Hop til indhold
Guest Mcfee

Julie snyder

Recommended Posts

Guest Mcfee

En advarsel til alle . Har lige besøgt Julie i Hadsten motel . Var spændt efter det hun skriver i hendes profil . Bestilte 1 time , massage først og derefter sex . Massagen dårlig , sexen ikke noget at skrive om . Det hele var overstået på en halv time . Skrev til hende da jeg kom hjem at da jeg ikke var der i den fulde time måtte det være ok at få 700 kr tilbage ud af de 1500 kr jeg gav . Men nej da så kom alle undskyldningerne , at jeg var der 45 min , og ekstra for super fransk som jeg heller ikke fik . Alt i alt kunne jeg få 200 kr tilbage . Det hun skriver i annoncen holder hun ikke . Så mit råd til jer som havde tænkt et besøg hos hende . Drop det , hun er det ikke værd . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skrev til hende da du kom hjem?  Tænker du nok "burde" tænke dig om en anden gang.  Undre mig hvorfor du ikke nævnte det inden du gik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du fik vel ikke en flaske kildevand med så du skal til at modregne panten? :biggrin:

Kom videre i livet. 

Redigeret af Correll

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfee

Hun er fra Spanien , billederne passer , lidt mere buttet . Det hun tilbyder holdet hun ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...