Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har lurket rundt her på forummet i et stykke tid, og været fint tilfreds med det.

Men jeg er i tvivl om hvor kendt ovennævnte preparat er inden for glædesbranchen, så jeg vil ihvertfald gerne gøre opmærksom på det, specielt til glædespigerne, da de er mest i farezone.

Essentielt er PrEP en HIV vaccine, som er så vidt jeg ved omkring 90% effektiv.

Der kan læses lidt mere om det her artikel

Jeg ved ikke om glædespiger kvalificerer sig til gratis behandling, men det er vel værd at undersøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bogormen skrev, for 1 time siden:

Essentielt er PrEP en HIV vaccine

Langt fra. Det er en løbende, forebyggende behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om glædespiger kvalificerer sig til gratis behandling, men det er vel værd at undersøge.

Glædespiger kvalificerer sig ikke til gratis behandling.

Tilbuddet gælder kun en gruppe homoseksuelle mænd på 500,  med en kontinuerlig højrisiko adfærd.

Men jeg er i tvivl om hvor kendt ovennævnte preparat er inden for glædesbranchen, så jeg vil ihvertfald gerne gøre opmærksom på det, specielt til glædespigerne, da de er mest i farezone.

Glædespigerne er ikke dem der er mest i farezonen, jævnfør denne godt nok gamle information, men find gerne om muligt fakta af nyere dato:

"Myte: Sexarbejdere får og videregiver ofte kønssygdomme NEJ. I følge "Prostitution i Danmark" af Nell Rasmussen, VFC/Servicestyrelsen 2007, er prostituerede i Danmark ikke generelt mere udsatte for smitte med HIV eller andre kønssygdomme end andre, ligesom de heller ikke smitter kunderne med disse sygdomme. Det er en urigtig og udokumenteret påstand."

http://www.seksualpolitik.dk/dokumenter/folder_myter-og-fakta.pdf

PrEP er i øvrigt ikke et spørgsmål om gratis, eller for egen regning.

Det er et offentligt tilbud til 500 udvalgte homoseksuelle mænd, og ingen andre, heller ikke for egen betaling her i landet - ikke mig bekendt.

Kunne ellers godt overveje at betale selv i nogle måneder, eventuelt i forbindelse med en sexferie til Thailand.

Selvom om jeg ikke vil modtage andet end fransk uden, så er det et udsat område, og jeg kæmper mentalt mellem lysten til den ferie, og en lille frygt for eventuelle følger.

Også selvom jeg mens det endnu var lovligt, modtog fransk uden i FKK klubber i Tyskland.

Men i Thailand kunne repertoiret også tænkes, i rigt mål at stå på skønne ladyboys.

Så uanset lysten, så er alt hvad man kan betale sig fra, sommetider værd at overveje.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...