Guest MichSims Skrevet 2. Juli, 2019 Hej Jeg har haft mange gode stunder med glædespiger gennem årene, hvor det bestemt har føltes som om der var god kemi osv. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tænke på at pigen kun er sammen med mig for pengenes skyld, og at hun måske egentlig slet ikke tænder på mig. Jeg prøver at forestille mig hvordan jeg selv ville have det, hvis jeg skulle have sex med en der ikke vækker en gnist i mig. Det vil være meget svært. Nu sidder jeg faktisk med en følelse af skam og dårlig samvittighed over at være med til at udsætte et andet menneske for den oplevelse. Har I andre den slags kvaler? Mich Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 2. Juli, 2019 Er det pigerne eller dig selv, du har ondt af? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 2. Juli, 2019 Highlow skrev, for 3 minutter siden: Er det pigerne eller dig selv, du har ondt af? Pigerne egentlig. Hvis min tese altså holder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 2. Juli, 2019 Ingen grund til at have dårlig samvittighed. Pigerne er frit stillet til at afvise kunder de ikke tænder på og det gælder begge veje. Når nogle piger alligevel vælger at have sex med kunder de ikke tænder på, ja så er det for pengenes skyld, det er jo et arbejde, og ligesom med andet arbejde er det noget man gør fordi der nu engang skal tjene penge selv om det ikke altid er noget man bryder sig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 2. Juli, 2019 Flax skrev, for 8 minutter siden: ligesom med andet arbejde er det noget man gør fordi der nu engang skal tjene penge selv om det ikke altid er noget man bryder sig om. Der er nu alligevel forskel på at arbejde ved samlebåndet for at kunne betale huslejen, og at være intim med et andet menneske. Tror ikke det er sundt at skulle lukke helt af for følelser og lade sig bruge af en anden. Oplevelsen er sikker heller ikke god for nogen af parterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 2. Juli, 2019 MichSims skrev, for 40 minutter siden: Hej Jeg har haft mange gode stunder med glædespiger gennem årene, hvor det bestemt har føltes som om der var god kemi osv. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tænke på at pigen kun er sammen med mig for pengenes skyld, og at hun måske egentlig slet ikke tænder på mig. Jeg prøver at forestille mig hvordan jeg selv ville have det, hvis jeg skulle have sex med en der ikke vækker en gnist i mig. Det vil være meget svært. Nu sidder jeg faktisk med en følelse af skam og dårlig samvittighed over at være med til at udsætte et andet menneske for den oplevelse. Har I andre den slags kvaler? Mich Hver eneste gang. Så du ikk alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 2. Juli, 2019 MichSims skrev, for 38 minutter siden: Har I andre den slags kvaler? Mja, jeg har følt mig klam, eller måske mere gusten efter jeg har været sammen med en pige som jeg følte egentligt ikke interesserede sig for mig. Tror det har en stor del af ansvaret for at jeg foretrak sugardating, der virkede interessen mere reel, om det har været tilfældet hver gang tvivler jeg på. Jeg har aldrig haft "ondt" af de GPer jeg har været sammen med, det har været voksne mennesker, der vidste hvad de lavede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 2. Juli, 2019 MichSims skrev, for 1 minut siden: Der er nu alligevel forskel på at arbejde ved samlebåndet for at kunne betale huslejen, og at være intim med et andet menneske. Tror ikke det er sundt at skulle lukke helt af for følelser og lade sig bruge af en anden. Oplevelsen er sikker heller ikke god for nogen af parterne. Så kan de jo bare vælge, at arbejde ved samlebåndet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 2. Juli, 2019 De perioder med faste GP der har samvittigheden været helt i top. Men synes når vi gæster / kunder møder op med respekt for GP så slutter besøget med et smil og god samvittighed og det samme gælder ved Thai massage steder som bliver faste og tilbudende bliver "sjovere" og "sjovere". 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Juli, 2019 MichSims skrev, for 22 minutter siden: Der er nu alligevel forskel på at arbejde ved samlebåndet for at kunne betale huslejen, og at være intim med et andet menneske. Tror ikke det er sundt at skulle lukke helt af for følelser og lade sig bruge af en anden. Oplevelsen er sikker heller ikke god for nogen af parterne. Uden at være ekspert så tror jeg at mange af de østriger der er her er så kolde i røven og udelukkende tager det som en forretning. Hurtige og nemme penge og så videre til næste jagtmark. Dem tror jeg ikke det sætter sig videre spor i. De piger der er kommet hertil (af mere eller mindre nød) de kan måske have nogle kedelige oplevelser der sætter sig spor. Mens andre piger tager det som et ekstra krydderi i tilværelsen og faktisk nyder det de laver. Vi er i hvert fald her på siden eksempler på en håndfuld danske piger der virker som om de rent faktisk nyder det ingen nævnt og ingen glemt..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 2. Juli, 2019 (edited) DK fyr 34 skrev, for 45 minutter siden: Uden at være ekspert så tror jeg at mange af de østriger der er her er så kolde i røven og udelukkende tager det som en forretning. Hurtige og nemme penge og så videre til næste jagtmark. Dem tror jeg ikke det sætter sig videre spor i. Er der mange Tyroler-Heidier i DK? Selvfølgelig er det forretning uanset nationalitet. At tro andet er relativt naivt. En byttehandel, penge for en legetime. Det er der intet forrykt i. Alle, der har sagt de godt kunne lide mig, har jeg altid spurgt, om de så ville give mig mine penge tilbage, men naturligvis vil de ikke det. Det, at en pige påstår at hun kan lide dig, er et forsøg på at få dig til at komme igen og igen, og dermed bliver du ved med at betale. Der er ren business. Redigeret 2. Juli, 2019 af Visti-Vistisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14001 Skrevet 2. Juli, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 6 minutter siden: Er der mange Tyroler-Heidier i DK? Næppe - snarere piger fra bul-rum mv., der har lært lidt tysk m. østrigsk accent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17721 Skrevet 2. Juli, 2019 MichSims skrev, for 2 timer siden: Hej Jeg har haft mange gode stunder med glædespiger gennem årene, hvor det bestemt har føltes som om der var god kemi osv. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tænke på at pigen kun er sammen med mig for pengenes skyld, og at hun måske egentlig slet ikke tænder på mig. Jeg prøver at forestille mig hvordan jeg selv ville have det, hvis jeg skulle have sex med en der ikke vækker en gnist i mig. Det vil være meget svært. Nu sidder jeg faktisk med en følelse af skam og dårlig samvittighed over at være med til at udsætte et andet menneske for den oplevelse. Har I andre den slags kvaler? Mich Ja, det sker. Jeg tror vi er to slags mænd: dem der reflekterer over det du tager op, og dem der ikke gør. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juli, 2019 (edited) Bananas skrev, for 6 minutter siden: ..... Jeg tror vi er to slags mænd: dem der reflekterer over det du tager op, og dem der ikke gør. Det er der nok meget rigtigt i. Den bedste sex får man, når det er to ligeværdige parter, der mødes og respekterer hinanden. Her spiller kemi en stor rolle. Redigeret 2. Juli, 2019 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 2. Juli, 2019 Visti-Vistisen skrev, 1 time siden: Selvfølgelig er det forretning uanset nationalitet. At tro andet er relativt naivt. En byttehandel, penge for en legetime. Det er der intet forrykt i. Alle, der har sagt de godt kunne lide mig, har jeg altid spurgt, om de så ville give mig mine penge tilbage, men naturligvis vil de ikke det. Det, at en pige påstår at hun kan lide dig, er et forsøg på at få dig til at komme igen og igen, og dermed bliver du ved med at betale. Der er ren business. Jeg har masser af faste kunder jeg rigtig godt kan lide; de er søde, rare, dejlige, sjove osv på hver sin måde, og det er dejligt at være sammen med dem, men det betyder ikke at jeg vil arbejde gratis. Ligesom min mekaniker helt sikkert synes jeg er sød, men alligevel ikke laver min bil gratis. Det virker lidt ambivalent, at I på den ene side efterlyser piger der er nærværende og kan lide jobbet, men alligevel ikke tror på, at det er tilfældet og at vi kan lide jer. Er det ikke ok, at kunne lide sit arbejde og kunderne? 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 3. Juli, 2019 Liv skrev, for 49 minutter siden: Jeg har masser af faste kunder jeg rigtig godt kan lide; de er søde, rare, dejlige, sjove osv på hver sin måde, og det er dejligt at være sammen med dem, men det betyder ikke at jeg vil arbejde gratis. Ligesom min mekaniker helt sikkert synes jeg er sød, men alligevel ikke laver min bil gratis. Det virker lidt ambivalent, at I på den ene side efterlyser piger der er nærværende og kan lide jobbet, men alligevel ikke tror på, at det er tilfældet og at vi kan lide jer. Er det ikke ok, at kunne lide sit arbejde og kunderne? Naturligvis er det fint at kunne lide sit arbejde. Det ændre jo ikke på at i sidste ende så er det ren forretning, som du selv siger, man arbejder ikke gratis. Gennem de seneste 52 år har jeg sat på diverse barer, alt lige fra champangeklubber i København og Wien, til beer barer i Thailand, strandbarer i Karibien, skumle caféer i Bogota o.s.v. sidder man i fred og ro og betragter de arbejdende piger, så ser man hurtigt at taktikken er umiskendelig ens alle steder. Få manden til at tro på at hun vitterlig kan lide ham. Kan man så få ham til komme igen og blive stamkunde, jamen så er det jo så godt som fast indkomst for pigen. Nogle piger kan jo med lethed nå op på at sige den slags 50 gange i løbet af en uge. Næppe ærligt ment. Det er en floskel, på lige fod med når en prostitueret siger, at hun altid er liderlig. Næppe mange piger på verdensplan, som konstant onanere mellem kunderne. Man skal som kunde altid tage den slags med en god gran salt. Det er måske kun 1 gange ud af 1000 at det vitterligt forholder sig således at hun kan lide kundens person. Ærligt talt vil det stort set altid være tegnebogen hun kan lide mere end personen - og fred være med det. Men naturligvis ingen piger herinde på EG kunne nogensinde finde på at spille kunden et trick i bestræbelserne på at tjene penge.... eller indrømme det, det ville jo være dårligt for forretningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 3. Juli, 2019 Jeg synes nærmere det er pigerne der burde have dårlig samvittighed. At tage penge for at have sex med en som man ikke har lyst til at være sammen med er egenligt ret usympatisk. Giver manden en dårlig oplevelse og lader ham ovenikøbet betale i dyre domme for det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 8 timer siden: Naturligvis er det fint at kunne lide sit arbejde. Det ændre jo ikke på at i sidste ende så er det ren forretning, som du selv siger, man arbejder ikke gratis. Gennem de seneste 52 år har jeg sat på diverse barer, alt lige fra champangeklubber i København og Wien, til beer barer i Thailand, strandbarer i Karibien, skumle caféer i Bogota o.s.v. sidder man i fred og ro og betragter de arbejdende piger, så ser man hurtigt at taktikken er umiskendelig ens alle steder. Få manden til at tro på at hun vitterlig kan lide ham. Kan man så få ham til komme igen og blive stamkunde, jamen så er det jo så godt som fast indkomst for pigen. Nogle piger kan jo med lethed nå op på at sige den slags 50 gange i løbet af en uge. Næppe ærligt ment. Det er en floskel, på lige fod med når en prostitueret siger, at hun altid er liderlig. Næppe mange piger på verdensplan, som konstant onanere mellem kunderne. Man skal som kunde altid tage den slags med en god gran salt. Det er måske kun 1 gange ud af 1000 at det vitterligt forholder sig således at hun kan lide kundens person. Ærligt talt vil det stort set altid være tegnebogen hun kan lide mere end personen - og fred være med det. Men naturligvis ingen piger herinde på EG kunne nogensinde finde på at spille kunden et trick i bestræbelserne på at tjene penge.... eller indrømme det, det ville jo være dårligt for forretningen. Spot on langt hen ad vejen. Personligt bruger jeg en del tid på at finde de mænd som jeg laver en aftale med. Laver altid den aftale at begge kan sige nej tak når vi mødes. Jeg har aldrig sexet med en hvor der har indgået betaling hvor jeg ved begyndelsen har tænkt det her har jeg ikke lyst til. Men der har været mænd som efter jeg har været sammen med dem har besluttet mig for ikke at møde dem igen - kemien var ikke i top eller de har forsøgt at presse mig i beløb ect. Vi har hver især et ansvar for at opføre os ordenligt overfor andre og vi skal hver især mærke efter hvor vores grænser går ift vores tilvalg og fravalg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 12 timer siden: Det er der nok meget rigtigt i. Den bedste sex får man, når det er to ligeværdige parter, der mødes og respekterer hinanden. Her spiller kemi en stor rolle. Hvilket man så skal lede længe efter i købesex branchen. Det vil aldrig blive en ligeværdig relation, når den ene får penge og den anden betaler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 3. Juli, 2019 MichSims skrev, for 15 timer siden: Hej Jeg har haft mange gode stunder med glædespiger gennem årene, hvor det bestemt har føltes som om der var god kemi osv. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tænke på at pigen kun er sammen med mig for pengenes skyld, og at hun måske egentlig slet ikke tænder på mig. Jeg prøver at forestille mig hvordan jeg selv ville have det, hvis jeg skulle have sex med en der ikke vækker en gnist i mig. Det vil være meget svært. Nu sidder jeg faktisk med en følelse af skam og dårlig samvittighed over at være med til at udsætte et andet menneske for den oplevelse. Har I andre den slags kvaler? Mich Jeg har haft mange gode stunder med frisører gennem årene, hvor det bestemt har føltes som om der var interesse om mit hår osv. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tænke på at frisøren kun klipper mit hår for pengenes skyld, og at hun måske egentlig slet ikke er interesseret i mit hår. Jeg prøver at forestille mig hvordan jeg selv ville have det, hvis jeg skulle klippe en og ikke interesserede mig for hendes hår overhovedet. Det vil være meget svært. Nu sidder jeg faktisk med en følelse af skam og dårlig samvittighed over at være med til at udsætte et andet menneske for den oplevelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 3. Juli, 2019 People Pleaseren skrev, for 2 timer siden: Jeg synes nærmere det er pigerne der burde have dårlig samvittighed. At tage penge for at have sex med en som man ikke har lyst til at være sammen med er egenligt ret usympatisk. Giver manden en dårlig oplevelse og lader ham ovenikøbet betale i dyre domme for det. Så længe hverken pigen eller kunden er tvunget til noget, så kan jeg virkelig ikke se at nogen skulle have dårlig samvittighed over noget her. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juli, 2019 sometimes skrev, for 24 minutter siden: Hvilket man så skal lede længe efter i købesex branchen. Det vil aldrig blive en ligeværdig relation, når den ene får penge og den anden betaler. Det er jeg så ikke helt enig i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. Juli, 2019 People Pleaseren skrev, for 7 timer siden: Jeg synes nærmere det er pigerne der burde have dårlig samvittighed. At tage penge for at have sex med en som man ikke har lyst til at være sammen med er egenligt ret usympatisk. Giver manden en dårlig oplevelse og lader ham ovenikøbet betale i dyre domme for det. Hun siger nok nej tak til de mænd hun ikke har lyst til at dyrke sex med. Og de mænd hun vælger at dyrke sex med behøver vel ikke få en dårlig oplevelse bare fordi hun ikke falder pladask for dem. Og så er alle vel glade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 4 timer siden: Det er jeg så ikke helt enig i. Man kan også nemt lade sig narre af illusionen om andet, men det vil altid være en asymetrisk relation. Det kan aldrig blive et ligeværdigt forhold når den ene part betaler den anden for sex.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juli, 2019 sometimes skrev, 1 time siden: Man kan også nemt lade sig narre af illusionen om andet, men det vil altid være en asymetrisk relation. Det kan aldrig blive et ligeværdigt forhold når den ene part betaler den anden for sex.. Det er vel som andre kundeforhold flest? Jeg tror ikke, at kassedamen i Netto tænker særligt meget over noget magtforhold. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg