Hop til indhold
Herbert

Vivi - en ny Stjerne hos PP thaimassage

Recommended Posts

Egentlig havde jeg sat næsen op efter en formiddagssession med min Yndlingspige Gib, og havde da også fået anbragt den japanske sportslimousine ved Parkeringspladsen hos Netto.  

Som sædvanligt forbi den smilende frisør - og så hurtigt ind af døren. Da jeg kom ind stod der 3 Thaiskønheder og ventede -og bd mig velkommen - Thong, Gip og en ny pige jeg ikke havde set før. “Velkomstkram” fra Thong og Gip og den nye pige gav mig smilende og høfligt hånden :) og så så tilpas uskyldig ud at jeg ikke troede hun var massøse - men veninde…  Hun virkede sød og lidt genert - og det var der en god forklaring på, hun var lige starteti denne uge - direkte fra Thailand.

Hurtig skyller - og så lagde mig  på briksen og ventede på at Gip kom ind… Det gjorde hun efter 30 sekunder og hviskede mig at i ret at hun havde en særlig gave til mig - “Enjoy baby” -  så jeg tænkte lidt at det nok bleve en sandwich - Thong-mig-Gip

Det blev det ikke - istedet kom Vivi - som den nye pige hed - ind ad døren …. hvilken fin surprise ! Hun bad om lidt hjælp med at tage tøjet af, så galant som man er - hjalp jeg hende af den tætte t-shirt og shorts

Vivi har meget flotte bryster med meget smukke og strittende brystvorter  - er lidt rundere end Gip, glatbarberet bortset fra en lille landingsstribe -  og med langt - blot og hennaskyllet hår. Hun er solbrun, nok også fordi hun kommer direkte fra Bangkok, og har en piget udstråling uden ret meget make-up. Smuk og smilende - med et meget godt engelsk (hun har arbejdet i ejendomsbranchen -  og er veltalende)

Fordi hun var lidt genert (hø,,hø) tilbud jeg hende en afslappende massage - som hun accepterede  “if you are good I’ll give you a tip..” grinede hun - og så måtte jeg jo anstrenge mig. Vivi fik det klassiske repetoire - og lidt efter lidt - så kørte det bare :)

Massagen blev skiftet ud  med min tunge der gik på opdagelse - først mellem hendes runde baller - og hendes meget velsmagende lille bagdør - inden hun vendte sig om - det lykkedes (tror jeg da) at få hende spændt op til lir - og Vivi slap kontrollen - både med en lille klitoris og en g-punkts orgasme …  

Hvis tungekyssene have været lidt tilbagejholdende før - så var det slut  nu - hun var brandvarm  og meget intens

Vivi insisterer på at jeg skulle tage hende stående ved siden af briksen - det var på det tidspunkt vi opdagede at hu ikke havde fået nogle kondomer med - så medens Vivi lå og ventede stak jeg lige ud i køkkenet - iført bar røv og dolk og hentede et par stykker - medens Thong og Gip fnisende sad og spiste…

Tilbage til Vivi fik hun givet mig et sublimt blowjob - inklusiv boller og mellemkød og en finger lige på kanten af mit anus - inden vi fik monteret kondomet. Ind i hendes sjaskvåde mis -og arbejde mig langsomt frem mod klimaks - da hu  sagde “Can you make me cum again” - jeg vidste at det nok var lettere med tungen - så vi fik endnu en slikketur indtil hun spændte op som en flitsbue.. Igen ind i Vivi fra siden på det her tidspunkt var jeg stjerne-liderlig - og hev kondomet af og-  bad hende tage den i munden. jeg sad oven hendes bryst medens hun sugede dybt og jeg vidste at der ikke var langt igen - Jeg overvejede at komme dybt i munden på hende - men tanken om en facial - med sæd på det smukke ansigt var endnu mere appellerende - så det gjorde jeg i stedet - lidt ramte hende på næsen, noget på kinden - lidt på hagen og resten på halsen.

Jeg var helt færdig - der var også gået lidt over en time - og fik så et kvarters god afslappende massage af ben og ryg.


