Kontant 377 Skrevet 11. Juli, 2019 Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet? ABSOLUT LYNGBY PRIVAT Grænseoverskridende kærestesex, gyngende hængepatter, tungekys, savlende megafransk 400,-. Dagtimerne -Kontant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 11. Juli, 2019 dette er et underligt indlæg..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 11. Juli, 2019 Hvem, hvad og hvor? Er det ønsketænkning eller .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 11. Juli, 2019 Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 11. Juli, 2019 Lange skrev, for 2 timer siden: Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. Enig dog kan jeg se at man kunne tro at @Kontant solgte dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 11. Juli, 2019 Det kan jeg godt se nu, men da jeg skrev var lige netop denne passus " Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet? " ikke synlig i min browser. Beklager! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 11. Juli, 2019 Lange skrev, for 11 timer siden: Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. Du glemte at skrive, at det er Lyngby i Traktorbølle Sogn på Lolland. Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 82 Skrevet 12. Juli, 2019 Var der for nogle år siden, spild af tid, ligeså snart man kom ind ad døren, så havde hun travlt med at få dig ud igen.. ville finde en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 269 Skrevet 22. August, 2019 jeg har faktisk besøgt hende for ca. 2 mdr. siden. 15 minutter øko blow hvor hun var nøgen, og jeg fik også lov til at slikke hende (hun er lettere buttet, men har en meget smuk og lækker fisse). hun sutter faktisk rigtig dybt og godt, og havde jeg ikke været på arbejde hele natten, er jeg sikker på det havde været meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg