Hop til indhold
intim-massage-Sara

Er jeg den eneste, som "Bjarne/barnerøv" ikke generer

Recommended Posts

Som mange herinde sikkert er bekendt med ham som kalder sig mange navne på e-mails, brugernavne her og på AL. Han har heddet lige fra "Bjarne, voldemort osv.... Han generer piger grusomt og afslører deres identitet via Facebook osv... 

Han har for nylig skrevet til mig om en tid og da jeg ikke lige svarede hurtigt nok skrev han klamme luder og alle de udsagn han plejer til andre piger også. Jeg gav ham igen og skrev bla.at med hans lille  grimme lille pik, er der ingen der vil ham og at han kører rundt i en lille sort bil og en skam han ikke kunne styre sin lille jordbær hjerne og komme og besøge mig, så havde jeg kunne afsløre ham og ringe til politiet. Med de ord kom der ingen respons tilbage.... ! Meget underligt, for har hørt fra flere piger at han giver svine respons tilbage og intet kan stoppe ham, heller ikke tavshed. SÅ MIT STORE OPKLARENDE SPØRGSMÅL ER, ER JEG DEN ENESTE SOM HAN IKKE SVINER TILBAGE IGEN ???? Hvis ja er det måske mit ordvalg, eller er det fordi han ikke tør, da han er bange for at afsløre dig selv, at han IT storkeren der har blokeret for mine kunder i årrække faktisk er den samme mand nemlig ham der kalder sig Voldemort osv.... Jeg har prøvet at ringe til hans nr. Men han tager ikke sin tlf. Nr. Må være nyt, da der på krak vises, at der ikke har været andre som har søgt på det nr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo håbe, at han er kørt galt i sin lille sorte bil.

intim-massage-Sara skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har prøvet at ringe til hans nr. Men han tager ikke sin tlf. Nr. Må være nyt, da der på krak vises, at der ikke har været andre som har søgt på det nr. 

Interessant! Står der ikke et navn ved nummeret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
intim-massage-Sara skrev, for 27 minutter siden:

Som mange herinde sikkert er bekendt med ham som kalder sig mange navne på e-mails, brugernavne her og på AL. Han har heddet lige fra "Bjarne, voldemort osv.... Han generer piger grusomt og afslører deres identitet via Facebook osv... 

Han har for nylig skrevet til mig om en tid og da jeg ikke lige svarede hurtigt nok skrev han klamme luder og alle de udsagn han plejer til andre piger også. Jeg gav ham igen og skrev bla.at med hans lille  grimme lille pik, er der ingen der vil ham og at han kører rundt i en lille sort bil og en skam han ikke kunne styre sin lille jordbær hjerne og komme og besøge mig, så havde jeg kunne afsløre ham og ringe til politiet. Med de ord kom der ingen respons tilbage.... ! Meget underligt, for har hørt fra flere piger at han giver svine respons tilbage og intet kan stoppe ham, heller ikke tavshed. SÅ MIT STORE OPKLARENDE SPØRGSMÅL ER, ER JEG DEN ENESTE SOM HAN IKKE SVINER TILBAGE IGEN ???? Hvis ja er det måske mit ordvalg, eller er det fordi han ikke tør, da han er bange for at afsløre dig selv, at han IT storkeren der har blokeret for mine kunder i årrække faktisk er den samme mand nemlig ham der kalder sig Voldemort osv.... Jeg har prøvet at ringe til hans nr. Men han tager ikke sin tlf. Nr. Må være nyt, da der på krak vises, at der ikke har været andre som har søgt på det nr. 

sejt at du gav ham igen af samme skuffe, har tidl skrevet i tråde til andre piger at hvis de har oplysninger på ham, så tar jeg gerne en alvorlig snak med ham, det er som regel en sølle stakkel uden selvværd, som opfører sig på den måde som han gør, men uanset hvad, så skal stoppes en gang for alle, da det absolut ikke er i orden det han gør ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Griner højt. Sort sandt humor 

"Man kan jo håbe, at han er kørt galt i sin lille sorte bil"

Nej der står desværre ikke et navn ved nummeret. Men det er ikke et taletidskort, så havde man fået det oplyst via krak. Men havde "barnerøv" lavet spoofing, altså viderestillet til en tilfældig person undrer det mig så at manden ikke tager sin tlf eller svarer tilbage på de sms jeg skriver. 

