Hop til indhold
sexman69

Vicky/Cora Langeskov

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ny her, men har kigget lidt med på sidelinjen.

Den anden dag besøgte jeg de to polske piger på Nyborgvej 2, lejl. 9 i Langeskov.

Rimeligt diskret indgang, hvor man kan parkere lidt væk. Specielt når det er mørkt er der ikke nogen der ligger mærke til at man kommer.

Pigen tog i mod. Kort lyst hår, slank, et par almindelige jeans og T-shirt - tænder mig egentlig ligeså meget som "fransk lingeri" men det er jo smag og behag. Vi blev enige om 15 min med superfransk for 1.000. Ind på væreslet og af med kludende.

Startede med lidt tungekys og gik hurtigt videre til fransk. Det var som at slippe en lille terrier løs - det var virkelig godt blow. På med gummiet og så blev der reddet. Brysterne var en str A og dejligt faste.

Alt i alt en rigtig god oplevelse på trods af lidt dårligt engelsk - kan bestemt ikke udelukke et besøg igen.

Der kommer sikkert flere anmeldelser herfra - har en del erfaring her i det fynske og østjyske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så kun blondinen og det er ikke den blondine man kan se på billederne. Generelt er jeg selvfølgelig imod fake-billeder - men måtte bare afsted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

den mørkhåret i det røde, har været på Stadion, husker ikke om blondinen passer på billederne.

Hej jeg har været på stadionvej og i langeskov men er kommet til at smide Tlf nr væk, kan i skrive dette her?

Tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

polske piger holder ikke til på stadionvej i odense mere.

kun i langeskov :(:(

men de yder en rigtig god service der, især det franske. fuglene synger. :roll::roll:

PRØV DET

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til polske piger og fik at vide de var flyttet til Odense. Har nogen her været på den nye adresse og kan fortælle om det er rimelig diskret?

Er der nogen der har erfaringer med Cora eller Paula som er der i øjeblikket? Eller ved hvem af pigerne på billederne der er Paula?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg mener de er flyttet ind på erenprisvej ved rundkørslen i kochsgade.

de holder til i huset på hjørnet ved damhusvej, der holder af og til polsk bil udenfor.

jeg kan ikke husnr.

men prøv at ringe, bed dem sende sms med adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, det lyder rigtigt. I telefonen lød det som Eranthisvej, som sjovt nok ligger lige ved siden af. På grund af adresseforvirringen nåede jeg ikke frem og valgte at opgive forsøget. Deres engelskkundskaber er mildest talt ringe, måske er de bedre til tysk?

Ikke det mest diskrete sted midt i et boligkvarter, især når det er lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er hvem på adressen i Odense?

Jeg ser på http://massage.side6.dk/polskepiger at de reklamerer for Vicky og Cora.

Men der er 3 piger på billedet.

Nogle der har mødt pigen på billede 2+3?.

Billederne er allerede udskiftet, så det er svært at svare på. Da jeg ringede for en uges tid siden var det Cora og en anden, som jeg ikke kan huske navnet på (ikke Vicky). Hende på billede 2 og 3 mener jeg ikke var der. Cora kan du se på billederne fra Pension 27, også Vicky som ikke er med på billederne på side6.

Hvis billederne af Sylvia som er der nu er ægte vil jeg gerne en tur forbi! Jeg håber dog de finder et andet sted at være, da det nuværende ikke ligger særlig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er allerede udskiftet, så det er svært at svare på. Da jeg ringede for en uges tid siden var det Cora og en anden, som jeg ikke kan huske navnet på (ikke Vicky). Hende på billede 2 og 3 mener jeg ikke var der. Cora kan du se på billederne fra Pension 27, også Vicky som ikke er med på billederne på side6.

Hvis billederne af Sylvia som er der nu er ægte vil jeg gerne en tur forbi! Jeg håber dog de finder et andet sted at være, da det nuværende ikke ligger særlig diskret.

Så dette er Cora, som jeg finder i Odense?

http://pension27-girls.de/allgemein/cora-19-2.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...