Hop til indhold
Kontant

ABSOLUT LYNGBY PRIVAT Grænseoverskridende kærestesex, gyngende hængepatter, tungekys, savlende megafransk 400,-. Dagtimerne

Recommended Posts

Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet?

ABSOLUT LYNGBY PRIVAT

Grænseoverskridende kærestesex, gyngende hængepatter, tungekys, savlende megafransk 400,-. Dagtimerne

-Kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg godt se nu, men da jeg skrev var lige netop denne passus " Er der nogen der kender til denne GP fra Travbladet? " ikke synlig i min browser.
Beklager!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 11 timer siden:

Manden efterlyser en pige som arbejder i Lyngby og som annoncerer i Ekstrabladet. Er vel ikke så svært at forstå. 

Du glemte at skrive, at det er Lyngby i Traktorbølle Sogn på Lolland. :rolleyes:

Mvh

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der for nogle år siden, spild af tid, ligeså snart man kom ind ad døren, så havde hun travlt med at få dig ud igen.. ville finde en anden

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har faktisk besøgt hende for ca. 2 mdr. siden. 15 minutter øko blow hvor hun var nøgen, og jeg fik også lov til at slikke hende (hun er lettere buttet, men har en meget smuk og lækker fisse). hun sutter faktisk rigtig dybt og godt, og havde jeg ikke været på arbejde hele natten, er jeg sikker på det havde været meget bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...