Hop til indhold
Guest Triatlet

Selena , Vejle thai massage

Recommended Posts

Guest Triatlet

https://annoncelight.dk/showad/261708

Besøgte Selena efter at have haft et par valgmuligheder i Vejle , - men faldt efter telefon samtalen for hendes : " I will do anything you want me to...."

Dette udsagn blev udslagsgivende og jeg kan kort referere at olie massagen ikke var noget at skrive hjem om  - så Selena kom en tur på briksen under mine kyndige hænder hvilket hun helt sikkert værdsatte.

Efter grundig olie massage var det tid til at undersøge Selenas ædlere dele - hvilket trods ihærdigt arbejde ikke lykkedes at bringe hende til orgasme...kun tæt på.!

Hun ville ha pik sagde hun - lege med mig..vil have jeg skulle komme inde i hende...

Hendes franske er ok uden gummi ( 1000% bedre med gummi uvist af hvilken årsag ) og som sexpartner er hun med- og indlevende hvilket medførte at jeg kom for tidligt medens hun i cowgirl stil roterede rundt ovenpå mig.

Selena var åbenlyst skuffet og forsøgte efter bedste evne at gøre mig klar til runde 2 - hvilket jeg ikke kunne trods de bedste intentioner.

Resultatet blev at hun gned sig til sin orgasme ovenpå mit halv slappe lem siddende overskrævs ovenpå mig.

Sød pige - ok sted i Vejle centrum - ringe massage - pris kr 1200 for næsten 2 timer...den orgasme trak ud.....

Selena har fået hjælp til brysterne - er lidt rund men fast i kødet - alt i alt en aha oplevelse...måske et genbesøg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse, tak for den :) 

Sjovt nok er de lidt runde piger altid dem der er dejligts at sexe med - siger mine erfaringer mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Nej - sex med kondom.

Jeg vil altid sige nej tak til usikker sex uanset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre som på det seneste har oplevet at hendes kvalitet er begyndt at dale?

Første gang var super med fællesbad, men  sidenhen er massage tiden blevet kortere og kortere, mens sex delen tager samme tid, og ikke fællesbad. Derudover er der kommet forventning fra hendes side omkring massage til hende og mindst 5 minutters afslapning i lokalet, inden der bliver sagt farvel. 
 

Ikke at det ikke er hyggeligt nok, men man betaler jo ikke for en times aktivitet, og så får mindre og mindre reel massage, til samme pris. 
 

Sker det også for andre, eller er hun bare blevet træt af mig som kunde, selvom jeg har smidt gode penge...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 1 time siden:

Er der andre som på det seneste har oplevet at hendes kvalitet er begyndt at dale?

Første gang var super med fællesbad, men  sidenhen er massage tiden blevet kortere og kortere, mens sex delen tager samme tid, og ikke fællesbad. Derudover er der kommet forventning fra hendes side omkring massage til hende og mindst 5 minutters afslapning i lokalet, inden der bliver sagt farvel. 
 

Ikke at det ikke er hyggeligt nok, men man betaler jo ikke for en times aktivitet, og så får mindre og mindre reel massage, til samme pris. 
 

Sker det også for andre, eller er hun bare blevet træt af mig som kunde, selvom jeg har smidt gode penge...?

Hun ser dejlig ud. Tager hun ekstra for analsex til hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du spørger hende så kan massagen godt foregå på en stor madras på gulvet, så er der også bedre mulighed for at lege med hendes skønne krop. Sidst jeg var forbi fik jeg en time b2b med 69 uden for 800, det udviklede sig dog til at hun ville kneppes og sluttede af med at komme i hendes mund.

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke pigen.

Det er egentlig bare for at udtrykke min afsky for din tilsyneladende manglende respekt af pigen. Respektløst at udtrykke med et så nedladende sprogbrug, som du anvender. Jeg mener pigerne skal behandles med respekt i tale og handling. Det viser du ikke med dit sprogbrug !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, 1 time siden:

Jeg kender ikke pigen.

Det er egentlig bare for at udtrykke min afsky for din tilsyneladende manglende respekt af pigen. Respektløst at udtrykke med et så nedladende sprogbrug, som du anvender. Jeg mener pigerne skal behandles med respekt i tale og handling. Det viser du ikke med dit sprogbrug !!

Det har da intet med manglende respekt og gøre men du byder ind med nået som intet har med spørgsmål og gøre.

 

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, 1 time siden:

Jeg kender ikke pigen.

Det er egentlig bare for at udtrykke min afsky for din tilsyneladende manglende respekt af pigen. Respektløst at udtrykke med et så nedladende sprogbrug, som du anvender. Jeg mener pigerne skal behandles med respekt i tale og handling. Det viser du ikke med dit sprogbrug !!

Det er bare gas "biogas"  :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denlangsomme skrev, for 2 timer siden:

øv selena er her ikke mere ordensmageten  var på kontrol

Uhhhhh igen, hvornår var det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...