Hop til indhold

Recommended Posts

Not possible but you never know. She popped back on the scene about 15 months ago for a few weeks

Redigeret af dongding
Added

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 26/6/2019 at 21:20:

Olivia Har trukket sig og træffes ikke længere.

Er du sikker?

Redigeret af lover69

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, for 8 timer siden:

hun må også snart have nået  nået pensions alderen

Rolig nu kammerat, så gammel er hun altså heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lover69 skrev, for 9 timer siden:

Det tror jeg lige at hun er :lol:

....altså jeg VED hvor gammel hun er, såeehhhh.....der er mange andre derude, som stadig er aktive, som er noget ældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 2 timer siden:

Det var superfransk i superliga, våde kys og indlevelse man fik - lækre sager til alle raske drenge :P

 

Hun var en ener - jeg krydser fingre for at hun stadig er det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Olivia vækker mange gode minder :).....Hun var dirty dybt ind i sjælen :)) og havde en damm lækker krop, som hun delte gavmildt ud af.

En helt igennem dejlig pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som om hun allerede har haft en vagt i lørdags 10/2

Er det så en af jer der har besøgt hende og kan sige om hun er lige så lækker, fræk og enerigsk som før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyde1 skrev, for 34 minutter siden:

Ingen der har noget nyt at tilføje om legenden? Får hun vagt andre steder?:wub:

Jeg var forbi og jeg har helt ærlig ikke lyst til at fortælle om det. Så godt var det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Sønderjyde1 skrev, den 26.2.2024 at 13:50:

Ingen der har noget nyt at tilføje om legenden? Får hun vagt andre steder?:wub:

Ok, her lidt info. Jeg besøgte hende på hendes seneste vagt for to uger siden, lørdagen 24 februar hos PG. Og i kan rolig begynde at trække vejret igen, hun er præcis lige så god og så vild som hun har været tidligere, hos A-gruppen for mange år siden, og som hun var ved en relativt kort come-back hos Pussy Galores for 11-12 år siden under et andet navn. Det er den samme Olivia jeg besøgte, og selvfølgelig er hun lidt ældre, men det er jeg også. Tror alligevel hun ældes bedre end mig. Hun skriver hun er 42 år og det tror jeg passer. Hun er en flot og lækker MILF. Hendes øjne er lige så frække og fulde af energi som altid, hendes mund er kysseglad, energisk og grådig, hendes krop kan det samme og hun er lige så meget på som altid. Hun er sulten, det plejer jeg ikke skrive, men her passer det meget godt. Hun kan lide mænd, sex og pik. Som hun sagde til mig for en del år siden, hun kommer for at få noget kølle. Hun tager alt hun kan få af din pik og hun nyder det. Intet mindre. Jeg selv er mest til GFE og nærvær så det er ret vildt for mig. Hun nyder alt du gider og alt du pumper, og hun er med hele vejen med øjne, kys, smil og berøring. Meget fræk kvinde. Selvfølgelig er der penge i mellem, men hun er her også for at få pik.

Nu er jeg sådan at jeg intresserer mig for de mennesker som jeg møder, og hun føler sig komfortabel nok med mig til at dele lidt om sig selv. Hvad kan jeg sige her uden at sige for meget? Hun har selvfølgelig haft et normalt civilt liv i de år hun har haft pause fra at være GP. Familie og job osv, det hele helt normalt, ingen overraskelser. Nu er hun fri og kan lide at få nogen god sex, pik og dejlige mænd. Så er det at være GP en for hende nem måde at få alt det, og fri for en masse hensynstagende. Til dit spørgsmål om flere vagter. Hun har i forvejen et godt liv, og en del aktiviteter i sit liv, og bor ikke helt tæt på. Eftersom penge ikke er det mest trængende, så har hun ikke planlagt sin næste vagt før en gang i slut april. Som sagt der er andre aktiviteter der har prioritet. Man kan aldrig være helt sikker, vi får se hvornår hun dykker op. Men man skal nok skynde sig når man ser den næste vagt hos PG. Jeg gik næsten glip af hende den her gang (24/2), alle hendes tider var bookede før selve dagen. Trods at jeg ringede flere dage før så var det ren held at jeg fik en tid, og det er jeg glad for. Skønt gensyn.

Håber det giver svar på noget at det du tænker over.

Redigeret af Rushton
små justeringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, den 26.2.2024 at 14:26:

Jeg var forbi og jeg har helt ærlig ikke lyst til at fortælle om det. Så godt var det. 

Jeg ved hvad du mener. Og alligevel så skrev du. :) Jeg hade de samme overvejelser at ikke skrive. Men ja, jeg ved at jeg ikke har en privat eksklusiv relation til Olivia, og så kan jeg lige så godt dele min viden. Med risiko for at det bliver sværere at booke en tid næste gang hun er på. Men det er alligevel svært i forvejen. Så hvad fanden, jeg kan lige så gerne sige at det er meget godt hos Olivia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...