Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Hvor meget kan sex være værd

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Sidder og planlægger min eftermiddag i morgen. Der må gerne ske noget lækkert og frækt. En 45-60 min med dampende erotik, som var det med en fræk og lækker kæreste eller elskerinde. Dybe kys, kærtegn, smage på hinanden og måske en tur i det græske, hvis vi får tændt hinanden så meget at alt skal fyldes ud. Havde det været en hel aften med en kæreste eller elskerinde, ville sådan en aften eller nat være ubetalelig. Men her er der jo blot tale om en købt illusion skåret ned til en lille time... og hvad løber det så op i? Tja, en smuk dansk pige løber hurtigt op i små 3.000kr for en time, hvis det græske skal med i budgettet. De udenlandske piger kan man måske nøjes med 1.000-1.200 kr. i basispris, og så kommer alt det andet oveni og så ender vi vel typisk på 1.200 kr + kys 300 + superfransk 300 + græsk 500 = 2.300kr. Og så er der ikke engang en garanti for at du flyver på en lyserød sky bagefter.

Jeg har en indkomst væsentligt over gennemsnittet, så det er ikke betalingsevnen, der mangler. Men jeg kan ganske enkelt miste lidt af liderligheden, når jeg tænker helt nøgternt over hvor mange penge det er. Og så for så kort tid og med en relation, der reelt er tom og kun har ét formål med dig, på samme måde som du reelt kun har ét formål med hende.

Er jeg den eneste der har det på den måde?

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 6 minutter siden:

Godt skriv og godt reflekteret :) - for det er sgu mange penge. Uanset om indkomsten er over eller under gennemsnittet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rust in Peace skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er lidt lunken her. For reelt set er det mange penge. En enlig mor med et par snottede unger kunne leve en uge eller mere for det beløb. 

Men set i forhold til hvad vi ellers bruger penge på: 

En middag på en restaurant hvor der serveres nummeret bedre end husar mad,  løber nemt op i 2-3000 pr person. Eller hvad med skiferien? 

Det er mange år siden jeg holdt op med at tænke på penge når jeg skal nyde - for, som du skriver, så ødelægger det nemt nydelsen. Og et eller andet skal man jo formøble pengene på, så hvorfor ikke stakkels små mindrebemidlede hjælpeløse tøsebørn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  det  på  samme måde  bare  set  fra  den  anden  side.

Jeg  har  en  ok  indtægt  via  mit almindelige arbejde,  så  jeg  mangler  ikke  de  penge  som  jeg  tjener  ved  gp. Men  de  er  mega  rare  at  få  som  supplement. 

Jeg  ønsker  særlige  oplevelser  og  ønsker  at  bruge  tid forinden  et  møde  for  at  blive  lidt  klogere på  hinanden, afstemme  forventninger  og  lyster.  Jeg  er  ikke  dyr  i  drift :-) - men  alligevel  støder  jeg  konstant  ind  i  mænd  som  lige  vil  se  om  de  kan  presse  beløbet  lidt  ned,  da  Yrsa  på 21 er  billigere.  

Hvad  er  jeg  værd  i mænds  optik, når  der  forsøges  studehandel  for  sølle  200 kr. 

Hvis  du  synes  oplevelsen  er  for  dyr,  så  lad  være  med  at  indgå  i  en  dialog  med  den  udvalgte  kvinde.  Du  skal  helst  opleve  at  du  har  fået  det  du  har  betalt  for. 

Men  ja  det  er  skimse  mange  penge  hvis  det  er  kold  maskinsex og  du  bliver  "sparket" ud  når  der  er  gået  55 minutter . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Hvad  er  jeg  værd  i mænds  optik, når  der  forsøges  studehandel  for  sølle  200 kr. 

Det har jeg heller aldrig fattet. Hvorfor gider folk bruge tid og ødelægge stemning i forsøget på at presse prisen 10% når det blot er 200 kr. Det er latterligt. 

Jeg oplever af og til det samme i min forretning. Tit kan jeg se kunden komme i sin fine bil. Når han så forsøger at krejle siger jeg. Det er en flot xxx bil du har holdende ved siden af min 300. 000 km gamle Berlingo. Det plejer at afslutte handlen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det har jeg heller aldrig fattet. Hvorfor gider folk bruge tid og ødelægge stemning i forsøget på at presse prisen 10% når det blot er 200 kr. Det er latterligt. 

Jeg oplever af og til det samme i min forretning. Tit kan jeg se kunden komme i sin fine bil. Når han så forsøger at krejle siger jeg. Det er en flot xxx bil du har holdende ved siden af min 300. 000 km gamle Berlingo. Det plejer at afslutte handlen :) 

Aaasrrrhhhh du  kører  vel  ikke  Berlingo?? Sig  det  er  løgn  - please 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Aaasrrrhhhh du  kører  vel  ikke  Berlingo?? Sig  det  er  løgn  - please 

Det er løgn, men en anden lille lige så ydmyg bil og gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo sige meget. Og folk har ganske forskellig økonomi. 

