Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

Jeg er ny som anmelder, men absolut ikke ny bruger af jeres anmeldelser. Nu synes jeg, at jeg skylder jer en anmeldelse af min oplevelse i går.

Jeg har gennem nogen tid fulgt Dina G - hun er rigtig sød til på annoncelight at oplyse, hvor hun er at træffe de førstkommende 4 uger

https://annoncelight.dk/showad/189569

- og jeg konstaterede så, at hun nu holder ferie i 2 uger - og tænkte - hende må jeg altså have besøgt inden ferietiden begynder - også for mig selv.

Jeg fik arrangeret et møde med en af mine kunder, som bor tæt på Hadsten og fik lavet en aftale med Dina G. Hun er utrolig flink til at kommunikere med - kvik til at svare både på mail og på telefon. Jeg fik læst alle - eller i alt fald mange af de anbefalinger, som alle I andre har lavet på hende - og jeg var noget spændt, da jeg drog til det aftalte sted i Hadsten. Hun er at træffe på et meget diskret sted, hvor det er let at parkere bilen - og selve lokalerne er lækre og indbydende.

Jeg var lidt nervøs - hvordan mon det ville være, at være sammen med sådan en skønhed. Havde nok lidt præstationsangst. Jeg bankede på døren og blev mødt af den skønneste kvinde - kun iført trusser og flot BH - storsmilende - "velkommen min ven - kom indenfor." Jeg trak vejret dybt - jeg kunne se hendes store flotte bryster, som var ved at vælte ud af BH'en - og kunne straks mærke, at der var liv i mig - hele mig....

Jeg havde bestilt en time - så vi havde god tid (troede jeg). Hun spurgte om jeg havde lyst til et bad - og sagde, at hun gerne ville med, hvis jeg havde lyst. Puha... Det ville jeg selvfølgelig gerne. Jeg fik tøjet af i en fart - og hun var straks klar og så gik vi under bruseren. Hun er så smuk - hun har det dejligste ansigt - smukke brune øjne og en lækker mund, som straks begyndte at kysse mig - næsten som var hun min kæreste. Det var bare så lækkert - tænk at være i bad med en så skøn kvinde, der kysser og lader dig berøre og kramme hende, hvor du har lyst. Der gik ikke mange minutter, førend jeg følte, at hende havde jeg da kendt hele livet.

Jeg vil ikke gå i detaljer med det videre forløb, men ... jeg kan love jer, at jeg nød det. Hun hedder Dina G - og I har sikkert gættet hvorfor. Hendes flotte bryster er ægte og i størrelse G - tænk jer A, B, C, D, E, F - og først der kommer G. Samtidig er hun dejlig slank med en dejlig mås og den skønneste mis, I kan forestille jer. Hun er pyntet med et flot "V" - ligesom på billederne. Jeg indrømmer det - jeg var solgt på stedet.

Tiden gik så hurtigt - for det var bare så dejligt - hun slikker og sutter uden gummi - hun er verdensmester - og så kan hun altså det der med at behandle en mand. Man føler sig som den vigtigste i hele verden.

Min varmeste anbefaling - hun fortjener højeste karakter på alle punkter. Hende kommer jeg til at besøge mange gange.

... og tak til alle I, som allerede har beskrevet jeres oplevelser med hende. Det er jo reelt jeres skyld, at jeg tog mig sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Du har så evigt ret. Dina har et virkeligt flot ansigt og kroppen ligeså :-) 

Og så må vi ikke glemme hendes frække sind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun så inderligt give stranger lover ret i alt hvad han skriver. havde meget ofte besøg af Dina da hun havde fast udgang fra Esbjerg før i tiden, og savner sku hendes skønne væsen. Kan se hun igen er begyndt at besøge Esbjerg på gæstevisit, så bliver nød til snart at se hende igen for gamle dages skyld ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren2016 skrev, for 23 minutter siden:

Hvornår er hun mon tilbage efter ferie.:)

Ifg. hendes Annonce

image.png.ebea5d4d89038bb234639ff1baa74dd1.png

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Tyren2016 skrev, for 3 timer siden:

Kom snart til Aalborg igen smukke

Enig! Det er sjældent efterhånden, at gudinden kommer til vores område :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauo, jeg har lyst til at besøge dig, virkelig flotte kroppen du har, Venera gudinden kroppen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DinaG skrev, den 28.7.2019 at 10:01:

Har brugt ferie tiden til at få lidt sol :-) 

IMG_20180702_134837.jpg

Uh, du kunne starte en god trend op ved at varme os op med nogle flere frække ferie billeder Dinag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DinaG skrev, den 28/7/2019 at 10:01:

Har brugt ferie tiden til at få lidt sol :-) 

IMG_20180702_134837.jpg

Kors for en dejlig krop. Den kunne være dejlig og lege med wauuuu 

det er verdensklassen med sådan en krop og som den skibet i sol og olie. Du skrive hvis du mangler en til at smøre dig ind. Kunne godt bruge lidt tid på det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Don Danmark
DinaG skrev, den 28/7/2019 at 10:01:

Har brugt ferie tiden til at få lidt sol :-) 

IMG_20180702_134837.jpg

Så bliver det sgu ikke meget mere indbydende. Du er simpelthen for lækker DinaG.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren2016 skrev, den 26.7.2019 at 09:09:

Kom snart til Aalborg igen smukke

Det skal du ikke regne med hun gør, for der går rygter om at nordjyder de vil så gerne prutte om prisen og det gider piger ikke og høre på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Denskævepik skrev, 1 time siden:

Det skal du ikke regne med hun gør, for der går rygter om at nordjyder de vil så gerne prutte om prisen og det gider piger ikke og høre på

Ja ja, og i København drikker de kun cafe latte navnligt, hvis der holdes med FCK. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 2 timer siden:

Det skal du ikke regne med hun gør, for der går rygter om at nordjyder de vil så gerne prutte om prisen og det gider piger ikke og høre på

Det var dog den mest latterlige påstand at fyre af i en fuldstændig irrelevant sammenhæng. Og sagt uden bund og viden i noget som helst .....

hvorfor går du ikke på twitter eller facebook og slynger det pis ud, så får du meget større respons og opmærksomhed og ståpik af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 8 timer siden:

Det var dog den mest latterlige påstand at fyre af i en fuldstændig irrelevant sammenhæng. Og sagt uden bund og viden i noget som helst .....

hvorfor går du ikke på twitter eller facebook og slynger det pis ud, så får du meget større respons og opmærksomhed og ståpik af det 

Der er flere danske/nordjyske piger der har udtalt sig om den påstand, så jeg siger det med viden bag mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Denskævepik skrev, for 5 minutter siden:

Der er flere danske/nordjyske piger der har udtalt sig om den påstand, så jeg siger det med viden bag mig.

Men alligevel kommer pigerne langvejsfra for at dyrke sex med os, så noget må da trække dem. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 2 timer siden:

Der er flere danske/nordjyske piger der har udtalt sig om den påstand, så jeg siger det med viden bag mig.

nu må jeg le .... Gå ind og læs under hovedstadens anmeldelser og se om der er færre anmeldelser der handler om pris i forhold til "jyske" anmeldelser ... for mig er det same same 

men eh .... "du har jo selvfølgelig viden bag dig":D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende @DinaG kunne man da i den grad finde på at besøge! Møglækkert billede der blev lagt op i den her tråd. Hvor i København kan hun træffes (for os der desværre sjældent er i det skønne jyske)? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...