Hop til indhold

Recommended Posts

Som skrevet i en anden tråd, skulle jeg besøge dejlige mørk Stella i dag .   

Hun var som sædvanlig smilende og let til latter, tog imod mig i en lille smart nederdel :rolleyes:.   Lidt snak og så et hurtigt bad , hun hjalp med at nå på den gamle ryg ;).

Hun er jo ikke thai, men hun giver faktisk en rigtig god massage,  og så det jo super og ligge og studere de super flotte ( naturlige )  bryster og jo man må skam gerne gå på opdagelse .

BJ  er hun super ferm til , det en nydelse at at se på :razz:.   resten giver sig selv,  nå ja udsigten mag fra er helt i top og så holdt jeg ikke meget længere :D.

Herligt besøg. 

Lufthavnenvej 40       5270 Odense         tlf nr. 

VH 

Redigeret af Bryan Mills
Tlf fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte renserens indlæg om Stella. Stella er en smuk og naturlig, fræk pige. Hvis man er til mørke piger og thai-massage, så er Stella det perfekte  mix.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 8.7.2019 at 17:08:

Som skrevet i en anden tråd, skulle jeg besøge dejlige mørk Stella i dag .   

Hun var som sædvanlig smilende og let til latter, tog imod mig i en lille smart nederdel :rolleyes:.   Lidt snak og så et hurtigt bad , hun hjalp med at nå på den gamle ryg ;).

Hun er jo ikke thai, men hun giver faktisk en rigtig god massage,  og så det jo super og ligge og studere de super flotte ( naturlige )  bryster og jo man må skam gerne gå på opdagelse .

BJ  er hun super ferm til , det en nydelse at at se på :razz:.   resten giver sig selv,  nå ja udsigten mag fra er helt i top og så holdt jeg ikke meget længere :D.

Herligt besøg. 

Lufthavnenvej 40       5270 Odense         tlf nr. 

VH 

Stella er rigtig dejlig, jeg foretrækker mørke piger, Stella  er god,   smuk og naturlig,  hendes massage er rigtig god, hun er god til sex, smilende og sød, men den bedste er dog wellness4your, 

Redigeret af Bryan Mills
Tlf fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
langefinger skrev, for 8 timer siden:

Stella er rigtig dejlig, jeg foretrækker mørke piger, Stella  er god,   smuk og naturlig,  hendes massage er rigtig god, hun er god til sex, smilende og sød, men den bedste er dog wellness4your

Hvem er hun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok fandt hende :) ,   ja hun ser super dejlig ud, og havde hende i kikkerten for et stykke tid siden da jeg var på de kanter ,  men droppede det pga. nogle dårlige anmeldelser af hende .

kan du sige mere godt om hende og hvad man kan få , priser mm. 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 3 timer siden:

men droppede det pga. nogle dårlige anmeldelser af hende

Dårlige anmeldelser af Stella? Eller mener du wellness4you? Mindes ikke at have set så meget som et dårligt ord om Stella. Det skulle da lige være at hun er stærkt vanedannende... ;-) Hvem/hvad er wellness4you? Søger man på det får man en mængde forskellige hits så slidt svært at gennemskue hvem der menes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Dårlige anmeldelser af Stella? Eller mener du wellness4you? Mindes ikke at have set så meget som et dårligt ord om Stella. Det skulle da lige være at hun er stærkt vanedannende... ;-) Hvem/hvad er wellness4you? Søger man på det får man en mængde forskellige hits så slidt svært at gennemskue hvem der menes.

Nej nej, ikke Stella , kun godt om hende :)    , har selv haft fornøjelsen flere gange :D.      

Det var wellness4you jeg talte om , er tændt på hendes billeder , men havde hørt lidt blandet.   men nogen kan jo af forskellige årsager jo godt havde havde haft en kedelig oplevelse,  det kan jo også være deres egen skyl..

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den ‎15‎-‎07‎-‎2019 at 20:02:

Hvem er hun ?

en mørk pige  fra Sjælland, kan være lidt svær at komme i dialog med, men er meget dygtig, både til massage, og med mund og kusse, kan absolut anbefales hvis du er på de kanter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stella er helt sikkert en dejlig pige, men hun vil ikke uden kondom, wellness4 your tilbyder sex uden kondom, det er meget bedre,   hun er en voksen pige på ca 45 år, er meget erfaren , drivvåd kusse, eneste ulempe er at man skal køre en lille omvej når man er på vej til møde i København, smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
langefinger skrev, for 7 timer siden:

Stella er helt sikkert en dejlig pige, men hun vil ikke uden kondom, wellness4 your tilbyder sex uden kondom, det er meget bedre,   hun er en voksen pige på ca 45 år, er meget erfaren , drivvåd kusse, eneste ulempe er at man skal køre en lille omvej når man er på vej til møde i København, smiler

det uden kondom er jo dejligt, men det tør jeg sku ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 44 minutter siden:

Totalt dumt

Ved ikke om det er dumt, det er jo en kalkuleret risiko som man tager, og hvis jeg havde været single kunne  jeg måske godt  gøre det en gang i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den ‎15‎-‎07‎-‎2019 at 20:05:

Ok fandt hende :) ,   ja hun ser super dejlig ud, og havde hende i kikkerten for et stykke tid siden da jeg var på de kanter ,  men droppede det pga. nogle dårlige anmeldelser af hende .

kan du sige mere godt om hende og hvad man kan få , priser mm. 

 

VH 

jeg fik det hele, massage og blowjob, samt sex uden , for 2000,    hun er dejlig, lidt gammel, lidt rigeligt løst maveskind, vejer lidt for meget, ca 45 år, men hold da op for en dejlig kusse, jeg har nogle gange kørt en lille omvej på vej til København, det er en rigtig god oplevelse, hun gør sig umage, både med massage og sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
langefinger skrev, for 12 timer siden:

jeg fik det hele, massage og blowjob, samt sex uden , for 2000,    hun er dejlig, lidt gammel, lidt rigeligt løst maveskind, vejer lidt for meget, ca 45 år, men hold da op for en dejlig kusse, jeg har nogle gange kørt en lille omvej på vej til København, det er en rigtig god oplevelse, hun gør sig umage, både med massage og sex

Ok,  prøver at få en tid næste gang jeg skal den vej,  45 gammel.... ja alt er jo relativt, hun er 16 år ældre end mig ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft lyst til at besøge wellness4you, men de svingende anmeldelser fik mig på andre tanker.

Kan nu se at nogle har gode oplevelser med hende, så hun må hellere på to-do listen igen.

Nogle prøvet analt med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 39 minutter siden:

Hvor kommer en sort kvinde, som opererer på Sjælland ind i billedet på en thaitråd her på Fyn.? Hvad er det lige jeg har misforstået ??

Et såkaldt sidespring :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man kan vist godt kalde det et sidespring, jeg kan anbefale et andet side spring var for nyligt i randers  , der bor der en en sød sort pige, det var et dejligt side spring, lidt i stil med det andet, hun hedder Black candy, fandt hende på annonce light, 1000 kr for det hele, smiler  

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 13 timer siden:

Nogen der ved hvor Stella er blevet af?

Da ikke så længe siden at jeg så hende på en af siderne. 

Så mon ikke hun er hvor hun plejer at være. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Kan heller ikke se hun annoncerer længere. Gad vide om der stadig er klinik på Lufthavnsvej? Send mig evt gerne en pb med telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...