Hop til indhold

Recommended Posts

Er Emmalie fra Cassiopeia, den samme som hos Mon Cherie og Romantica? Hvis nej, hvem har I bedst oplevelser med? Nogen, som har besøgt begge? Og hvem er yngst i real life?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Emilsla skrev, for 25 minutter siden:

Er Emmalie fra Cassiopeia, den samme som hos Mon Cherie og Romantica? Hvis nej, hvem har I bedst oplevelser med? Nogen, som har besøgt begge? Og hvem er yngst i real life?

Prøv lige at gøre os allesammen den tjeneste at tjekke deres profiler, billeder og mål i stedet for at spilde andres tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak Highlow, for støtte:-) Har bestemt tjekket begge profiler, vidste blot ikke om Cassiopeia, havde "glemt", at opdatere profil. Man kan jo ændre sig meget med nutidens skønhedsoperationer samt hårfarve. :-) 

Redigeret af Emilsla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

@Emilsla istedet for at skrive spørgsmål så prøv godt gammeldags felt arbejde tag en time eller to med gp på begge adresser skriv så lige en anmeldelse om hvert besøg 

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmalie fra Cassiopeistars huserer skam her på forummet, så du kan jo skrive hende en pb. Jeg har ikke selv besøgt hende, da jeg ikke har haft et alibi mens hun har haft vagt. Diskussionen om de 2 Emmalier har været oppe før:

Emmalie skrev, den 5/6/2019 at 20:08:

Jeg burde helt sikkert ikke blande mig, men de fleste af Emmalie anmeldelser er faktisk om Emmalie der vidst er hos Mon Cherie eller Romantica(?) og ikke mig :rolleyes:

Men jo der ligger en :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emilsla skrev, for 2 timer siden:

Er Emmalie fra Cassiopeia, den samme som hos Mon Cherie og Romantica? Hvis nej, hvem har I bedst oplevelser med? Nogen, som har besøgt begge? Og hvem er yngst i real life?

Nej, Emmalie fra Cassiopeia er helt sin egen.

Oh, YES!

emmalie.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatt skrev, for 2 timer siden:

Prøv lige at gøre os allesammen den tjeneste at tjekke deres profiler, billeder og mål i stedet for at spilde andres tid. 

Hvorfor har du to t'er i dit navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Emilsla skrev, for 15 timer siden:

Er Emmalie fra Cassiopeia, den samme som hos Mon Cherie og Romantica? Hvis nej, hvem har I bedst oplevelser med? Nogen, som har besøgt begge? Og hvem er yngst i real life?

Vi er to stks, nu har jeg aldrig mødt Emmalie fra Romantica/Mon Cherie men så vidt jeg kan finde frem til er vi ikke ligefrem ens, men som nævnt kan man ændre meget af det fysiske.

Jeg (fra Cassiopeia) er en anelse højere, korthåret og med naturlige små bryster, hvor det ser ud til at min navnesøster er langhåret og har en større skål 

nævner det kun fordi vi alle er forskellige, det vil sige også vores smag og det vil jo være en skam hvis en bestemt ting lokker og det du så møder er modstridende til din forventning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha, så med lidt research kan det kortlægges at de to søde piger er forskellige i højde og drøjde!

Mit bud er at det ikke er samme pige :D

Jeg har endnu tilgode at møde den på CASS huserende... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...