriser man ser i danske annoncer osv. osv.

Ved selvfølgelig godt at det kun er en side af sagen men alligevel et bevis på at der er kyniske bagmand der kører en del af brancen benhårdt og ikke bare giver en hjælpende hånd med f.eks. sted/bolig.

De konkrete annonce var på ungarske og estiske hjemmesider (på ungarsk og estisk) og var postet inden for de seneste måneder. Kontaktoplysninger var i flere tilfælde til +45-numre.

Det indlæg synes jeg fortjener sig egen tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Det indlæg synes jeg fortjener sig egen tråd. 

Du har nok ret. Beklager hvis det er misvisende ift. denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Du har nok ret. Beklager hvis det er misvisende ift. denne tråd.

Det var absolut ingen kritik. Snarere en opfordring at starte en tråd. Der kører lige nu en tråd om danske GP kontra udenlandske (som sædvanligt).

Den info du deler her synes jeg flere skulle læse og reflektere over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...