Rejsenetværk 9744 Skrevet 13. Juli, 2021 sweetstone skrev, for 23 minutter siden: Non stop cinema - senere Club 18. var jeg også,en del facineret af. Der skulle man ikke være så sart. Det udviklede sig til at blive en tand for ulækkert Brugte kanyler og blod på madrasser. Til sidst blev stedet lukket af myndighederne, og siden åbnede en top renoveret lækker ny klub på adressen. Nu med i reglen rumænske piger, men man kan nyde en øl eller en vand i baren, sidde i loungen, eller i biografen. Pigerne forlanger priser på niveau med danske pigers priser. Candy Cub http://candyclub.dk/ Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 12. Marts, 2023 Thomsen skrev, den 14.7.2019 at 14:09: XXdark, eller CS1, er desværre heller ikke et sted med særlig mange kvinder - og de kvinder som kommer der, er måske ikke på Top10 i udseende. Har været der nogle gange....og det tror jeg ikke gentager sig, så er CS2 bedre. Dette har ændret sig siden 2019! Jeg har været en tur forbi Amager nogle gange de sidste 3-4 måneder, og stedet har udviklet sig i en yderst positiv retning. Dog er der - som altid i en klub - en stor overvægt af sultne mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 22. November, 2023 Det var tider den gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg