Hop til indhold
BadbiBoy87

Liste over "steder" hvor der tilbydes feks. Øko?

Recommended Posts

Beklager hvis dette ikke er det rigtige sted/afdeling.

Hej Alle :P

Jeg har set en liste med links til div. sider mm.

Det jeg spørgere til er: kan vi ikke i fællesskab lave en ny liste med ny opdateret info, link, ydelser, rating 1-10. Alt fra "danske steder" til udlandske steder"

Pft.

Triple B

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadbiBoy87 skrev, for 12 minutter siden:

Det jeg spørgere til er: kan vi ikke i fællesskab lave en ny liste med ny opdateret info, link, ydelser, rating 1-10. Alt fra "danske steder" til udlandske steder"

Er det ikke bedre bare at søge på Eroguide + indsende anmeldelser, hvor der i overskriften tydeligt angives hvem det drejer sig om - og evt. hvor + om muligt indsætte link i teksten - så det var nemmere at bruge Eroguide  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 30 minutter siden:

Er det ikke bedre bare at søge på Eroguide + indsende anmeldelser, hvor der i overskriften tydeligt angives hvem det drejer sig om - og evt. hvor + om muligt indsætte link i teksten - så det var nemmere at bruge Eroguide  ;-)

Jeg tror jeg bliver misforstået eller jeg misforstår dig? :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 28 minutter siden:

Tror bare du skal springe over de danske bordeller så er du godt på vej. ;)

Hehe ja det ved jeg men der er måske massage klinikker og nogle få danske bordeller. Også så man kunne få indblik i udlandske hvor pigerne er som i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det forrige årtusinde havde jeg faktisk en liste på VL, som sjovt nok hed "Thomsens u-fuldkomne liste" hvor den slags var opridset.

Det tager enorm tid, og da rigtig mange steder ikke engang har et websted, er det nærmest en umulig opgave, deraf navnet "u-fuldkomne liste"...

Som udgangspunkt får du ikke øko med danske piger på en klinik, ikke de første par gange ihvertfald. Måske senere, når pigen kender dig.

Som udgangspunkt skal du betale ekstra for øko - osse med udenlandske piger.

Dem der tilbyder dette, reklamerer ikke med det af den simple årsag, at de gerne selv vil vælge om de vil give dig det. Det kan jeg sådan set godt forstå. Det er jo heller ikke altid jeg vil slikke sommerhatten, vel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...