Vivi virker uskyldig og generet - men hun er langt fra nogen novice - ualmindelig dygtig snaksagelig  og god til at rose mig :) Hun er absolut et besøg værd - inden hun tager tilbage til Thailad i løbet af et par uger…

Skal jeg møde Vivi igen - absolut -måske endda sammen med Gip - de to må virkeligt kunne noget sammen..

Gip sagde “Hope you liked ?” da jeg smuttede ud af døren… Yes - i den grad !

 

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Herlig beretning Herbert, men kunne en øbo måske venligst bede om et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 27 minutter siden:

Egentlig havde jeg sat næsen op efter en formiddagssession med min Yndlingspige Gib, og havde da også fået anbragt den japanske sportslimousine ved Parkeringspladsen hos Netto.  

Som sædvanligt forbi den smilende frisør - og så hurtigt ind af døren. Da jeg kom ind stod der 3 Thaiskønheder og ventede -og bd mig velkommen - Thong, Gip og en ny pige jeg ikke havde set før. “Velkomstkram” fra Thong og Gip og den nye pige gav mig smilende og høfligt hånden :) og så så tilpas uskyldig ud at jeg ikke troede hun var massøse - men veninde…  Hun virkede sød og lidt genert - og det var der en god forklaring på, hun var lige starteti denne uge - direkte fra Thailand.

Hurtig skyller - og så lagde mig  på briksen og ventede på at Gip kom ind… Det gjorde hun efter 30 sekunder og hviskede mig at i ret at hun havde en særlig gave til mig - “Enjoy baby” -  så jeg tænkte lidt at det nok bleve en sandwich - Thong-mig-Gip

Det blev det ikke - istedet kom Vivi - som den nye pige hed - ind ad døren …. hvilken fin surprise ! Hun bad om lidt hjælp med at tage tøjet af, så galant som man er - hjalp jeg hende af den tætte t-shirt og shorts

Vivi har meget flotte bryster med meget smukke og strittende brystvorter  - er lidt rundere end Gip, glatbarberet bortset fra en lille landingsstribe -  og med langt - blot og hennaskyllet hår. Hun er solbrun, nok også fordi hun kommer direkte fra Bangkok, og har en piget udstråling uden ret meget make-up. Smuk og smilende - med et meget godt engelsk (hun har arbejdet i ejendomsbranchen -  og er veltalende)

Fordi hun var lidt genert (hø,,hø) tilbud jeg hende en afslappende massage - som hun accepterede  “if you are good I’ll give you a tip..” grinede hun - og så måtte jeg jo anstrenge mig. Vivi fik det klassiske repetoire - og lidt efter lidt - så kørte det bare :)

Massagen blev skiftet ud  med min tunge der gik på opdagelse - først mellem hendes runde baller - og hendes meget velsmagende lille bagdør - inden hun vendte sig om - det lykkedes (tror jeg da) at få hende spændt op til lir - og Vivi slap kontrollen - både med en lille klitoris og en g-punkts orgasme …  

Hvis tungekyssene have været lidt tilbagejholdende før - så var det slut  nu - hun var brandvarm  og meget intens

Vivi insisterer på at jeg skulle tage hende stående ved siden af briksen - det var på det tidspunkt vi opdagede at hu ikke havde fået nogle kondomer med - så medens Vivi lå og ventede stak jeg lige ud i køkkenet - iført bar røv og dolk og hentede et par stykker - medens Thong og Gip fnisende sad og spiste…

Tilbage til Vivi fik hun givet mig et sublimt blowjob - inklusiv boller og mellemkød og en finger lige på kanten af mit anus - inden vi fik monteret kondomet. Ind i hendes sjaskvåde mis -og arbejde mig langsomt frem mod klimaks - da hu  sagde “Can you make me cum again” - jeg vidste at det nok var lettere med tungen - så vi fik endnu en slikketur indtil hun spændte op som en flitsbue.. Igen ind i Vivi fra siden på det her tidspunkt var jeg stjerne-liderlig - og hev kondomet af og-  bad hende tage den i munden. jeg sad oven hendes bryst medens hun sugede dybt og jeg vidste at der ikke var langt igen - Jeg overvejede at komme dybt i munden på hende - men tanken om en facial - med sæd på det smukke ansigt var endnu mere appellerende - så det gjorde jeg i stedet - lidt ramte hende på næsen, noget på kinden - lidt på hagen og resten på halsen.

