Guest Mcfee Skrevet 8. Juli, 2019 En advarsel til alle . Har lige besøgt Julie i Hadsten motel . Var spændt efter det hun skriver i hendes profil . Bestilte 1 time , massage først og derefter sex . Massagen dårlig , sexen ikke noget at skrive om . Det hele var overstået på en halv time . Skrev til hende da jeg kom hjem at da jeg ikke var der i den fulde time måtte det være ok at få 700 kr tilbage ud af de 1500 kr jeg gav . Men nej da så kom alle undskyldningerne , at jeg var der 45 min , og ekstra for super fransk som jeg heller ikke fik . Alt i alt kunne jeg få 200 kr tilbage . Det hun skriver i annoncen holder hun ikke . Så mit råd til jer som havde tænkt et besøg hos hende . Drop det , hun er det ikke værd . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 142 Skrevet 8. Juli, 2019 Det lyder da ret vildt at han giver dig de 200 tilbage - du er jo selv herre over at du går før tid. (Pun intended ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 8. Juli, 2019 Mcfee skrev, 1 time siden: Var spændt efter det hun skriver i hendes profil . Any link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 8. Juli, 2019 Du skrev til hende da du kom hjem? Tænker du nok "burde" tænke dig om en anden gang. Undre mig hvorfor du ikke nævnte det inden du gik? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Correll 105 Skrevet 8. Juli, 2019 (edited) Du fik vel ikke en flaske kildevand med så du skal til at modregne panten? Kom videre i livet. Redigeret 8. Juli, 2019 af Correll 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 142 Skrevet 9. Juli, 2019 Link: https://annoncelight.dk/showad/277980 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 9. Juli, 2019 Bortset fra du kun fik en halv time.... Hvordan var hun ellers? Passer billederne? Taler hun dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 9. Juli, 2019 Hun er fra Spanien , billederne passer , lidt mere buttet . Det hun tilbyder holdet hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg