Hop til indhold
Mr.bond

Nicole aalborg ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Recommended Posts

Denne her oplevelse er jeg nød til at dele

Jeg var på besøg hos Nicole igår 

Jeg blev mødt at den smukkest pige med de mest fantastiske øjne og smilende og meget imødekommen

og en gudind krop jeg sir jer Woow

 

jeg købte en time all inclusive

jeg vil overlade nærmere detaljer til jeres fantasi 

dog kan jeg sige hun kysser meget gerne og hun er god til det

det er den vildeste GFE oplevelse jeg har oplevet uden at det var det

her dagen efter er jeg stadig små svimmel og går rundt med en følelse af Woow , hold da op det bliver en af de oplevelser jeg aldrig glemmer 

hun får  5 Stjerner af mig

og jeg er helt sikker på jeg vil besøge Nicole igen

MR.Bond

 

https://annoncelight.dk/profile/Nicole

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Tyrkeren82 skrev, for 26 minutter siden:

Er det hende nicole som har været stoppet. Er hun startet igen, altså hende fra lithauen

Nej det er det ikke, desværre. Meeeen hende her ser da bestemt også spændende ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups....opdagede lige at indlægget er skrevet at en helt ny profil, og det er normalt et "faresignal" - og kan være GP'en selv der forsøger at lave markedsføring.

Just saying.....det er jo ikke sikkert at det er tilfældet, meeen det er tæt på en hyldest af pigen, og det er ofte også noget man lige skal være opmærksom på.

Redigeret af kingdane68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 10 minutter siden:

Læg mærke til stjernen, den findes også på hendes annonce :rolleyes:

Mvh

:shock:

Forstår godt din tanke 

men er selv blevet skuffet at fake billeder og mødt op godt klar. For så at blive meget skuffet 

det vil jeg ikke byde andre det er også en af grundene til min anmeldelse 

hun er godt nok en ener i en ellers til tiden beskidt branche 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Beklager, men jeg stiller mig også i køen af brugere der tvivler på oprigtigheden af denne anmeldelse. 

Det er noget med sætningerne og alt det der Woow, der bare skriger til himlen.

Men jeg kan da tage fejl. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicole✨

Hi guys ! First of all I’m not from Lithuania, second , is my first time here in Aalborg and this is my first and single account!!! I don’t know why you speak about me in that negative way or what ar your motives since you don’t know me but is totally wrong. Did you think for 1 second that maybe you are confusing me with someone else?!?!? I hope you think next time before wrote about someone who you don’t know at all !!! Have a great day guys ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicole skrev, for 54 minutter siden:

Hi guys ! First of all I’m not from Lithuania, second , is my first time here in Aalborg and this is my first and single account!!! I don’t know why you speak about me in that negative way or what ar your motives since you don’t know me but is totally wrong. Did you think for 1 second that maybe you are confusing me with someone else?!?!? I hope you think next time before wrote about someone who you don’t know at all !!! Have a great day guys ! 

Nobody has said anything negative about you.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 5 timer siden:

Er det hende nicole som har været stoppet. Er hun startet igen, altså hende fra lithauen

Hun var nu også fra Letland, men nej det er ikke hende som Ivanhoe også skriver.

Men spændende ser hun ud - så en af de rutinerede brugere må da bare afsted og bekræfte anmeldelsen :) 

Jeg får nok først tid i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicole skrev, for 5 timer siden:

Hi guys ! First of all I’m not from Lithuania, second , is my first time here in Aalborg and this is my first and single account!!! I don’t know why you speak about me in that negative way or what ar your motives since you don’t know me but is totally wrong. Did you think for 1 second that maybe you are confusing me with someone else?!?!? I hope you think next time before wrote about someone who you don’t know at all !!! Have a great day guys ! 

First of all, I can say that you not are danish, because you did not understand what Im writing. Im only asking about where you was from. 

“You have to think first before writing”

I really dont understand why you are so angry

Just stay cool

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Og vupti få timer efter anmeldelsen så har Nicole pludselig fået en profil her på eroguide og fundet frem til, at der såmænd er en anmeldelse af hende... fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Giggity skrev, for 4 timer siden:

@toffe Så ved hun ikke selv, hvor hun er fra ;)

@Giggity det er ikke den samme Nicole :) hende du henviser til var helt igennem fantastisk, og er desværre stoppet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 20 minutter siden:

@Giggity det er ikke den samme Nicole :) hende du henviser til var helt igennem fantastisk, og er desværre stoppet :(

Det er jeg med på, men det var hende der blev spurgt ind til. Men lad os fokusere på den nye Nicole i stedet - beklager afsporing/forvirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige besøgt en utrolig smuk ung pige - Ingen tvivl det er hende på billederne.. - Utrolig smuk krop og et smukt skønt ansigt.

