Hop til indhold
kanonkongen

Sommer, sol. Og glade mennesker

Recommended Posts

Halløj allesammen på EG. :)

Solen skinner, varmen er der. 23 grader kl 09 imorges her. Ja sidder og kampsveder. Og reflekterede lige over. At livet jo er ret skønt. Der jo klart evidens for, at mennesket bliver gladere i denne tid. Man spiser is, pigerne/kvinderne går rundt i mindre tøj,  :P man bader, drikker kolde øl, drinks, griller Ja man nyder livet.

Har heldigvis et arb. Hvor jeg, kan være udenfor. Næsten hele dagen. Og man, er omgivet af glade børn og voksne. Det smitter af på ens humør.  

Men, hvad gør dig/jer glade i denne tid? 

Hvad laver i. I weekenden med familien? Eller alene?

Kan i holde til varmen?

Ja sikkert 100 flere spørgsmål, jeg kunne stille. :D Men, man bliver så glad i låget. Når det er sommer.

Og så tænker (ja det, kan jeg godt :D) man. Det er mandag i morgen. Og ny arb dag. Og vejret skifter Der kommer regn og kulde. Det sgu lort. :lol: Men humøret, kan det ikke, tage fra mig. 

 

Når der er sol og varme. Piger kom med jeres barme.:rolleyes::P

At nusse en piges trusse. Gør hende våd. Så tager, jeg hende på tur med min båd. Viser hende, mit anker og, hun danker. :)

Jo jo sommer, er hot. Bare i piger giver mig a lot. :P

Husk, at knalde uden at falde. Piger vær som et dyr. Så, skal i nok få en tyr. :lol:

Må i have en helt igennem fantastisk dag derude. :)

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 28 minutter siden:

Kan i holde til varmen?

NEJ!!!
Jeg er meget glad for at det kun varer een dag.
Og at jeg har en vestvendt lejlighed med to store altaner og vinden i den rigtige retning (vest) så jeg kan sidde inden døre i en kølig brise - i det mindste ind til hen på eftermiddagen ... 
Er til lunt vejr - HADER varme !!!
Jeg går totalt på Stand-By ... 

kanonkongen skrev, for 28 minutter siden:

Og reflekterede lige over. At livet jo er ret skønt. Der jo klart evidens for, at mennesket bliver gladere i denne tid. Man spiser is, pigerne/kvinderne går rundt i mindre tøj,  :P man bader, drikker kolde øl, drinks, griller

... J-o-w ... :D :D :D 
Jeg kan ikke svømme, så jeg bader ikke ... kan ikke rigtig finde ud af hvad vand skal bruges til - selv om jeg bor tæt på en strand ...
Jeg bryder mig ikke om øl .. drinks kan smage ganske godt, men jeg bliver så sløv af dem, og det gider jeg ikke rigtigt ... (jeg er sløv nok i forvejen)
Jeg er ikke vild med grill - det tager altid en hulens tid, kødet er tørt, og jeg er i det hele taget ikke så meget til alt for meget kød ... 
Is undgår jeg, det feder ... og jeg har 'Dad Bod' nok i forvejen ... 

Men jo, dén med pigerne der går i lidt tøj ... dén er jeg med på ... 

Ka' godt li' klassisk dansk lun / kølig sommer med frisk vind og byger .. solstrejfene ind imellem er så fantastiske .. 
Lunt, fugtigt og grøde i luften ... 
Hvis bare man selv kunne bestemme hvrnår det tordner - det er svært at planlægge noget udendørs i byge-vejr ... 

(... Sorry - ku' ikk' la' vær' ... )

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 21 minutter siden:

NEJ!!!
Jeg er meget glad for at det kun varer een dag.
Og at jeg har en vestvendt lejlighed med to store altaner og vinden i den rigtige retning (vest) så jeg kan sidde inden døre i en kølig brise - i det mindste ind til hen på eftermiddagen ... 
Er til lunt vejr - HADER varme !!!
Jeg går totalt på Stand-By ... 

... J-o-w ... :D :D :D 
Jeg kan ikke svømme, så jeg bader ikke ... kan ikke rigtig finde ud af hvad vand skal bruges til - selv om jeg bor tæt på en strand ...
Jeg bryder mig ikke om øl .. drinks kan smage ganske godt, men jeg bliver så sløv af dem, og det gider jeg ikke rigtigt ... (jeg er sløv nok i forvejen)
Jeg er ikke vild med grill - det tager altid en hulens tid, kødet er tørt, og jeg er i det hele taget ikke så meget til alt for meget kød ... 
Is undgår jeg, det feder ... og jeg har 'Dad Bod' nok i forvejen ... 

Men jo, dén med pigerne der går i lidt tøj ... dén er jeg med på ... 

Ka' godt li' klassisk dansk lun / kølig sommer med frisk vind og byger .. solstrejfene ind imellem er så fantastiske .. 
Lunt, fugtigt og grøde i luften ... 
Hvis bare man selv kunne bestemme hvrnår det tordner - det er svært at planlægge noget udendørs i byge-vejr ... 

(... Sorry - ku' ikk' la' vær' ... )

Sure gamle mand haha :lol::D

Tak for dit humoristiske indspark. :lol:

God VARM DAG til dig :lol:

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sommer er fantastisk :).

 

Jeg nyder den med udendørs koncerter, ture på motorcyklen, samt grill med venner og familie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roder lidt med mekanisk hobby projekt, og besøger de gamle til aften. 

Jeg elsker varmt vejr, i stark kontrast med det par jeg bor sammen med - de dør i varmen stort set :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Denne  passer  lige  ind  i  skabet  til  sommer,  liderlige  trængende  mænd  og  gp'er

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk dette i varmen.

En opskrift på en dejlig frisk drik her i sommervarmen

2dl vand
1 gulerod
1 hel citron
1 håndfuld isterninger
Lidt ingefær

Det hele køres i blenderen nogle minutter indtil det er godt blendet sammen.

Så hældes det hele i lokummet, og derefter åbnes en kold bajer :D:lol:

God sommerdag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...