Det er et nr. Som er i brug, for har prøvet at ringe et par gange og nogle gange er der optaget... Jeg vil til bunds i sagen nu. Finde ud af om det er den samme gale mænd der bloker for mine kunder. For der er flere lighedstegn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BadGuy skrev, for 10 minutter siden:

sejt at du gav ham igen af samme skuffe, har tidl skrevet i tråde til andre piger at hvis de har oplysninger på ham, så tar jeg gerne en alvorlig snak med ham, det er som regel en sølle stakkel uden selvværd, som opfører sig på den måde som han gør, men uanset hvad, så skal stoppes en gang for alle, da det absolut ikke er i orden det han gør ..

Jo tak. Mange vil sikkert mene at manden skal ties ihjel, men det kan ikke lade sig gøre... Han skal gøres bekendt med, at jo mere han prøver på at ødelægger glædepigers liv, jo mere vil han jo komme til at dumme sig og afsløre sig selv. Jeg er ikke den eneste som ved han har en lille sort bil. Det næste tricks er at afsløre ham på fersk gerning og det kan gøres på mange lovlige måder som jeg ikke lige vil oplyse her. Tossen skal jo ikke vide alt på forhånd. Men skriv til mig herinde under privat, hvis der dukker spørgsmål op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

Borrende ×  jeg har læst herinde, at "barnerøv" har misbrugt dit navn til at sende mails til piger, så de troede det er dig, der sviner dem til. Spørgsmålet er, hvorfor har han det sig sur på dig ? 

Ham it storkeren/barnerøv som jeg har kendt var også her på eroguide og er blevet smidt ud af moderator flere gange fordi han gik i verbal krig med debattørerne. It/barnerøv fortalte mig for år tilbage at du Borrende × var en af dem han ikke kunne udstå. Så pudsigt nok er det lige netop dig, som han også generer. Har ikke den opfattelse af, at barnerøv generer andre mænd, det tør han ikke. Men hvorfor lige dig ? Du skriver nogle humoristiske og gode indlæg. 

Hvis/er efterhånden  overbevist om at it storkeren og barnerøv er den samme person, så bliver det dejlig let. For jeg ved hvem han er med navn og adresse. 

Flere af mine kunder har fortalt mig, at når vi har lavet en aftale kom der et link til min private facebook profil og det undrede de sig meget over, hvilket er forståeligt. NEJ selvfølgelig videregiver jeg ikke mine Facebook profil oplysninger, det er noget ham it storkeren/barnerøv gør. Så derfor har jeg slettet min Facebook konto. Der er mange sammentræf efterhånden på det er den samme person og jo mere tosset i skralden jeg/vi gør Tossen, jo mere tosset bliver han og afslører et lille stykke af sig selv hele tiden for omverden. Han har også skrevet om mig dengang det hed Robert's hjørne at jeg var kørt galt i en ulykke og havde slået hovedet så meget at jeg havde taget skade og blevet aggressiv. Pudsigt nok er det ham selv han skriver om, det er nemlig ham som har taget skade i bolden og blevet syg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At han ikke kan udstå mig, gør mig kun fantastisk stolt. Det viser jo, at jeg ikke er helt mislykket.

Årsagen til hans had og chikane kender jeg naturligvis ikke, men jeg har da i et par år stærkt gjort mig til talsmand for, at pigerne skulle prøve at finde sammen, samle beviser og så foretage en samlet politianmeldelse. Det har han uden tvivl – og helt med rette – følt som en trussel fra mig.

I samme åndedrag skal jeg opfordre piger, der ligger inde med noget materiale, til at viderebringe det. Jeg ved, at @Rejsenetværk har lavet en lille indsatsstyrke, der skal prøve at komme til bunds i hele B.arnerøvskomplekset.

Så kan det være, at han ikke behøver at bekymre sig om benzin til sin lille sorte bil et godt stykke tid fremover. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bjarne var aldrig skrevet eller ringet til mig. 

