Guest Horny from north Skrevet 7. Juli, 2019 Min dejlige bolle veninde har bestemt sig for at hun vil have lavet store bryster. De skal gerne være noget med cirka en f-skål. Og da jeg nok er Nordjyllands største babsoman, syntes jeg selvfølgelig det er en god ide Og jeg er engang i en god rødvins brandert, kommet til at love hende et solidt økonomisk tilskud til projektet, så det hænger jeg vidst på Men til jer skønne kvinder med sili- babser: Kan i anbefale til nogle steder hvor de er dygtige og laver flotte resultater?? Det er ligemeget hvor i landet. Og hvad har i cirka betalt for jeres bryster? Budgettet ligger på 30 til 35.000kr så det håber hun (vi) er ok På forhånd tak, og må i have en god søndag. Måske endda med noget dejlig sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 7. Juli, 2019 Horny from north skrev, for 1 time siden: Min dejlige bolle veninde har bestemt sig for at hun vil have lavet store bryster. De skal gerne være noget med cirka en f-skål. Og da jeg nok er Nordjyllands største babsoman, syntes jeg selvfølgelig det er en god ide Og jeg er engang i en god rødvins brandert, kommet til at love hende et solidt økonomisk tilskud til projektet, så det hænger jeg vidst på Men til jer skønne kvinder med sili- babser: Kan i anbefale til nogle steder hvor de er dygtige og laver flotte resultater?? Det er ligemeget hvor i landet. Og hvad har i cirka betalt for jeres bryster? Budgettet ligger på 30 til 35.000kr så det håber hun (vi) er ok På forhånd tak, og må i have en god søndag. Måske endda med noget dejlig sex Har en veninde, hun fik dem lavet i Sydkorea - man kan ikke mærke forskel på ægte og hendes, helt fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 7. Juli, 2019 aarhus62 skrev, for 47 minutter siden: man kan ikke mærke forskel på ægte og hendes, Hvis man skal bedømme den oplysning hjælper det at angive, hvilken størrelse hun gik fra og til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Juli, 2019 Horny from north skrev, for 3 timer siden: Min dejlige bolle veninde har bestemt sig for at hun vil have lavet store bryster. De skal gerne være noget med cirka en f-skål. Og da jeg nok er Nordjyllands største babsoman, syntes jeg selvfølgelig det er en god ide Og jeg er engang i en god rødvins brandert, kommet til at love hende et solidt økonomisk tilskud til projektet, så det hænger jeg vidst på Men til jer skønne kvinder med sili- babser: Kan i anbefale til nogle steder hvor de er dygtige og laver flotte resultater?? Det er ligemeget hvor i landet. Og hvad har i cirka betalt for jeres bryster? Budgettet ligger på 30 til 35.000kr så det håber hun (vi) er ok På forhånd tak, og må i have en god søndag. Måske endda med noget dejlig sex For jeres begges skyld, vil jeg foreslå at du holder dig i baggrunden, og lader hende selv gøre sit forarbejde og ikke uvæsentligt træffe en selvstændig beslutning. Når der er tale om en så stor beslutning er det vigtigt, at hun ikke skal forvirres af alle mulige mænds fantasier om store patter. Hun skal gøre det for hendes egen skyld, og hun skal vælge den størrelse der passer til hendes krop. Det udelukker på ingen måde at give et tilskud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 7. Juli, 2019 Bebop skrev, for 53 minutter siden: Hvis man skal bedømme den oplysning hjælper det at angive, hvilken størrelse hun gik fra og til. Fra lille a til lille c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 7. Juli, 2019 Ikke for at afspore tråden, men jeg husker stadig dengang Tiffany Diamond fortalte, at hun overvejede at få lavet sine bryster. Jeg nåede aldrig at se resultatet andet end på billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Juli, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 10 timer siden: For jeres begges skyld, vil jeg foreslå at du holder dig i baggrunden, og lader hende selv gøre sit forarbejde og ikke uvæsentligt træffe en selvstændig beslutning. Når der er tale om en så stor beslutning er det vigtigt, at hun ikke skal forvirres af alle mulige mænds fantasier om store patter. Hun skal gøre det for hendes egen skyld, og hun skal vælge den størrelse der passer til hendes krop. Det udelukker på ingen måde at give et tilskud. Enig. Man kan jo forestille sig, at hun får en anden på et tidspunkt, og så er det jo ikke så smart, at "forandringen" ikke er hendes eget valg Redigeret 7. Juli, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. Juli, 2019 BrandMand09 skrev, for 48 minutter siden: Ikke for at afspore tråden, men jeg husker stadig dengang Tiffany Diamond fortalte, at hun overvejede at få lavet sine bryster. Jeg nåede aldrig at se resultatet andet end på billeder. Ikke for at afspore tråden, men jeg så resultatet. Og heldigvis opererer de ikke sjælen når brysterne bliver mishandlet - den var intakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg