Hop til indhold

Sara Amager

Featured Replies

Skrevet

Næh. Men givet at hun på billederne ligner en prof lingerie-model, og at du angiveligt ville kunne slippe med 1200 for en time i lagnerne med hende, så skriger alt til mig at det dér er for godt til at være sandt. Gå udenom. 

Skrevet

Det er hende der er på billederen,  måske lidt pyntet,  har besøgt hende et par gange for nogle år siden, kun gode oplevelser med hende.

Og hun har haft en hel del veninder, der har fået meget god omtale herinde. 

Men prøv at søge på hende, som sagt er det længe siden, jeg har set hende.

Har altid fået god service det sted hun holder til.

Redigeret af sydhavsmand

Skrevet

Ret sikker på jeg også har set flere gode anmeldelser af hende, gennem tiden. Har dog aldrig selv nået forbi.

Skrevet

Hun er ret fin - billederne er ægte nok, med den sædvanlige opstramning og retouchering. Jeg har besøgt hende en del gange, da hun altid er min goto - hvis ikke jeg kan finde andre der frister, og har brug for at lette trykket.

Hun er fin slank og kysser og tager en Mega fin og ikke noget med at gemme sig. Når hun giver SF så ligger hun så man har god udsyn lige til missen.

i dag har jeg dog en aftale med jessica serano og hendes veninde - min første trekant i 20 år, så det ser jeg helt vildt frem til.

Skrevet

Tak for det gutter.

Tror jeg tager et smut forbi hende i den kommende tid. :)

• 2 weeks later...
Skrevet
randomguy22 skrev, den 17.7.2019 at 20:16:

Tak for det gutter.

Var det en god oplevelse?

Skrevet
randomguy22 skrev, den 17.7.2019 at 20:16:

Tak for det gutter.

En opdatering på om det var godt eller ej kunne være dejligt! :)

Skrevet
Liderligungkarl skrev, den 4.8.2019 at 23:12:

En opdatering på om det var godt eller ej kunne være dejligt! :)

Jeg skal nok smide en opdatering så snart, at jeg har været der. Har først tid her om en uge ca. :D 

Skrevet

Har været hos hende masser af gange ... Hun er så sød og dejlig! Englene synger ikke, men hun er enormt sød og imødekommende og sutter frækt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.