Men nu bliver jeg heller ikke just skrænt ved tanken om ham egentlig. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden:

Det, han spiller på, er hovedsageligt pigernes frygt for at blive afsløret, og du spiller jo med åbne kort, så du kan næppe være interessant for ham.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

Nej Bjarne kan nok ikke følge med i at skrive til ALLE piger. Der er over 500 annoncer her på eroguide, så kommer han på overarbejde. Jeg er bestemt heller ikke skræmt/bange for Bjarne, for hvad han skriver til mig, det er mere det, at jeg ikke længere synes han skal have lov til at blokere for mine kunder og genere andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Det, han spiller på, er hovedsageligt pigernes frygt for at blive afsløret, og du spiller jo med åbne kort, så du kan næppe være interessant for ham.

Ja det ville man mene er sådan det hænger sammen. Men har talt i tlf med piger der også spiller med åbne kort, men stadig chikanerer han dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

I samme åndedrag skal jeg opfordre piger, der ligger inde med noget materiale, til at viderebringe det. Jeg ved, at @Rejsenetværk har lavet en lille indsatsstyrke, der skal prøve at komme til bunds i hele B.arnerøvskomplekset.

Jeg har ikke lavet en indsatsstyrke, men jeg har sat mig for at prøve på at bidrage med ideer, til hvordan vi på legal vis kan opspore manden, og på legal vis kan bruge det til en anmeldelse.

Har vistnok desværre fået givet indtrykket af, at jeg har en mere aktiv rolle end tilfældet, men jeg går ikke solo uafhængig af det netværk af piger, som allerede er gået sammen.

Nu ses jeg privat med en af de piger, og jeg har bragt nogle ideer i spil, som ikke har været overvejet tidligere, og som jeg er i dialog med hende om.

Men jeg foretager mig intet på egen hånd!

Alt vil blive clearet med mine kontakter, og vil blive sat i værk af netværket af piger, eller modsat droppet af dem.

Særligt 2 piger har en koordinerende rolle, hvor jeg så ses med den ene af dem.

Men efterhånden, så tror jeg at manden har grund til at føle sig på noget mindre sikker grund, end til nu, og hvis han skulle vise stadig tydeligere tegn på nervøsitet, kan jeg hilse ham herfra, og sige, det har du fra nu af god grund til at være - rigtig nervøs.

Vær kun glad for, at hvis der bliver taget rigtig affære, så bliver det af landets lovlige myndigheder, og på legal vis, og ikke på sådan vis, af nogle, som du kan være glad for at vi aldrig vil gøre brug af.

Du har ved at genere mig Rejsenetværk, på samme vis, som du har generet Borende  X, valgt den forkerte.

Jeg vil gå efter dig til verdens ende, og om nødvendigt med uendelig tålmodighed.

Du kan ikke ramme mig på position, familie eller anseelse.

Jeg er en lonely rider, hardcore singlen på tredje, der lever et lige så uafhængigt et liv, som sikkert du selv, men som har den samme vilje til komme din chikane til livs, som du har til at fortsætte din chikane.

Tro mig, det sidste ord er ikke sagt - jeg er kun lige begyndt, og forhåbentlig mødes vi ansigt til ansigt en dag - måske i retten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke lavet en indsatsstyrke, men jeg har sat mig for at prøve på at bidrage med ideer, til hvordan vi på legal vis kan opspore manden, og på legal vis kan bruge det til en anmeldelse.

Har vistnok desværre fået givet indtrykket af, at jeg har en mere aktiv rolle end tilfældet, men jeg går ikke solo uafhængig af det netværk af piger, som allerede er gået sammen.

Nu ses jeg privat med en af de piger, og jeg har bragt nogle ideer i spil, som ikke har været overvejet tidligere, og som jeg er i dialog med hende om.

Men jeg foretager mig intet på egen hånd!

Alt vil blive clearet med mine kontakter, og vil blive sat i værk af netværket af piger, eller modsat droppet af dem.

Særligt 2 piger har en koordinerende rolle, hvor jeg så ses med den ene af dem.

