Hop til indhold
Guest Peter26

Studine

Recommended Posts

Chrisvp skrev, for 3 timer siden:

Lyder som at du vil få en masse spam i din indbakke hvis du skriver

100% en af de sædvanlige der skriver til en et par gange eler tre, efter du har skrevet til dem, og faktisk er de blevet så dygtige så det de skriver passer med gode svar til din skrivelse til dem. Når det så er foregået får du en besked om at det er meget lettere at foregå fra en side de har "profil" på, som tilfældigvis ALTID er en betalingsside du aldrig slipper fra igen, med nindre du ændrer dit betalingskort til et helt nyt. Der vil fremover blive trukket et fast beløb fra din konto og din bank kan intet gøre før du klipper dit gamle kort over og får et helt nyt. Så pas nu på derude !

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

100% en af de sædvanlige der skriver til en et par gange eler tre, efter du har skrevet til dem, og faktisk er de blevet så dygtige så det de skriver passer med gode svar til din skrivelse til dem. Når det så er foregået får du en besked om at det er meget lettere at foregå fra en side de har "profil" på, som tilfældigvis ALTID er en betalingsside du aldrig slipper fra igen, med nindre du ændrer dit betalingskort til et helt nyt. Der vil fremover blive trukket et fast beløb fra din konto og din bank kan intet gøre før du klipper dit gamle kort over og får et helt nyt. Så pas nu på derude !

Kan kun give  “youngatheart” ret, det er et helvede at komme ud af igen - og det med at “smide” sit kort væk osv og bestille nyt - hjælper heller ikke noget - de truer med bål og brand og rykker for betaling - når de ikke længere kan trække beløbet på det kort som er blevet brugt ved oprettelsen - så ved man, hvor dum man har været fordi man kommet til at bruge nederst etage til at tænke med.. :huh: !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 3 timer siden:

Jeg har haft skrevet til hende. Det har indtil videre været meget reelt- hun virker meget sød... og der er endnu ikke dukket et link op

Ved så ikke hvad omgang du er nået til i jeres skriverier, men vil vædde 10 stegte rødspætter på at når det 3 eller 4 brev kommer så kommer den sædvanlige svada.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan her ser en typisk mail ud efter at have skrevet frem og tilbage 3-4 gange, og hver eneste gang på flydende dansk:

Det lyder rigtig dejligt, så har vi lidt at glæde os til ;)
Er ked af, at der går så længe før at jeg svarer dig, men jeg har meget arbejde de sidste dages tid.. ikke noget jeg vil kede dig med, men derfor er jeg ikke på mailen så meget.
Jeg vil rigtig gerne at vi kan aftale noget nærmere, men det ville være nemmere for mig hvis du kan skrive til mig på lovedate.. Jeg bruger telefon til at skrive der så du får lige min profil https://findlovedate.com/#/public/CII33HJI4RYZtX
Glæder mig til at finde ud af hvad vi gør herfra.. Og jeg tog lige lidt frække billeder af mig selv som du måske kan bruge til noget, til vi finder ud af mere sammen.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Sådan et par mails eller tre har jeg også.fået. Der er Intet andet at gøre end at slette lortet og komme videre... aldrig nogensinde betale til sådan en side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Ved så ikke hvad omgang du er nået til i jeres skriverier, men vil vædde 10 stegte rødspætter på at når det 3 eller 4 brev kommer så kommer den sædvanlige svada.

Vi er i hvert fald nået så langt, at der plejer at være kommet et link, hvis det er den slags. Hun svare også på en helt anden måde, end de normale links annoncer gør. Desværre har jeg ikke kunne få en aftale med hende, da hun helst ikke vil køre så langt som det kræves ud til mig- og så er vores kommunikation stoppet.... men jeg tror faktisk hun er reel nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...