Hop til indhold

ABSOLUT LYNGBY PRIVAT Grænseoverskridende kærestesex, gyngende hængepatter, tungekys, savlende megafransk 400,-. Dagtimerne

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet?

ABSOLUT LYNGBY PRIVAT

Grænseoverskridende kærestesex, gyngende hængepatter, tungekys, savlende megafransk 400,-. Dagtimerne

-Kontant

Skrevet

Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. 

Skrevet
Lange skrev, for 2 timer siden:

Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. 

Enig dog kan jeg se at man kunne tro at @Kontant solgte dette:lol:

Skrevet

Det kan jeg godt se nu, men da jeg skrev var lige netop denne passus " Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet? " ikke synlig i min browser.
Beklager!

Skrevet
Lange skrev, for 11 timer siden:

Du glemte at skrive, at det er Lyngby i Traktorbølle Sogn på Lolland. :rolleyes:

Mvh

:shock:

Skrevet

Var der for nogle år siden, spild af tid, ligeså snart man kom ind ad døren, så havde hun travlt med at få dig ud igen.. ville finde en anden

• 1 month later...
Skrevet

jeg har faktisk besøgt hende for ca. 2 mdr. siden. 15 minutter øko blow hvor hun var nøgen, og jeg fik også lov til at slikke hende (hun er lettere buttet, men har en meget smuk og lækker fisse). hun sutter faktisk rigtig dybt og godt, og havde jeg ikke været på arbejde hele natten, er jeg sikker på det havde været meget bedre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.