Hop til indhold
Guest Pedro38

Smukke5464 er Fake

Recommended Posts

Guest Pedro38

Har været i dialog med Smukke 5464 flere gange og lavet aftaler, som hun har haft en undskyldning for ikke at overholde. 

I går skulle det så endelig være, og vi have aftalt tidspunkt osv. Aftenen før skrev jeg for at få bekræftet aftalen - intent svar. I går morges forsøgte jeg igen - intet svar. 

Da jeg var på vej retur fra min aftale i Odense skrev jeg på en pæn måde, at jeg ikke syntes hun ku være det bekendt, og at jeg ikke regnede med, at vi havde en aftale - intet svar.

Da jeg kom hjem skrev jeg, at jeg syntes hun var en idiot - nu har hun blokeret mig. 

Så spild ikke tiden her. 

Tror hun er en af dem, som nyder opmærksomheden og skriveriet, men som ikke er interesseret i et rigtigt møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke fake bare pga. hun ikke dukkede op til en aftale. Det er sket for os alle sammen at pigerne ikke holder deres aftaler, ligesom at pigerne også har oplevet at mændene ikke overholder aftaler. Jeg blev brændt af af en pige 2 gange i træk og 3. gang dukkede hun endelig op til aftalen. Enhver der har en smule erfaring fra Sugardating har erfaret at mange af pigerne kan være ustabille og alt andet end orden mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet svar er også et svar.  Der er ingen grund til at tæppebombe andre mennesker fordi de ikke svarer.  Jeg er enig i, at det er et skidt karaktertræk, der nok tager afsæt i konfliktskyhed i særlig grad.  De ændre ikke adfærd fordi man fortæller dem det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Ordentlighed er åbenbart ikke et karaktertræk hos flere på SD.

Fair nok, at skrive at man ikke kan/vil/har fortrudt - men det er sku ik ok, at man laver en aftale, og så bare er tavs. 

Hun er et voksent menneske på 45 ikke en teenager. 

Enig i, at de sandsynligvis ikke ændrer opførsel,  men synes sådan en kvinde skal vide, at det er ikke er ok, det hun bedriver. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, 1 time siden:

Ordentlighed er åbenbart ikke et karaktertræk hos flere på SD.

Fair nok, at skrive at man ikke kan/vil/har fortrudt - men det er sku ik ok, at man laver en aftale, og så bare er tavs. 

Hun er et voksent menneske på 45 ikke en teenager. 

Enig i, at de sandsynligvis ikke ændrer opførsel,  men synes sådan en kvinde skal vide, at det er ikke er ok, det hun bedriver. 

 

 

 

 

 

Det er desværre et vilkår at den slags sker fra tid til anden, på en side som SD.

Jeg har også en fornemmelse af at det sker på mere almindelige dating sites. Men der er nok ikke nogen tvivl om at "ghosting" er særlig udbredt på et sted som SD. Det er nok et resultat af at interaktionen primært er baseret på korte og overfladiske møder, og tilliden og respekten mennesker imellem nok ligger på et meget lille sted.

Det jeg selv plejer at gøre i sådanne situationer, er at sørge for at bekræfte mødet mindst 2-3 timer i forvejen. Har jeg ikke hørt noget svar tilbage ca. 2 timer før det aftalte møde, går jeg ud fra at det er aflyst. 

Jeg gider ikke at hidse mig op over det. Jeg tager bare konsekvensen af det, og dropper kontakten. Skulle personen så vælge at vende tilbage igen på et senere tidspunkt, med en undskyldning, vil jeg da gerne tage imod den. Men det er nok usandsynligt at jeg vil sætte et nyt møde i stand igen. Hun skal have en rigtig god forklaring på hvorfor hun valgte at brænde mig af, før at jeg vil overveje at give hende en ekstra chance.

Som det meget rigtigt er blevet sagt lidt længere oppe i tråden, så skal man ikke forsøge at opdrage på personen eller hidse sig unødigt op. Man kan ikke ændre på personens adfærd, og din skideballe betyder absolut intet i hendes verden. Hun signalerer meget klart og tydeligt at hun er fuldstændig ligeglad med din spildte tid, og at hun ingen respekt har overfor dig.

Selv om det er meget fristende at tage det personligt, så skal bare huske på at man nok ikke er den første der er blevet udsat for den behandling. Det er overvejende sandsynligt at det er en del af hendes generelle adfærd. At hun er vant til at opføre sig grænseoverskridende.

I sidste ende er det derfor nok det klogeste ikke at lade det en gå for meget på. Man skal bare sørge for at opretholde sine egne personlige grænser, og reagere prompte når de bliver overskredet. Det er det bedste råd jeg kan give dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...