Hop til indhold
Guest MisterB.P.

Valentina Esbjerg-uforglemmelig oplevelse!

Recommended Posts

Guest MisterB.P.

Jeg har efter en operation i ryggen,haft svært ved at få erektion -på grund af manglende følsomhed-og det har betydet,at det skal være en virkelig flot kvinde,der kan sit kram, som kan give mig udløsning!

Jeg har flere gange lavet 1-2 timers aftaler ,men da blow har været med kondom,har jeg kun meget sjældent fået noget ud af det!

I dag kontaktede jeg Valentina (Sexy hot latina),som på billederne så virkelig flot og dejlig ud!-Jeg skrev om mit problem med manglende følsomhed på grund af min rygoperation og at jeg ønskede at lave en aftale på 11/2 time,med superfransk(uden kondom),puzzy licking og 69 ! Hun svarede,  at det kunne godt lade sig gøre og så var aftalen i orden-sex er selvfølgelig med kondom!

Mens jeg kørte til hendes adresse-som var meget let at finde-tænkte jeg på, om det nu IGEN blev en  af de oplevelser,hvor jeg ikke fik satisfaction-men Valentina er så lækker en kvinde og ekspert i kærlighed,så havde jeg vidst det på forhånd,havde jeg ikke haft grund til at tro,at oplevelsen igen blev uden satisfaction,som jeg har oplevet så tit!

Jeg må nok sige,at Valentina er en intelligent, flot,attraktiv og tiltrækkende kvinde og billederne står slet ikke mål med hendes  billedskønne tiltrækkende og flotte udseende!Synet af hendes flotte udseende blæste mig helt om kuld,da hun åbnede døren iført lækkert undertøj og højhælede sexy-sko!

Hun taler flere sprog,så vi fik en afslappende snak på engelsk, inden vi fik lagt os i sengen!-Hun var og er en fantastisk oplevelse på alle områder,følelsen af hendes  lækre og smukke krop kunne jeg slet ikke modstå,og efter hendes deepthrot  superfransk, uden kondom,  fik selv jeg satisfaction,hvad jeg efterhånde troede var umuligt at få!

Så vil du have den samme fantastiske oplevelse,som jeg fik,skal du besøge denne smukke og forførende kvinde!Hun er alle pengene værd,og jeg må nok hellere besøge hende igen inden hun rejser!

Udvis respekt over for hende ,for hun fortjener det!Hun er virkelig i en klasse for sig selv,med sit smukke og tiltrækkende udseende,som kan hun forføre den selv mest impotente mand,så han får satisfaction!

Undskyld  gramatiske fejl-jeg er stadig påvirket af besøget hos Valentina i Esbjerg!

https://annoncelight.dk/showad/272927

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterB.P.
MisterB.P. skrev, den 3.7.2019 at 00:38:

Jeg har efter en operation i ryggen,haft svært ved at få erektion -på grund af manglende følsomhed-og det har betydet,at det skal være en virkelig flot kvinde,der kan sit kram, som kan give mig udløsning!

Jeg har tidligere besøgt andre kvinder,som på billederne så flotte og tiltrækkende ud ,og lavet aftaler på 2 timer,fordi jeg havde brug for  langsomt at varme op på grund af  manglende erektion!Desværre har næsten ingen af mine besøg hos disse kvinder give mig udløsning,fordi at det krævede,at kvinden gav mig følelsen af at det var et normalt forhold,hvad ingen har kunne give mig!

I dag kontaktede jeg Valentina (Sexy hot latina),som på billederne så virkelig flot og dejlig ud!-Jeg skrev om mit problem med manglende følsomhed på grund af min rygoperation og at jeg ønskede at lave en aftale på  2 timer,med fransk ,puzzy licking og 69 ! Hun svarede,  at det kunne godt lade sig gøre og så var aftalen i orden-sex er selvfølgelig med kondom!

Mens jeg kørte til hendes adresse-som var meget let at finde-tænkte jeg på, om det nu IGEN blev en  af de oplevelser,hvor jeg ikke fik udløsning,men Valentina er så lækker en kvinde og ekspert i kærlighed,så havde jeg vidst det på forhånd,havde jeg ikke haft nogen grund til at tro,at oplevelsen igen blev uden udløsning,som jeg har oplevet så tit!

Jeg må nok sige,at Valentina er en intelligent, flot,attraktiv og tiltrækkende kvinde og billederne står slet ikke mål med hendes  billedskønne tiltrækkende og flotte udseende!Synet af hendes flotte udseende blæste mig helt om kuld,da hun åbnede døren iført lækkert undertøj og højhælede sexy-sko!Hun var så flot og tiltrækkende,at selv jeg- halv-impotente mand- fik stådreng på

Hun taler flere sprog,så vi fik en afslappende snak på engelsk, inden vi fik lagt os i sengen!-Hun var og er en fantastisk oplevelse på alle områder,følelsen af hendes  lækre og smukke krop kunne jeg slet ikke modstå,og efter hendes deepthrot  fransk,  fik selv jeg satisfaction,hvad jeg efterhånde troede var umuligt at få!

