Hop til indhold
Hulemanden

Tascha, Dansk Chokobabe.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/256714

Åhh jeg elsker chokolade, og da jeg aldrig har prøvet en kvinde fra afrika var det jo oplagt at aflægge Tascha et lille visit, nu hun endelig kom på besøg i Aarhus.

Vil ikke gå i detaljer omkring det seksuelle, men hun er en meget dejlig pige og alt der står i annoncen er korrekt, billeder, alder, osv. De holder til i en lækker ny lejlighed med diskret indgang, og gratis parkering lige ved siden af. 

På vej ud fik jeg lige et glimt af Anastacia, bestemt også en flot pige som jeg også gerne ville besøge på et tidspunkt.


Begge piger er der indtil Søndag, så se og kom afsted før det er for sent. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt hvad Tascha skriver i sin annonce og det Hulemanden skriver i sin anmeldelse er korrekt. 

Tascha er virkelig en skøn 100% dansk ungpigebabe.  Hun har en lækker velsmagende mis. Helt økologiske og meget berøringsvenlige fyldige bløde bryster.  

Hun er en skøn naturlig pige. Mega lækker og fræk. Let til smil og god humor. For mig en godt gemt godte som jeg kan anbefale til alle gentlemen.  

Helt sikkert en pige som jeg vil besøge igen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Don Danmark

Tascha lyder bare som en man skal prøve, det må jeg se om det kan lykkes ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...