Men efterhånden, så tror jeg at manden har grund til at føle sig på noget mindre sikker grund, end til nu, og hvis han skulle vise stadig tydeligere tegn på nervøsitet, kan jeg hilse ham herfra, og sige, det har du fra nu af god grund til at være - rigtig nervøs.

Vær kun glad for, at hvis der bliver taget rigtig affære, så bliver det af landets lovlige myndigheder, og på legal vis, og ikke på sådan vis, af nogle, som du kan være glad for at vi aldrig vil gøre brug af.

Du har ved at genere mig Rejsenetværk, på samme vis, som du har generet Borende  X, valgt den forkerte.

Jeg vil gå efter dig til verdens ende, og om nødvendigt med uendelig tålmodighed.

Du kan ikke ramme mig på position, familie eller anseelse.

Jeg er en lonely rider, hardcore singlen på tredje, der lever et lige så uafhængigt et liv, som sikkert du selv, men som har den samme vilje til komme din chikane til livs, som du har til at fortsætte din chikane.

Tro mig, det sidste ord er ikke sagt - jeg er kun lige begyndt, og forhåbentlig mødes vi ansigt til ansigt en dag - måske i retten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Super godt intiativ og gejst Rejsenetværk. Jeg vil meget gerne bidrage med egen erfaringer. Måske er Bjarne den it storker jeg kender og så bliver det meget let at opklare, for jeg kender både hans rigtige navn og adresse og han er kendt ved politiet i forvejen. Der kan næppe være 2 tosser, der er så ens på mange områder. Men jeg har også nogle ideer til hvordan man kan gribe situationen an. Mener helt bestemt også at nu er det på tide at komme sagen til livs. Det kan da ikke være rigtigt, at sådan en tosse skal have lov til at opføre sig ondskabsfuldt og ødelægge så meget i ens liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon dog....tror nu ikke nogen kan skræmme ham væk. Det er han for dum til at fatte.

Jeg aner ikke om jeg har været i kontakt med ham og faktisk fuldstændig ligeglad med ham.

Forstår bare ikke trangen til at holde gang i ham herinde. Som jeg forstår det læser han med herinde så hvorfor provokere ham til at kontakte dig.?

Det gad jeg ikke bruge min tid på.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 29 minutter siden:

Aah ja det sku nok rigtigt. Han er simpelthen bare en fej kujon der fortjener et kæmpe klask i røven mm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Mon dog....tror nu ikke nogen kan skræmme ham væk. Det er han for dum til at fatte.

Jeg aner ikke om jeg har været i kontakt med ham og faktisk fuldstændig ligeglad med ham.

Forstår bare ikke trangen til at holde gang i ham herinde. Som jeg forstår det læser han med herinde så hvorfor provokere ham til at kontakte ham. Det gad jeg ikke bruge min tid på.

Jeg er også overbevist om, at man ikke kan skræmme tossen væk, det er han nettop for hjernedum til. Hans aggressive impulser styrer hans adfærd. 

Men han kan ikke ties ihjel, da der bliver ved med at dukke nye piger op og en ny historie. 

Vi har alle hver vores interessefelter, hvad man vil bruge sin tid på...

Når du og andre ikke har oplevet at blive chikaneret af ham, er man klart nok fuldstændig ligeglad med ham. 

At han har skrevet klamme luder osv...til mig spræller bare af, men det er noget meget mere graverende omfattende ting, der er sket, så derfor et super initiativ til at få ryddet op i sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har ikke lavet en indsatsstyrke, men ....

Det var faktisk dette arrangement, jeg antog for at være en indsatsstyrke – det der vist på nudansk hedder task force. Men tak for dit engagement.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder meget som en Bjarne/Brian der for et års tid siden forsøgte at skræmme mig og afsløre mig på sugardaters.... det lykkedes ham dog ikke, selvom han oprettede mange profiler i forsøget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lia skrev, for 11 timer siden:

Hvilke navne går han ellers under??? 

Al omtale giver ham helt sikkert en halvfed på og ansporer til mere chikane. Skriv om ham privat - ikke på¨forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...