Hop til indhold

Recommended Posts

Tag til Ikea, lige over for Taipei Arena. Gå ind i shopping centret ovenover Ikea ( som ligger i en kælder.) Tag elevatoren op til øverste etage. Gå hen i receptionen. Du får en nøgle. Og bliver bedt om at aflevere dine sko. Gør det. Gå derefter med den flinke mand ind i et skabsrum. Hæng dit tøj i skabet og brug nøglen til at låse skabet. Du går nu nøgen ind i et stort baderum. Vask dig. Gå i den varme pool. I saunaen, i kold-rummet, vask dig igen og børst dine tænder. Du er stadig nøgen, og der er andre nøgne mænd. 

På vejen ud (videre) af det stor baderum, ligger der nogle kimonoer. Tag sådan en på. Og bare følg gangen. Du kommer nu ind i et stort lokale, hvor der sidder en masse mænd og drikker te, ryger og snakker og spiller kort. Ingen taler engelsk - og slet ikke dansk. Sæt dig for dig selv. Hurtigt kommer en (ældre) kvinde og spørger dig om du vil have massage. Sig ja, og følg hende. Hun taler kinesisk, men du forsår nok hvad hun mener. Hun leder dig op af 2 trapper, du kommer til en væg, som i virkeligheden er en skjult dør. Inde bagved døren er der småmørkt, og hun tager dig hen til et rum, med en massagebriks og et brusebad, og hun beder dig vente. 

Efter et par minutter kommer en kvinde og siger hun skal massere dig. Hvis du kan lide hende (taler sikkert kun kinesisk), lader du hende komme ind, ellers sig nej, og den næste bliver sendt. Du får herefter massage. Når massagen kommer til forenden, inkluderer den lillemanden. Blowjob med varm te, slikken i bagenden, og sex i alle stillinger er også på programmet...... Derefter et bad, og du bliver fulgt ud til døren i væggen. Du betaler først når du henter dine sko når du går. De er imellemtiden blevet pudset. Du får en kvittering på mandarin, som du kan sætte ind i din rejseafregning, med mindre der er nogen på dit kontor der læser kinesisk......

 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tvr

En rigtig god historie, som jeg er 99,9 % sikker på er opdigtet.

Hvad får dig til at besvare en forespørgsel på den måde, som jeg ikke kan se hvorfor ikke skulle være seriøst ment.

Håber at spørgeren får et svar som hen kan bruge.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 24 minutter siden:

En rigtig god historie, som jeg er 99,9 % sikker på er opdigtet.

Ikke nødvendigvis opdigtet. Jeg har oplevet et tilsvarende koncept i Hong Kong

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

@tvr

En rigtig god historie, som jeg er 99,9 % sikker på er opdigtet.

Hvad får dig til at besvare en forespørgsel på den måde, som jeg ikke kan se hvorfor ikke skulle være seriøst ment.

Håber at spørgeren får et svar som hen kan bruge.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Her kommer jeg med et hjælpsomt indlæg, som spørgeren (eller andre) vil kunne bekræfte 100 procent, hvis han følger de meget nøjagtige anvisninger jeg har givet.

Hvad får dig til at tro at det ikke skulle være seriøst??

Det er muligt du mener det er en historie der er opdigtet. Til gengæld mener jeg at dit indlæg er useriøs indblanding i et seriøst ment svar til trådstarter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Det er muligt du mener det er en historie der er opdigtet. Til gengæld mener jeg at dit indlæg er useriøs indblanding i et seriøst ment svar til trådstarter.

Ok tvr, så beklager jeg, og håber at dit svar er brugbar for spørger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg huske det. Det shopping center der ligger ovenpå Ikea (og overfor Taipei arena) hedder Asia World, og det er 16. etage du skal tage elevatoren til. 

Der ligger en god steak restaurant der hedder "outback" i stuen, hvis du har brug for at samle kræfter bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hmm jeg savner en kildehenvisning eller link på det sted...I Singapore har jeg oplevet en soapmassage ind og betale og i skabet med tøj og sko - bruse bad - herfter soap massage med sex men ikke slikke røv..alt med kondom..Steder desværre lukket nu :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 10 timer siden:

tvr: Hvad koster et sådant eventyr?

Det afhænger meget af hvor mange gange du går på rummet for at få "massage". Efter som Taiwan dollaren er rimelig stærk, kommer du nok til at betale ca 1000 kr for det hele, med kun een gang på rummet. Jeg mener det koster omkring 5.000 NTD.

 Det er så til gengæld 50 minutter på rummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

hmm jeg savner en kildehenvisning eller link på det sted

Nåh. Men det findes så ikke. Man skal kende det. Det er i princippet ulovligt. Det er jo derfor man skal igennem en skjult dør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...