For og imod:

For: Utrolig smuk velplejet solbrun krop, smukt ansigt. Smuk smuk velduftende mis.

Imod: Har vist for mange kunder så “sparer” på sig selv.., telefon der ringer, og ustandselig sms der bipper, holder meget øje på tiden og gør opmærksom på når der er 5 min igen.

Havde nok forventet lidt mere indlevelse og nydelse fra hendes side... - men hun må være øm i missen for hun holder en tilbage i alle stillinger - man kommer ikke ordentlig i bund. 

Husk jeres egen gummi hvis I ikke bryder jer om små kondomer.. - hun kunne ikke få gummiet længere ned end til midten så måtte hjælpe...

Anyways - kan være at hun som sagt har haft lidt for mange kunder, og dermed er kørt lidt træt i for mange liderlige mænd.

Hun er her i tre uger endnu - så måske I skulle vente til alle “amatørerne” har været forbi. Hun er nok “sjovere” at møde en tidlig morgen end sent om aftenen.

Den dyreste oplevelse er ikke nødvendigvis den bedste 

https://annoncelight.dk/showad/278496

 

 

Redigeret af newbienordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbienordjylland skrev, for 2 timer siden:

Så har jeg lige besøgt en utrolig smuk ung pige - Ingen tvivl det er hende på billederne.. - Utrolig smuk krop og et smukt skønt ansigt.

For og imod:

For: Utrolig smuk velplejet solbrun krop, smukt ansigt. Smuk smuk velduftende mis.

Imod: Har vist for mange kunder så “sparer” på sig selv.., telefon der ringer, og ustandselig sms der bipper, holder meget øje på tiden og gør opmærksom på når der er 5 min igen.

Havde nok forventet lidt mere indlevelse og nydelse fra hendes side... - men hun må være øm i missen for hun holder en tilbage i alle stillinger - man kommer ikke ordentlig i bund. 

Husk jeres egen gummi hvis I ikke bryder jer om små kondomer.. - hun kunne ikke få gummiet længere ned end til midten så måtte hjælpe...

Anyways - kan være at hun som sagt har haft lidt for mange kunder, og dermed er kørt lidt træt i for mange liderlige mænd.

Hun er her i tre uger endnu - så måske I skulle vente til alle “amatørerne” har været forbi. Hun er nok “sjovere” at møde en tidlig morgen end sent om aftenen.

Den dyreste oplevelse er ikke nødvendigvis den bedste 

https://annoncelight.dk/showad/278496

 

 

Tak for din beskrivelse. Ærgerligt for dig og tak for at du redder os andre for en dårlig oplevelse. 

Hun er lækker på billederne og man tænker arrrhhhh ... kan det nu pass - 

Det var sgu næsten osse for godt til at være sandt. 

Og ja - de to “Nicole” må på ingen måder forveksles - hende fra Litauen var ÆGTE og skøn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henning123

Kvinden på billederne er af modellen Jenny Watwood. Så tænker hun som så mange andre har lånt fre nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henning123 skrev, den 11/7/2019 at 18:07:

Kvinden på billederne er af modellen Jenny Watwood. Så tænker hun som så mange andre har lånt fre nettet.

Jeg kan kun sige jeg kunne ikke se forskel hvis de stod nøgne foran mig - bortset fra at Nicole har et smukkere ansigt

Redigeret af newbienordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicole❤️ skrev, for 4 timer siden:

@Giggity @Valderrama @marcellino its Nice to see that you are still talking in a nice way about me even I am gone. Thanks guys ;) 

P.S. does it really matter where I am from ;)  

Offcourse we are talking in the nice Way. It was an experience to have sex with you. In every Way. And it is not important where you are from. They just say it because another Nicole showed up and she is certainly NOT you :biggrin: 

hope you change your mind and return :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicole❤️ skrev, for 21 timer siden:

@Giggity @Valderrama @marcellino its Nice to see that you are still talking in a nice way about me even I am gone. Thanks guys ;) 

P.S. does it really matter where I am from ;)  

@Nicole❤️ Mabye not, but it matters that you are using fake photos! As someone pointed out, your photos are of a model called Jenny Watwood. Shame on you !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...