Hop til indhold

Recommended Posts

Har lyst til lidt fræk massage i dag.  Men er Alså ikke så meget til glatbarberet piger som jeg efterhånden synes de fleste er.  Nogen der kan give et tip hvor jeg finder en sød thai kvinde som ikke er glat og som ikke er miss DD.  Pft

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere i denne måned besøgte for første gang stedet lige uge over for Hvidovre Station, uden aftale. Fik aftalt 60 min. massage med "Ginger".

Ginger er vel ca. 30-35, men med et charmerende ansigt, meget petit (vil skyde på 1.60 max, og 45-46 kg) frisk lækker krop, og dejlige bryster man kan lege med og slikke alt hvad man ønsker. Og til min glædelige overraskelse med fuld dusk. 

Aftalte HJ happy ending fra start, men efter nogen tid og snak under massagen spurgte hun om jeg ville mere end det, og jeg foreslog straks FP. Så endte med 60 fulde minutter dejlig massage og først herefter hvad der udviklede sig til et intenst knald, med langt langt indledende DATY, hvor min tunge skiftevisk masserede klitten, smagte på godterne overalt og så langt oppe i hende som muligt. Hun havde en lækker ungdommelig, frisk smag hele vejen igennem, og var dryppende våd. Endte med doggy og igen lang missionær. 

Efterfølgende bad var gennem køkkenet hvor et par ældre thaier lavede mad. Men de end ikke kikkede på mig. 

Hun sagde hun skulle være her 3-4 uger i første omgang. Så det er nok sidste udkald nu, hvis ikke hun lige er taget hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 2 timer siden:

Tak for tippet.  Vil prøve at følge op på det.    Jeg antager du mener Siam Lotus massage - korrekt ?

 

Ja. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...