Jeg var helt færdig - der var også gået lidt over en time - og fik så et kvarters god afslappende massage af ben og ryg.


Vivi virker uskyldig og generet - men hun er langt fra nogen novice - ualmindelig dygtig snaksagelig  og god til at rose mig :) Hun er absolut et besøg værd - inden hun tager tilbage til Thailad i løbet af et par uger…

Skal jeg møde Vivi igen - absolut -måske endda sammen med Gip - de to må virkeligt kunne noget sammen..

Gip sagde “Hope you liked ?” da jeg smuttede ud af døren… Yes - i den grad !

 

Hvad kostede sådan en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

M&M - det tror jeg ikke - jeg har ihvertfald aldrig kunne finde nogen - Både Gip og Thong har et privatliv i DK - som de vil beskytte..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gib, jeg bøjer mig i støvet.

(Så er det min tur til at levere min første anmeldelse på EG efter at have nyt godt af alle jeres indlæg de sidste mange år.  Ser ud til at vi er i tusindvis der læser med her men relativt få der giver anmeldelser.)

Jeg håber jeg kan ramme en ordentlig tone og ikke laver nogen fodfejl og jeg har INGEN økonomiske interesser i PP :-)

Jeg har besøgt tre klinikker og vil lægge en kommentar ind under de andre i deres tråde, men lad mig starte med PP på Ceres torvet (er det det i kalder det i Århus?).

Mit første besøg var sidste søndag, en formiddag kl 11 ringer jeg på efter at have bestilt Gib til massage. Indenfor er Gib og Thong og jeg får krammere og en snak og føler mig allerede velkommen. Jeg fortæller hende at jeg har løbet mange kilometer hver dag den sidste uge og kan bruge noget sportsagtigt massage til at løse op i benene men også gerne vil have mere.

Jeg skal lige låne toilettet og der står VIVI splitter nøgen, Gib viser mig kufferten og fortæller at VIVI lige er ankommet fra Kastrup og starter i dag. VIVI virker super sød vi snakker lidt, - hun nu med håndklæde og jetlag. Tilbage i stuen foreslår Gib at jeg tager VIVI som den første, men jeg fastholder nu Gib efter alt hvad jeg har læst herinde. Og det er indtet mindre end den bedste, medst fantastiske time jeg har prøvet. Stor respect for Gib. Fra hun smider kjolen og starter med at massere mig til jeg kommer anden gang 1 time siden er det bare utroligt skønt, veludført arbejde af en meget kompetent, dygtig og skøn quinde. Hun får mig hurtigt op og jeg får en gip tur hvor jeg bliver rørt, slikket kysset, rimmet, facesittet, reddet og hvor jeg langsomt får hende vendt om og taget i mange stillinger mens hun udstråler lyst og energi.

Sjældent oplevet bedre sex, men det der virkeligt imponerer mig ved GIB var den næste halve times helt seriøse og veludførte "sports" massage på mine ben der gjorde at løbeturen den næste dag gik fantastisk. Hun er ikke bare en gud på lanerne men også en fantastisk massør, det har jeg ikke oplevet før. Og hun lader mig ikke slippe for en tur mere, selvom jeg allerede er kommet tre gange den dag og har vel nogenlunde samme alder som GIB. Jeg siger at jeg ikke helt ved om jeg kan igen og hun tager det som en udfordring, først et helt fantastisk blow  job og så på med kondomet og jeg er væk i hende igen.

Under massagen hører jeg så at der er en der overhaler mig med VIVI, jeg kan høre de sødeste smukke hvin og ophidselse og ved at VIVI får sin debut i Århus og er lidt jaloux (var det dig Herbert?). Da min egen seance er færdig møder jeg VIVI og hun henter vand til mig og vi sidder og snakker i sofaen om hende og mig og Bangkok. Hun virker super sød og Gib prøver at få mig til at tage hende med det samme. Men jeg er helt færdig og går der fra med knus og kys fra dem alle tre og lover at komme tilbage til VIVI.