Så vil du have den samme fantastiske oplevelse,som jeg fik,skal du besøge denne smukke og forførende kvinde!Hun er alle pengene værd,og jeg må nok hellere besøge hende igen inden hun rejser!

Udvis respekt over for hende ,for hun fortjener det!Hun er virkelig i en klasse for sig selv,med sit smukke og tiltrækkende udseende,som kan forføre selv mest halv-impotente mand,så han får udløsning!

Undskyld  gramatiske fejl-jeg er stadig meget påvirket af besøget hos Valentina i Esbjerg!

https://annoncelight.dk/showad/272927

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterB.P.

Det skal bemærkes,at Valarina i Esbjerg ikke normalt giver superfransk ,uden kondom!Normalt  er ALT med kondom,uden diskussion!Men hun giver alligevel den bedste Blow job ,Deepthroat,,som jeg har prøvet i mit gamle liv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterB.P. skrev, den 5.7.2019 at 04:50:

Det skal bemærkes,at Valarina i Esbjerg ikke normalt giver superfransk ,uden kondom!Normalt  er ALT med kondom,uden diskussion!Men hun giver alligevel den bedste Blow job ,Deepthroat,,som jeg har prøvet i mit gamle liv!

Lidt underligt du skriver hun normalt ikke giver superfransk, når det jo står med fed skrift at hun giver det, men dejligt du fik satisfaction!  ;-) ( hvis jeg må bruge dine ord ;-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt skal jeg ikke smække med dørene, men må bøje mig denne gang og sige at jeg ikke kan genkende ordene som gæsten her skriver.

Jeg kommer lige fra Valentina, som jeg tog til på baggrund af denne annonce og der er ikke meget "ekspert i kærlighed" at hente der.

Skal være ærlig at sige at jeg måske bare har ramt dårlig dag.

Men:

Alt under hoftehøjde måtte man ikke røre ved.

"Våde" kys/Tungekys, var med helt lukket mund sårn man kun lige mærke læberne. 

Anal eksistere ikke i hendes verden (Modsat hendes annonce)

Deep Throat stopper ca 1½cm bagved tænderne. 

-- 

Ret skal være ret og billederne er nogenlunde rigtige, self taget i et godt lys, på en god dag, men stadig retvisende.

Men der ud over er jeg glad for at jeg ikke lagde op til den helt store omgang, da jeg er bange for at man ville gå mere end skuffet fra hende.

HDL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HamDerLeder skrev, for 14 timer siden:

Normalt skal jeg ikke smække med dørene, men må bøje mig denne gang og sige at jeg ikke kan genkende ordene som gæsten her skriver.

Jeg kommer lige fra Valentina, som jeg tog til på baggrund af denne annonce og der er ikke meget "ekspert i kærlighed" at hente der.

Skal være ærlig at sige at jeg måske bare har ramt dårlig dag.

Men:

Alt under hoftehøjde måtte man ikke røre ved.

"Våde" kys/Tungekys, var med helt lukket mund sårn man kun lige mærke læberne. 

Anal eksistere ikke i hendes verden (Modsat hendes annonce)

Deep Throat stopper ca 1½cm bagved tænderne. 

-- 

Ret skal være ret og billederne er nogenlunde rigtige, self taget i et godt lys, på en god dag, men stadig retvisende.

Men der ud over er jeg glad for at jeg ikke lagde op til den helt store omgang, da jeg er bange for at man ville gå mere end skuffet fra hende.

HDL.

Tak for din advarsel. Havde faktisk håbet på at INGEN var faldet i fælden mht denne profil. Alene det at en person der forsøger at lege dansk skal bruge et ord som "satisfaction" så mange gange i en anmeldelse, specielt taget i betragtningen af at han kalder sig selv en gammel mand tænder alle advarselslamper, og at han figurerer som gæst understreger lige det hele også. I disse tider så gør alt hvad du kan for at undersøge så meget som muligt, inden du spilder dine penge på alle de bedragere der er på annoncelight. Jeg anmelder snydere hver eneste dag udelukkende baseret på de billeder de hugger på nettet. Alene det at det skal være nødvendigt at hugge billeder fra nettet til ens annonce siger jo alt om personen eller de personer der står bag mange af pigerne.  Vær også opmærksom på hvordan deres annonce er lavet mht at ALT er tilladt. Disse annoncer er som regel en bagmand der har udført ( på alle de udenlandske piger), og disse piger aner ikke hvad deres "pimp" har opfundet de kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...