Hop til indhold
Lombardo

You want Mobilpay is 100 kr extra price!!

Recommended Posts

dickens skrev, for 13 minutter siden:

Det tog mig ca 2 klik da jeg var inde i mobilepay så kunne der skiftes navn/initialer så det er let og kræver ikke det store. 

Næ, men spørsgmålet er om navnet ændres tilbage i modtageres liste over indbatalinger, når du ændrer tilbage til dit borgerlige navn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
dickens skrev, for 7 timer siden:

Nu var mit skriv mere omhandlende det du skrev mht at ens navn kunne ses ved mobilepay og det er så let og undgå.

 

 

Hvis du ændre det tilbage igen efter overførsel - så kommer det nye navn til at stå på modtagers konto udtog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Hvis du ændre det tilbage igen efter overførsel - så kommer det nye navn til at stå på modtagers konto udtog.

Hvorfor ændre tilbage?

Eks dit nickname kunne du bare taste ind som TT og det kan man jo også gøre med sit rigtige navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
dickens skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor ændre tilbage?

Eks dit nickname kunne du bare taste ind som TT og det kan man jo også gøre med sit rigtige navn.

Hvis du betaler hos mig med Mobilepay og kalder dig Dickens på din Mobilepay ( i overførsels øjeblikket) og så ændre det når du går, til dit rigtige navn, så kommer dit rigtige navn til at stå på mit kontoudtog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du betaler hos mig med Mobilepay og kalder dig Dickens på din Mobilepay ( i overførsels øjeblikket) og så ændre det når du går, til dit rigtige navn, så kommer dit rigtige navn til at stå på mit kontoudtog.

jeg tror det Dickens mener er at skrive noget du aldrig behøver at ændre frem og tilbage :)

hvis du fx hedder Lone Hansen bruger du L H

det vil ikke virke forkert for venner og familie og gæster vil ikke ane hvad det står for

eller hvis The Voice hedder Morten Andersen og kalder sig M A så er han stadig anonym hos pigen men rejser ikke advarselsflag hos omgangskredsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 12 timer siden:

Det tog mig ca 2 klik da jeg var inde i mobilepay så kunne der skiftes navn/initialer så det er let og kræver ikke det store. 

Du har bestemt ret i, at for nogen er det nemt. Andre har måske ikke tænkt over dette, og bare angivet deres egent navn (Ligesom mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den 12.7.2019 at 15:27:

jeg tror det Dickens mener er at skrive noget du aldrig behøver at ændre frem og tilbage :)

hvis du fx hedder Lone Hansen bruger du L H

det vil ikke virke forkert for venner og familie og gæster vil ikke ane hvad det står for

eller hvis The Voice hedder Morten Andersen og kalder sig M A så er han stadig anonym hos pigen men rejser ikke advarselsflag hos omgangskredsen

Lige præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 12.7.2019 at 20:11:

Du har bestemt ret i, at for nogen er det nemt. Andre har måske ikke tænkt over dette, og bare angivet deres egent navn (Ligesom mig :)

Alting er nemt når man ved og kan det:))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...