Hop til indhold

Recommended Posts

Undskyld jeg på ingen måde skrive det korrekte sted. 

Men jeg leder efter nogle event piger til et polterabend på lørdag i Hillerød.

Men må ærligt indrømme de priser jeg møder er helt vilde. 

Derfor prøver jeg jeg... skal have 2 piger i 3 timer som skal servere for 5 drenge privat. Det er lørdag aften fra ca 19.00

har det interesse for nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er jeres budget?

Altså jeg er jo skræmt af at normalt serveringe pige tager imellem 500-1000 pr time. Og så kørsel.

jeg tænker 500 i kørsel og 500 pr time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsensdrenge skrev, for 2 minutter siden:

Altså jeg er jo skræmt af at normalt serveringe pige tager imellem 500-1000 pr time. Og så kørsel.

jeg tænker 500 i kørsel og 500 pr time 

Går ud fra, at du mener pr. pige.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsensdrenge skrev, for 37 minutter siden:

Altså jeg er jo skræmt af at normalt serveringe pige tager imellem 500-1000 pr time. Og så kørsel.

jeg tænker 500 i kørsel og 500 pr time 

Prisen afhænger vel i høj grad også af om der kun skal serveres eller om der forventes/ønskes andet.......

Uanset hvad så god fornøjelse på lørdag.......også til gommen fremover ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsensdrenge skrev, for 57 minutter siden:

Altså jeg er jo skræmt af at normalt serveringe pige tager imellem 500-1000 pr time. Og så kørsel.

jeg tænker 500 i kørsel og 500 pr time 

Tror ærlig talt ikke mange piger vil bruge deres lørdag aften eller hvilke som helst anden aften på at tjene 1500 for 3 timers  arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mener naturligvis pr pige :)

Jeg forventer hverken strip eller mere, bare nogle søde piger med lidt spræld i, vi er alle tæt på de 40 så det bliver stille og roligt, samt vi tager i byen senere.

 

topløs betjening er også fint :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså jeg koster 720 kr i timen - det er fuldt påklædt, og er du heldig og har lyst til at lave noget om i dit liv, så får du måske noget ud af samtalerne... og et helt nyt kognitiv adfærdsskema du kan sætte krydser i... som vi samler op på næste gang du smider 720kr...
så dyrt og kedeligt er det at være en mand på snart 48 år med en mellemlang udd.
til den pris ville jeg jo elske et klap i røven?

Var jeg en ung pige med gode nødder og pæne tænder ;) der skulle underholde 5 drenge privat til en polterting... med alkohol og mere til, så var en tusse i timen på sin plads, var i så sjove og søde, så kunne det sq godt være det ikke kostede så meget ekstra....
Måske du selv kunne være chauffør? - tøserne elsker at være midtpunkt og blive forkælet, så der er lidt at hente :)

Giv nu manden (gommen) den "sidste" oplevelse han får.... resten er jo den langsomme død i sådan et ægteskab (i forhold til overskriften)
Jeg er sikker på at du/I får dem tilbage på en eller anden måde, hvis du lykkedes med dit arrangement, hvilket tyder på du er en rigtig god ven (sorry tøser)

Når det er skrevet, så tænker jeg, at du ikke kan finde et bedre sted at efterspørge sådan en tjenste, der skal nok være nogen der byder ind, men måske det begrænser sig, når prisen er det vigtigste (som jeg læser dit indlæg)
gå efter oplevelsen og smid så det der skal til, ellers bliver det lidt som at knalde med kondom på, tæt på, men alligevel angt fra hvad du ønsker dig....

Hvor i landet er det i øvrigt?
det kunne jo være jeg kendte en eller 2? selv om du er sent ude ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjanten skrev, for 14 minutter siden:

altså jeg koster 720 kr i timen - det er fuldt påklædt, og er du heldig og har lyst til at lave noget om i dit liv, så får du måske noget ud af samtalerne... og et helt nyt kognitiv adfærdsskema du kan sætte krydser i... som vi samler op på næste gang du smider 720kr...
så dyrt og kedeligt er det at være en mand på snart 48 år med en mellemlang udd.
til den pris ville jeg jo elske et klap i røven?

Var jeg en ung pige med gode nødder og pæne tænder ;) der skulle underholde 5 drenge privat til en polterting... med alkohol og mere til, så var en tusse i timen på sin plads, var i så sjove og søde, så kunne det sq godt være det ikke kostede så meget ekstra....
Måske du selv kunne være chauffør? - tøserne elsker at være midtpunkt og blive forkælet, så der er lidt at hente :)

Giv nu manden (gommen) den "sidste" oplevelse han får.... resten er jo den langsomme død i sådan et ægteskab (i forhold til overskriften)
Jeg er sikker på at du/I får dem tilbage på en eller anden måde, hvis du lykkedes med dit arrangement, hvilket tyder på du er en rigtig god ven (sorry tøser)

Når det er skrevet, så tænker jeg, at du ikke kan finde et bedre sted at efterspørge sådan en tjenste, der skal nok være nogen der byder ind, men måske det begrænser sig, når prisen er det vigtigste (som jeg læser dit indlæg)
gå efter oplevelsen og smid så det der skal til, ellers bliver det lidt som at knalde med kondom på, tæt på, men alligevel angt fra hvad du ønsker dig....

Hvor i landet er det i øvrigt?
det kunne jo være jeg kendte en eller 2? selv om du er sent ude ;)

Hillerød er stedet :)

prisen er desværre dikteret af et samlet budget, hvor folk i forvejen har givet en del. Og kan desværre ikke skærer i øl budgettet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

prisen er desværre dikteret af et samlet budget, hvor folk i forvejen har givet en del. Og kan desværre ikke skærer i øl budgettet 

oh, det kender jeg alt for godt, så er det svært at slå helt til når det er sådan....
ikke at jeg kunne drømme om at skære i øl budgettet, det er trods alt de bærende kræfter ;)

Hillerød, det er desværre for langt væk fra Esbjerg området hvor jeg er og de tøser jeg kender, de bliver aldrig færdig til sådan en tur, dertil har de det alt for godt her i byen
Men udbudet burde være bedre hos dig end hos mig ;) - jeg håber virkerlig du/I finder på noget godt/sjovt/frækt til den stakkels mand :)
Måske i andre bare kunne undvære så? :D
Men til den pris, så skal det virkelig være private piger, piger der gør det af lyst og fordi de kender nogle der kender nogle, men så skal der altså lidt mere end øl til :)

Held og lykke med dit projekt, jeg håber virkelig du/i når det og finder en god oplevelse til Hr. kommende Ægtemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ik man vil være glad for 1500 sort for 3 timers arbejde med at servere lidt drinks, så skal man fanme skamme sig !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Rocco35 skrev, for 20 timer siden:

Hvis ik man vil være glad for 1500 sort for 3 timers arbejde med at servere lidt drinks, så skal man fanme skamme sig !!!

:)))) jeg gad sgu heller ikke til den pris. Og det er der ikke noget at skamme sig over vil jeg mene. Det handler vel om hvad man ellers kan tjene. Og det tager jo også længere end 3 timer at være der og være på i tre timer. Fx bad inden; transport til og fra; afstemning med festfolket osv. 

Det er lørdag og naboerne holder fest :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...