Der er absolut ingen tvivl om at det er alt for mange penge, hvis du får en øv oplevelse.(Men så ville selv 200kr være for meget) 

Men hvis nu du fandt en dejlig gp, som faktisk var i stand til at få dig til at føle at du HAVDE ligget med en kæreste/elskerinde i x antal tid. Ville det så ikke være prisen værd, uanset hvad prisen måtte være? 

Det tænker jeg da er hele eccencen i branchen her. For jer mænd at i som gæster kan have følelsen af at jeres forventning er indfriet og måske mere til? 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er noget værd, ja det er jo altid et godt spørgsmål. 

Jeg er efterhånden mødt en del fantastiske glædespiger, og 95 % af dem har absolut været pengene værd. 

Om det har kostet 700 for en halv time, eller det har kostet 1000 kr, det synes jeg ikke er det afgørende for om det har været en god oplevelse. 

For mig betyder kemi rigtigt meget, og er kemien i top, ja så bliver det som regel også en god oplevelse for begge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min personlige holdning er, at jeg ikke har så meget lyst til at købe kærlighed, eller tro, at det er det jeg køber. Hvis jeg trænger til kærlighed, må jeg gøre mig fortjent til den et andet sted. Derfor drejer mine besøg hos glædespigerne om sex og måske om fysisk kontakt, men ikke nærhed. Jeg besøger pigerne for at få udløsning og normalt ved alm samleje.

Men det betyder ikke, at jeg ikke værdsætter og respekterer pigerne, tværtimod gør jeg mig altid umage for at behandle dem ordentligt og mærke efter, om den ene eller anden stilling eller facon er ubehagelig for dem. Og hvis det er nogen, som jeg ser flere gange, kan det også hænde, at vi taler lidt om vores liv udenfor rummet. Men det er ikke kærlighed.

Når det er sagt, kan det ske, at jeg falder i vandet og oplever en uventet intimitet eller fælles glæde over det vi gør sammen. Sikkert det, som Captain (herover) kalder “kemi”. Men jeg har aldrig oplevet en sammenhæng imellem prisen, jeg betaler og dén oplevelse. Heldigvis, er jeg lige ved at sige.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nok en anden tilgang.  Jeg er faktisk ret beæret, når jeg inviteres indenfor i en kvindens mest intime univers. Ydmyghed er måske nok ikke lige det ord der bedst beskriver min reaktion, men vi er tæt på. Jeg har dyb respekt de kvinder jeg har besøgt og samtidig fyldt med taknemmelig over de skønne oplevelser og minder de har givet mig.   For mig er det noget så særligt, unikt  og specielt, at det får det bedste op i mig.  

Det er faktisk også mit indtryk, at kvinderne tilsvarende viser sig fra deres bedste side  og gør sig meget umage for at vi begge skal være tilfredse, få tilføjet noget livsglæde osv. Vi taler jo oplevelser – Det er en skidt idé at prøve at sætte beløb på oplevelser, der i den grad påvirker os på alle leder og kanter – Vi taler ikke om en vare, der er rimeligt defineret, og som kan sammenlignes med andre der udbyder samme produkt.

Jeg betaler bestemt ikke hvad som helst for en time, men det skyldes mere min egen økonomi snarere end utilfredshed med den pris kvinden har fastlagt.  Med årene har jeg også fået et indblik i branchen og opdaget at specielt danske kvinder ønsker  en balance imellem prostitution, fritid, arbejds- og famileliv m.v   - Kort sagt de er ikke kneppemaskiner, hvorfor det nævnte samt antallet af gæster bestemt har også indflydelse på prisen.

Disse glæder kan koste meget på gæsternes privatbudget, men man bestemmer jo selv om man  hellere vil prioritere de penge man bruger til disse oplevelser til noget andet.  Desværre har markedet nok udviklet sig for meget i retning af, at mange gæster betragter købsex som en vare/ et forbrugsgode der er forbeholdt alle og enhver.   Man forventer ligeledes oplevelsesgaranti, og bliver sur, skuffet eller føler sig snydt når det ikke indfries. 

Egentligt er det jo en noget ulogisk udvikling, når det tages med i ens betragtninger, at prisspændet aldrig har været større. Det samme gældende for udbud af speciel ydelser, herunder også ubeskyttede.  Jeg kan så godt forstå, at det går helt galt hvis man forventer at alle oplevelser være skal være ens, burde koste det samme og hvis en tilbyder bj uden, så skal alle sørme også tilbyde det.

Vær nu bare glad og taknemmelig for de mange kvinder der bruger mange ressourcer på skabe disse muligheder.  Og……. Nej når nettoresultatet gøres op, vælter disse pragtfulde kvinder sig ikke i penge.  Hvis det kan være med til, at forsøde deres tilværelse eller skabe et lidt større råderum, så deres unger m.v. også kan få samme muligheder som andres børn eller mere forældretid osv, så fungere det vist egentligt fornuftigt/retfærdigt nok.  Disse kvinder giver så meget af sig selv, så jeg vil hellere betale lidt for meget end for lidt.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Du får klart den bedste oplevelse, hvis du uden diskussion betaler prisen som pigen sætter.

