mcpiper 15 Skrevet 10. Juli, 2019 (edited) Jeg fandt amber på annoncelight, og kunne lide hvad jeg så, så jeg tog derud... https://annoncelight.dk/showad/248456 jeg bliver lukket ind, hun får de aftalte penge, og jeg får besked på at smide klunset... lidt efter kommer hun ind i følgeskab med en anden pige...... you want two girls??? det er simpelthen de dårligste penge jeg nogensinde har givet ud.... koldt og forretningsmæssigt, lige på og hårdt, den ene ligger og sutter, mens den anden bare sidder på knæ, og køre en hånd frem og tilbage på min brystkasse........ jeg skal ikke kede jer med mere af den elendige behandling, men totalt ripoff det var det...... og så fik hun mig så til at betale 200kr på mobilepay, som jeg så fik retur kontant..... hvad det lige går ud på ved jeg ikke, nogen der har en ide om det??? Redigeret 10. Juli, 2019 af Bryan Mills Adresse fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 10. Juli, 2019 Måske for at de ville minimere deres kassebeholdning en smule? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wowww 0 Skrevet 13. Juli, 2019 Hvem var så den anden pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 13. Juli, 2019 Ser Amber ud som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcpiper 15 Skrevet 14. Juli, 2019 deepdiving skrev, for 10 timer siden: Ser Amber ud som på billederne? Nej det gør hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg