Hop til indhold
Vildsvinet

Samantha – kælen sex killing

Recommended Posts

Havde lige været sammen med hende i en duo med Nicole, og var helt tændt på at skulle møde hende solo. Da jeg lige havde fået lidt sorte penge inden løningsdag, skulle de investeres med hende.

Elsker at også modtagelsen er en del af hele seancen, og her var der nemlig dejlige kys og kram med nyde lyde. Et hurtigt bad, og fluks tilbage til Samantha, der hurtigt blev pakket ud, og fundet hendes meget fine, bløde men også fast naturlige berøringsvenlige bryster. B+. Massere af stående våde kys og hende der kæler for min nu stive pik. Uden at sætte sig på knæ, kom pikken i munden og jeg havde adgang til at kæle med hendes røvhuld. Bare sådan kæle uden at stikke fingeren helt ind, det måtte jeg godt, super frækt. Ned på sengen, mere kys og mere nu ret dybt økoblow. Og når hun kyssede med mig, kærtegnede hun mit ansigt med hånden, det kan jeg slet ikke stå for. Så noget dejlig sex, hvor hun virkelig giver sig hen – cow girl og reverse cow girl, og da jeg ikke havde købt så lang tid, måtte jeg lægge an til landing. Et skønt vedvarende blow, hvor hun så spillede den af, dejlig blit med fast og ikke hasarderet, havde desværre heller ikke tilkøbt mega.

Resume:
Dejlig dejligt GFE med fantastiske kys også på hendes initiativ og et langt over middel, dybt, fast og varieret øko blow krydret op med et dejligt intenst ridt.
Samlet bedømmelse 9/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Vildsvin :)

Tak for super fin beskrivelse og info. vedr. Samantha

Nu er jeg jo personligt blevet rigtig glad for Nicole. Hun er for mig en ener bla. pga hendes fede personlighed, dybe varme kys og rare væsen , kort sagt en true pleaser og TOP GFE ,  men efter dine skriv både med hende og Samantha, og også nu her din oplevelse med Samantha one on one vil jeg prøve at sætte et frækt møde op i næste uge med den nye pige i klassen, skal lige ha løn B)

fanenejme en dyr hobby at være single fyr i 2019:D

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 16 timer siden:

Samantha one on one vil jeg prøve at sætte et frækt møde op i næste uge

Tror de rejser i weekenden, eller lige i starten af næste uge. Så du skal nok skynde dig.

JB

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 26 minutter siden:

Tror de rejser i weekenden, eller lige i starten af næste uge. Så du skal nok skynde dig.

JB

Snakkede med Nicole efter vores dejlige møde i tirsdags,, 

Og de er her sammen til d. 7 juli, hvor Samantha tager hjem, Nicole taget hjem d. 8 juli så venner vi har tids nok til at få besøgt dem sammen eller hver især 

Jeg har booket et møde med Samantha alene og skal da også lige nå en fræk 3 some med dem begge 2, og mon ikke et sidste afskeds møde med, Nicole igen alene 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun tilbage, Samantha, i super form - bookede 45 min vist som den sidste kunde denne aften - og trods det sene tidspunt gav hun sig fuldstændig kælent hen.

Det er det tætteste jeg kan komme på en kæreste oplevelse - der er så meget dejlig vådt kælent kys, så dejlig hengiven mund om min stive pik - varieret, opmærksomt og til en start på knæ foran et spejl med rolig mundknep. Hendes opmærksomme hænder rundt om mine nosser, på mine lår... GFE kælende for ansigtet. 

Og igen dette energiske kærlige liderlige ridt, cow girl - hvor der er fri adgang til hendes naturlige smukke ok fyldige bryster. Og alle de kys man kan begære.

Fik også en anden runde, dog uden jeg kunne komme igen, men det er sjældent jeg er oplagt til det. Og så en skøn snak ind imellem - hun er en klog og smart pige.

Hun er her til den 5 sept, så der burde være chance for gentagelse.

(tak til @Dinosdk69 for opmærksomhed på update af link)

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Service medelelse !!! Hun er tilbage, og kan vidne om at hun er i super topform - havde 45 min med hende i går, som jeg ikke behøver at uddybe mere, da det er sket ovenstående. Stadig fan af hendes fantastiske bryster, kys, blow og ridt !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg var også forbi til 45 min forrygende sex idag. Det var første gang jeg besøgte hende, men det var ikke til at mærke at det var første gang. Jeg blev snavet i gulvet og hun virkede helt oprigtigt liderlig. Hun var meget let antændelig og vi fik rykket noget rundt i sengen, med  et skønt lydspor af støn, små skrig og grin. Det virkede helt ægte.... Hun er meget kælen og bruger både hænder og fødder til at vise hun gerne vil have mere.....skønt :-)

Efter en længere rundtur i sengen følte jeg mig klar til at være lidt egoistisk og lagde mig tilbage for at få et skønt blow til at slutte af på. Det er ikke sket ret ofte for mig at jeg er kommet af et blow og det skete heller ikke idag, men det var bestemt ikke Samanthas skyld hun havde mig meget tæt på og blev ved i lang lang tid. Tilsidst tog jeg dog over og spillede den af i hendes sultne mund.

Hendes billeder er nok af lidt ældre dato, men ikke noget der skræmte mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 11 timer siden:

 

Ja też skończyłem dzisiaj 45 lat mój pieprzony seks. Po raz pierwszy ją odwiedziłem, ale nie czułem się tak, jakby to był pierwszy raz. Ubrudziłem się na podłodze i wyglądała na naprawdę napaloną. Była bardzo łatwopalna i mieliśmy coś do poruszania się w łóżku, z przyjemnym dźwiękiem jęków, małych krzyków i śmiechu. Wydawało się to naprawdę prawdziwe ... Jest bardzo czuła i używa obu dłoni i stóp, aby pokazać, że chciałaby więcej ..... chociaż:-)

Po dłuższej wycieczce po łóżku poczułam się gotowa, być przez samolubna, i położyłam się, i mieć niezły cios do końca. Niezbyt często zdarzało się mi się, że doznałem ciosu i nie zdarzyło się dzisiaj, ale z wrażliwością nie byla to wina Samanty, że trzymał mnie bardzo blisko i pozostała przez długi czas. Możemy to zrobić tylko w pierwszej kolejności.

Jej zdjęcia są dostępne z nieco starszą datą, ale nic mnie nie przestraszyło. 

Moi drodzy Wikingowie))))

Dzięki za ciepłe słowa.)))

Wybacz moje umiejętności językowe, mówię w 5 innych językach, ciężko pracuję w języku duńskim -)

 Drogi Kanonie 1))) Nie sądzę, aby było tak źle z powodu 30 minut wcześniej zaplanowanych, widząc mniej niż pełną lekcję 45 minut. Przyjemność )

Miłego dnia

 

Kissessssss

Sam

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 27 minutter siden:

Well it’s all Polish to me ;-)

Alas google translate is not a lot of 

Tak for de varme ord.)))

Tilgiv mine sprogfærdigheder, jeg taler 5 andre sprog, jeg arbejder hårdt på dansk. Kære K. Jeg synes ikke, det er så dårligt på grund af 30 minutter planlagt tidligere, idet jeg ser mindre end en hel lektie på 45 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner og loge brødre

Jeg har også besøgt den søde<3 Samantha <3 , og tak til de herrer :)@Kanon1 og :)@Vildsvinet, for lige at gøre os andre opmærksomme på hende.
Kan kun 100 % tilslutte mig deres ord og give dem ret i at hun bare er en utrolig dejlig kvinde. Hendes service er Top dollar, og hendes kys og varme væsen er bare superb.
Jeg er desværre lidt udfordret privat og ved ikke om jeg for muligheden for at møde hende denne gang, men ved at hun har en fin lille fan klub, og selvom man møder hende for allerførste gang så bliver mødet nok præcis ligesom TS´
kodeord: liderlig, let antændelig,true pleaser,  ja kort sagt  Super GFE :rolleyes:
med den dybeste respekt så synes jeg faktisk at billeder er en ting men at møde hende IRL er bare så meget bedre, og ja der er rigtig mange unge smukke piger på markedet det meste af året og også lige nu, men som sagt så er hun er perle en usleben diamant som er en true pleaser og virkelig også nyder dette erhverv....

Ja ved det godt at jeg laver reklame for hende ,,,hell yeah hun er sgu for dejlig

Hvis jeg kunne så besøgte jeg hende hver eneste dag ,,,bare for at få det bedre ,,,når jeg tænker tilbage på vores møde så bliver jeg helt glad i hele kroppen.
Måske kan jeg måske alligevel godt besøge hende ,,,you never know;)

*Eneste lille twist er vel den berømte kemi snak , men behandl hende med respekt og vær sød, sådan som vi jo skal gøre ved alle vores besøg iøvrigt, så er jeg ret sikker på at i selv på egen krop vil få den fedeste,lækreste og dejligste oplevelse og følelse i kroppen*

venligst  Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...