kanonkongen 34395 Skrevet 11. Juli, 2019 Ferien nærmer sig med hastige skridt. Og det, skulle fejres med et knald. Fik nemt kontakt til pigen. Og, jeg troede, jeg ville komme, se og sejre. Altså kom da og så men sejre nej det gjorde jeg ikke. Ville skille mig lidt ud fra mængden denne gang. Pigen, skulle huske mig for altid. Og tænkte hmmm. Et show må, jeg lave. Pigen spurgte om, hun måtte filme. Det sagde, jeg ja til. Og vil, gerne dele det med jer. Og sige til jer piger. Husk, at lukke jeres forbandede vindue. God sommerferie til jer alle Og piger, hvis i vil, have sådan et show. Vil jeg, have i lover, at lukke jeres vindue. Men send en PM. Og jeg, skal stå til rådighed. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 584 Skrevet 11. Juli, 2019 Det utroligt som du ligner dig selv i den film,, meen øh har du ikke fået farvet hår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Juli, 2019 Claesen skrev, for 16 minutter siden: Det utroligt som du ligner dig selv i den film,, meen øh har du ikke fået farvet hår Jo de grå, hår skulle jo væk Skulle jo forfører pigebarnet. Det lykkedes næsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. Juli, 2019 kanonkongen skrev, for 11 timer siden: Ferien nærmer sig med hastige skridt. Og det, skulle fejres med et knald. Fik nemt kontakt til pigen. Og, jeg troede, jeg ville komme, se og sejre. Altså kom da og så men sejre nej det gjorde jeg ikke. Ville skille mig lidt ud fra mængden denne gang. Pigen, skulle huske mig for altid. Og tænkte hmmm. Et show må, jeg lave. Pigen spurgte om, hun måtte filme. Det sagde, jeg ja til. Og vil, gerne dele det med jer. Og sige til jer piger. Husk, at lukke jeres forbandede vindue. God sommerferie til jer alle Og piger, hvis i vil, have sådan et show. Vil jeg, have i lover, at lukke jeres vindue. Men send en PM. Og jeg, skal stå til rådighed. KK Øv...lader til det kun er mig der ikke kan se der er en film i indlæget. Der er kun det her : Venga amor que tú puedessssss.... Slået op af España con HUMOR i Onsdag den 10. juli 2019 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Juli, 2019 youngatheart skrev, for 3 timer siden: Øv...lader til det kun er mig der ikke kan se der er en film i indlæget. Der er kun det her : Venga amor que tú puedessssss.... Slået op af España con HUMOR i Onsdag den 10. juli 2019 Godmorgen @youngatheart Det ved jeg ikke. Virker fint her. God dag KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg