Hop til indhold

Recommended Posts

gulsne skrev, den 2/7/2019 at 12:57:

Har været forbi hende her i går:  https://annoncelight.dk/showad/277917

 

En dejlig oplevelse og billedet er ægte nok. Hun giver en dybdegående massage og jeg fik en lækker bodytobody med svensk afslutning. Helt sikkert et besøg værd.

Hvor lang tid??  Hvor meget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 1 time siden:

Hvor lang tid??  Hvor meget??

Har du læst hendes annonce:idea:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 23 timer siden:

Har du læst hendes annonce:idea:

 

Står der noget i annoncen om hvad gulsne fik af tid og hvad han betalte for det.....:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 15 minutter siden:

Står der noget i annoncen om hvad gulsne fik af tid og hvad han betalte for det.....:angry:

Når nu hendes priser står i annoncen så fat dog. Så det op til en hvor lang tid man køber;););) det er vel ens behov som skal indfries og ikke andres;););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 1 minut siden:

Når nu hendes priser står i annoncen så fat dog. Så det op til en hvor lang tid man køber;););) det er vel ens behov som skal indfries og ikke andres;););)

Du sku da for dum i dit lille hovede, læs nu for helvede hvad han fik....b2b med svensk det sku ik det samme som FP som er de priser der står i annoncen

spørgsmålet var heller ikke til dig så luk kæften og lad vær med at svare mig, medmindre jeg spørger dig om noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, den 8.7.2019 at 17:13:

Hun er rigtig sød. Bare ring og spørg om priser.

Hvad med hendes alder? 

 

Jeg er næsten sikker på, at jeg kunne finde på at besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genvej

Jeg havde fornøjelsen af at møde https://annoncelight.dk/showad/277917 i går, og må sige jeg havde en meget positiv oplevelse. Havde bestilt 30 minutter, B2b samt en omgang massage. Må bare sige begge, hun forstår at massere, både på den ene og den anden måde. Og skal tilføjes en smuk, slank pige, som jeg meget gerne vil møde igen. Sluttede af med et bad, og tiden viste mere end de 30 minutter, da jeg forlod stedet igen. Glæder mig allerede til at komme på besøg igen til endnu en omgang massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genvej skrev, den 10.8.2019 at 13:18:

Jeg havde fornøjelsen af at møde https://annoncelight.dk/showad/277917 i går, og må sige jeg havde en meget positiv oplevelse. Havde bestilt 30 minutter, B2b samt en omgang massage. Må bare sige begge, hun forstår at massere, både på den ene og den anden måde. Og skal tilføjes en smuk, slank pige, som jeg meget gerne vil møde igen. Sluttede af med et bad, og tiden viste mere end de 30 minutter, da jeg forlod stedet igen. Glæder mig allerede til at komme på besøg igen til endnu en omgang massage.

Jeg har også været forbi igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også været forbi igen :)

Hvordan er kroppen? Er der noget der hænger? Er hun glat og har en god fast røv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genvej
Ham1988 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan er kroppen? Er der noget der hænger? Er hun glat og har en god fast røv? 

Hun har en dejlig slank og fast krop. Er glat og bestemt også en indbydende bagdel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genvej skrev, 1 time siden:

Hun har en dejlig slank og fast krop. Er glat og bestemt også en indbydende bagdel. 

Tak for svar :) Er hun en lækker kvinde eller? Giver hun øko blow? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mthom skrev, for 19 timer siden:

Må man bruge røven

Ikke ifølge hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerningHerre skrev, for 20 timer siden:

I hvilken retning? 

Eller kan du sige hvilken by uden for Herning det er i? Eller tæt på?

Elmegade, hammerum:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...