Hop til indhold
Guest Horny from north

Jeres Sex-planer i sommerferien??

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, 1 time siden:

ed du ikke hvem Mathildepigen er?

Nu fik du mig gjort nysgerrig, og min søn hjalp mig med gågle. 

Jamen kære vovse, hun er jo alt for tynd og med gummipatter. Og så er hun åbenbart kæreste med Klammereme. Yakkk, yakk, du mener ikke seriøst hun er lækker? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

 Yakkk, yakk, du mener ikke seriøst hun er lækker? 

 

Vig bort, oh du Satans yngel med dine obskure betragtninger og hedenske meninger om drømmepigen Mathilde Gøhler :twisted:

For jo.....jeg synes hun er en lækkertus. Jeg er lige så tosset med hende, som jeg var med Britney Spears første gang jeg så videoen til "Hit med baby one more time" ca. 20 år siden. 

Tag du bare din søn i hånden og kravl ned under stenen igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender ikke damen, Remé har jeg set lidt til, og da du åbenbart har gang i noget selvpineri, er han vel et godt valg. Du kunne med fordel suplere med Saftig Duo. 

Men en ét benet banjo alligevel? 

Jeg kendte hendes altså heller ikke @underdog40,, skal jeg så også kravle tilbage i hulen, ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kendte hendes altså heller ikke @underdog40,, skal jeg så også kravle tilbage i hulen, ha ha ha 

Nu skal du altså ikke også falde mig i ryggen, HFB :) Jeg forventer 100% loyalitet fra din side af :) 

Det er det rene Romer-rige,  det her :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 13 timer siden:

Nu skal du altså ikke også falde mig i ryggen, HFB :) Jeg forventer 100% loyalitet fra din side af :) 

Det er det rene Romer-rige,  det her :( 

Ja ok så lad da ,, 

Jeg er din wing man ;)

Også selvom vi nok fx ikke har de samme perferencer, smag i kvinder oma.,,,, 

Jeg har også set Gladiator, hvor han blir forrådt af sine "nærmeste",, 

Vi blir jo bare nød til at stå mere sammen mod det onde og ukendte,,, :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min ferie har været å vente på opstart av arbejdet igjen slik at jeg kan få sex igjen på kontoret. Kun avbrudt av onani på toaletter....

Børneferie er ikke sjov.. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Kaspersen skrev, den 5.7.2019 at 18:40:

Min favorit bor desværre et stykke væk, men i en landsdel der byder på meget godt. Så jeg overvejer at tage et sommerhusophold der, og hvis praktikken tillader det lave et double-dip, so to speak...altså to aftaler i mens jeg nu er der. Må se om det kan lykkes. B)

Jeg er bare heldig.B) Min plan blev omsat til handling og møder med den udkårne skøn-"jomfru". Ja okay, husk nu at får man en morgen tid, så er hun nærmest jomfru.:lol: Mine møder med hende er altid skønne, hvilket også var tilfældet denne gang, og to møder på samme uge var ren luksus på alle fronter - i hvert fald for mig. Om skøn-"jomfruen er helt enig kan man diskutere, da jeg spottede denne efterladenskab.:huh:

a.thumb.jpg.1d14cd36cad0fa1d3fb8340443acde36.jpg

Jeg vælger at tolke det som overdreven optimisme fra hendes side...:rolleyes::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, 1 time siden:

Jeg er bare heldig.B) Min plan blev omsat til handling og møder med den udkårne skøn-"jomfru". Ja okay, husk nu at får man en morgen tid, så er hun nærmest jomfru.:lol: Mine møder med hende er altid skønne, hvilket også var tilfældet denne gang, og to møder på samme uge var ren luksus på alle fronter - i hvert fald for mig. Om skøn-"jomfruen er helt enig kan man diskutere, da jeg spottede denne efterladenskab.:huh:

a.thumb.jpg.1d14cd36cad0fa1d3fb8340443acde36.jpg

Jeg vælger at tolke det som overdreven optimisme fra hendes side...:rolleyes::lol:

Det er vel ligesom egernet der ligger “depoter” ud forskellige steder :ph34r:

Dejligt at du fik omsat din plan til virkelighed, og “efterladenskaben” er vel et hint til at der godt må komme en ny aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Butch skrev, for 1 time siden:

Det er vel ligesom egernet der ligger “depoter” ud forskellige steder :ph34r:

Dejligt at du fik omsat din plan til virkelighed, og “efterladenskaben” er vel et hint til at der godt må komme en ny aftale?

En god røv på det egern så alligevel...:lol:

Tak, jeg håber dælme at du har ret, altså at der er lagt op til en ny aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...