Hop til indhold

Recommended Posts

lidenskabogvarme skrev, den 1.7.2020 at 22:40:

Jeg har fået bekræftet - uden mulighed for fejl - hun virkelig er den oprindelige Dalya. Så de af jer, der stadig savner denne specielle og dejlige kvinde kan trygt henvende jer. Jeg beklager min mistro og paranoia.

Hej

kan du sætte et par ord mere på hvordan du er 100% sikker?

Der er flere ting som virker meget anderledes end de tidligere beskrevne oplevelser og selve annoncen

tænker også her på den anden anmeldelsestråd der er herinde for hendes nye annonce

1. hun skriver fra Spanien men det er før omtalt at hun måske er fra Iran

2. Hun har historisk været meget obs på hygiejne og sikker sex, i den anden tråd oplever mange Øko fransk og CIM og især denne del virker ret fjernt fra tidligere services?

3 massage delen er næsten væk

4 lokationen er flyttet

hvis det er muligt uden du bryder evt. aftaler eller fortrolighed, kan du så uddybe lidt mere hvordan du er 100% sikker?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der faktisk har været på besøg hos denne "nye" annoncør, og kan bekræfte at det er den rigtige Dalya?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg har ikke været det ny sted Dalya har nu, men det er hende 100% 

Jeg var fast kunde i godt et år / eller to ;) 

Jeg havde et helt specielt setup og har betalt hende der efter .... Siger ik mere ;)

Da hun pludseligt rakte ud efter mere end et års pause, blev jeg også paf ... men det var en professionel neutral txt.

Det er hende da jeg som andre har delt viden og haft sjov kun hende og jeg har sammen ... 

Tænke det skal prøves igen ..... hun er jo en ren nymph der får de fedeste serie orgasmer.... som i helt vildt mange 

Hun kan blæse og tager/giver gerne lidt gag og så kan hun bare kneppe/kneppes

Har dog aldrig været i analen på hende så det kan jeg ikke tale om...

Go fornøjelse med super massage og den dejligste sex (GFE) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...