Personligt går jeg ALTID uden om de gp 'er der har diverse tillæg. De kommer vel også på et tidspunkt og siger at det koster ekstra, hvis du bruger mere end 7 stød :huh:

Om det er 700 kr, 1000kr eller 3000kr værd vil formentlig udelukkende afhænge af om kemien er der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg læser TS indlæg er det ikke pengene der er problemet, men mere tomheden og det overfladiske som tydeliggøres ved det strore beløb der betales. Han vil have mere. En hel aften eller en uge eller en reel relation, hvor man rent faktisk betyder noget for hinanden. Det ville være så meget federe, men det får man kun hvis det er gratis. Så ved man at det er ægte. Jeg har det på samme måde.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Tusind tak for dit indlæg, meget realevant, jeg kan følge dig så meget kan du tro, penge er ej heller ikke et problem for mig, men følelsen af tomhed, når jeg tænker på hvor mange penge det egenligt er og hvor mange timer jeg selv skal arbejde for at få en time hos en gp ...

Jeg havde den bedste oplevelse ever i sidste uge med en pige 400 kr for 20 min med kys osv ...Det viste sig at vi havde en kemi som sagde bang og ku virkelig mærke hun ku lide mig og var tændt, hun red mig og hun fik flere orgasmer så hun næsten skævlede, vi sad og hyggede snakkede 20 min efter og byttede messenger adresser da vi syntes godt om hinanden, og det var en ret spontan beslutning af jeg skulle besøge hende, omvendt har jeg også flere gange betalt over 1000 kr hos andre hvor oplevelsen var meget lunken, så tror ærligt at det ikke er et spørgsmål om kr og øre om du får en dejlig oplevelse, men om at møde den rette og kemien siger bang, gp piger er jo også mennesker med følelser, men fremover går jeg uden om dem så tar overpriser, da det er tydeligt at det er rene pengemaskiner ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 7 timer siden:

Sidder og planlægger min eftermiddag i morgen. Der må gerne ske noget lækkert og frækt. En 45-60 min med dampende erotik, som var det med en fræk og lækker kæreste eller elskerinde. Dybe kys, kærtegn, smage på hinanden og måske en tur i det græske, hvis vi får tændt hinanden så meget at alt skal fyldes ud. Havde det været en hel aften med en kæreste eller elskerinde, ville sådan en aften eller nat være ubetalelig. Men her er der jo blot tale om en købt illusion skåret ned til en lille time... og hvad løber det så op i? Tja, en smuk dansk pige løber hurtigt op i små 3.000kr for en time, hvis det græske skal med i budgettet. De udenlandske piger kan man måske nøjes med 1.000-1.200 kr. i basispris, og så kommer alt det andet oveni og så ender vi vel typisk på 1.200 kr + kys 300 + superfransk 300 + græsk 500 = 2.300kr. Og så er der ikke engang en garanti for at du flyver på en lyserød sky bagefter.

Jeg har en indkomst væsentligt over gennemsnittet, så det er ikke betalingsevnen, der mangler. Men jeg kan ganske enkelt miste lidt af liderligheden, når jeg tænker helt nøgternt over hvor mange penge det er. Og så for så kort tid og med en relation, der reelt er tom og kun har ét formål med dig, på samme måde som du reelt kun har ét formål med hende.

DinaG vil være et godt bud, mener hendes pris er 1800kr for en time og det er vist inkl anal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trueslave skrev, for 27 minutter siden:

Hvad koster en time på et autoriseret værksted ? 

Det er vist forskelligt...

To minutter i Tivolis rutchebane koster (mindst) 50kr. Det er lige 1500kr/timen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 50 minutter siden:

Det er vist forskelligt...

To minutter i Tivolis rutchebane koster (mindst) 50kr. Det er lige 1500kr/timen...

Så foretrækker jeg klart en rutchetur i en p/d-seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Så foretrækker jeg klart en rutchetur i en p/d-seng.

Også jeg, men det andet er nok bedst, når børnebørnene er med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaeh det er hvad man betaler for en middelmådig advokat og jeg ved godt hvem jeg foretrækker at bruge en time sammen med. Jeg synes til gengæld godt man kan forvente en høj standard og reel deklaration når man betaler 2000 kroner i timen. Men det er jo en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan da godt følge “Rust in peace” har lige været på besøg, 2600. Det var super godt,  men man kan da godt sætte det lidt i perspektiv........ 2 besøg,  det kan man få en ferie på Mallorca for :-) 

der kan man være heldig at møde en halv fuld svensker og hendes veninde. Og de gør det gratis.....:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 timer siden:

Også jeg, men det andet er nok bedst, når børnebørnene er med :D

..... men de skal vel også lære lidt om livet? Og der findes vel ingen bedre lkæremester end dig? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...