Det gør jeg så Tirsdag hvor jeg kommer 25 min tidligere end jeg havde bestilt og VIVI er ved at massere en kunde (hun har i hvert fald tøj på og olie på hænderne :-)), så Thong tilbyder at starte massagen. Hun er jo også en perle, hun når at massere mine ben og røre de rigtige steder og da VIVI kommer ind er de søde og sjove sammen men jeg insisterer på kun at have VIVI. Thong når dog lige at give mit et lille blow og kysse mig og jeg lover næste gang bliver det hende.

Alene med VIVI - og som HERBERT skriver ovenfor-  hun er en smuk, dejlig, sød perle. Hun er nok over 30 og har en skøn lidt buttet krop med et ansigt man kun kan forelske sig i. Jeg er helt væk i hende og den næste time går med kys, kram, tungearbejde, dejlig sex og de skønneste orgasmer til os begge. Hun er dejlig snæver og har den lækreste varmeste våde kusse og er fantastisk erotisk og engageret. Det var stort set en lang erotisk oplevelse med lidt hygge, kramme, kyse og snak i midten. jeg er ikke helt sikker på at den fysiologiske massage er hendes spidskompetence.

Det blev et lidt langt indlæg. Men PP og det Gib, Thong og VIVI leverer er det bedste jeg har oplevet i denne verden i Danmark. Det er hårdt arbejde, skønt arrangement blandet med skæg og ballade og at de tre kvinder virker som om de passer på hinanden. Og så kan man faktisk få god massage - i hvert fald af Gib.

TAK Gib for PP, det er helt i toppen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har til gengæld økonomiske intereser i Gib ... forstået på den måde - at hun er hård for min økonomi :)... Fuck-hvor-har-jeg-brugt-mange-penge meeeen det er hver - som i virkelig hver - en krone værd !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det, når man ankommer? Kan man bare gå ind eller bliver man lukket ind? Tænker med hensyn til at møde andre besøgende, hvilket jeg selv vil synes er lidt irriterende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
M&M skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan er det, når man ankommer? Kan man bare gå ind eller bliver man lukket ind? Tænker med hensyn til at møde andre besøgende, hvilket jeg selv vil synes er lidt irriterende? :)

Du kan ringe på dørklokken og får måske udleveret et nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror M&M spørger til om man skal bestille tid eller hvordan man får en aftale i hus med PP pigerne.
Deres hjemmeside giver jo ingen hints.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DJX skrev, 1 time siden:

Tror M&M spørger til om man skal bestille tid eller hvordan man får en aftale i hus med PP pigerne.
Deres hjemmeside giver jo ingen hints.

Min lange tekst forsvandt, mit i skriv, tror bare jeg lader den ligge, sorry, fuck nettet, men go aften alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge hendes facebook (og hende selv) er hun 29... det kunne sagtens være rigtigt:)

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Michael40. Jeg nåede ikke så langt - men hun var ihvertfald modtagelig for en tunge i bagdøren - og lidt stimulans med fingeren - så jeg ville ikke været forbavset ... ellers giver Gib absolut sublim græsk - og der kan godt arbejdes  igennem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige forsgt at bestille en times oplevelse med Vivi, men Gib fortalte at hun var rejst tilbage - men at der kommer en ny slank pige på 26 i næste uge :).....

Desværre er jeg selv på ferie i næste uge - så der må være en anden broder der må foretage det første besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 2 timer siden:

Hej Michael40. Jeg nåede ikke så langt - men hun var ihvertfald modtagelig for en tunge i bagdøren - og lidt stimulans med fingeren - så jeg ville ikke været forbavset ... ellers giver Gib absolut sublim græsk - og der kan godt arbejdes  igennem ;)

ellers giver Gib absolut sublim græsk  :) :) :) 

Hvad kostede det her i "ekstra" eller er det inklusivt i FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...