Hop til indhold
Onslow

Frankrig 1 - 2 USA

Recommended Posts

Den bedste fodboldkamp, jeg kan mindes at have set. :) 

Forfærdeligt, at disse 2 klassemandskaber ikke skulle mødes i finalen.

Min dybeste respekt til såvel det tekniske som det kampmæssige niveau ved dette WM

Og at de fleste af pigerne ser ud som fotomodeller, gør jo ikke nydelsen mindre! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 42 minutter siden:

Den bedste fodboldkamp, jeg kan mindes at have set. :) 

Forfærdeligt, at disse 2 klassemandskaber ikke skulle mødes i finalen.

Min dybeste respekt til såvel det tekniske som det kampmæssige niveau ved dette WM

Og at de fleste af pigerne ser ud som fotomodeller, gør jo ikke nydelsen mindre! ;) 

Synes stadig at anden halvleg mellem Holland og Japan var outstanding. Japan spillede den bedste fodbold hidtil i dette mesterskab og tabte på en latterlig straffespark. Ja det har været den bedste fodbold i damehistorien, men VAR og dommerne ..... ikke lige sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Off topic. Har lige set Sverige - Tyskland. Og jeg må nok indrømme at jeg kunne sagtens overtales til at give samtlige svenske spilletrunter en god fin lille rusketur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 55 minutter siden:

Off topic. Har lige set Sverige - Tyskland. Og jeg må nok indrømme at jeg kunne sagtens overtales til at give samtlige svenske spilletrunter en god fin lille rusketur :D

Jeg tror det bliver dig der får rusketuren. De er temmelig hårde og fit allesammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg tror det bliver dig der får rusketuren. De er temmelig hårde og fit allesammen ;)

Siden du er så godt informeret, undrer det mig, at du ikke har skrevet en eneste anmeldelse af en rusketur med fodboldpigerne :rolleyes:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 54 minutter siden:

Siden du er så godt informeret, undrer det mig, at du ikke har skrevet en eneste anmeldelse af en rusketur med fodboldpigerne :rolleyes:

Med venlig hilsen

:shock:

Det skal ikke undre dig. Vi har jo simpelt hen ikke et fora for anmeldelse af fodboldpiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den ‎30‎-‎06‎-‎2019 at 00:11:

Det skal ikke undre dig. Vi har jo simpelt hen ikke et fora for anmeldelse af fodboldpiger.

Tillykke med bronzen, igen én af de kampe, der kunne være gået til begge sider, men det skal ikke skæmme jeres medaljer. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak for det. Det var vores bedste 20 minutter nogensinde i starten af kampen. Så fik vi to af vores bedste skadet og udbyttet. Derefter var det rigtigt svedigt. Men jeg gjorde mit, og pigerne sit og sammen klarede vi det :).

Og nu er USA verdensmester. No big surprise.

Men det er da utroligt hvad pigefodbolden er blevet bedre de sidste 10 årene. Og hårdere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...