Hop til indhold
Candy Cane

☀️☀️ SOMMER-GB PÅ PG 1/7 18-20! ☀️ ☀️

Recommended Posts

ÅRETS FRÆKKESTE, HEDESTE SOMMER-GB PÅ PUSSYGALORES MANDAG D. 1 JULI 2019!

Denne gang med 4 frække, våde og villige sommerbabes! B)

Du kan møde de storbarmede og velformede Liza og Mercedes, lille petit Candy med den bedste numse, og debuterende Baby til hendes allerførste GB, så tag godt imod hende! :)

 

Der er noget for enhver smag, så du vil ikke gå glip af dette GB! ;)


------

Tilmeldelse kan ske på  +45 5019 3215 eller [email protected]

Hvis du vil sikre dig en plads kan du komme forbi PG og forudbetale på følgende tidspunkter:

mandag-tirsdag 16-24 eller fredag-lørdag 9-6 :)

Pris: 2500,-

Vi er vilde i varmen, og kan ikke vente til at tage imod jer! :P

ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET!

 

------

 

Liza

Untitled-1.thumb.jpg.dc02011fd330defbe8c34b44ea4df195.jpg

 

Mercedes

d28dc53d58f3934b209f3e3f17b6d569e22f533a.thumb.jpg.c252a9edb4259ab03fc92e0acf31a3b7.jpg

 

Candy

Untitled-2.thumb.jpg.b75504289183b1a2a5b62a8e93708200.jpg

 

Baby

Untitled-3.thumb.jpg.60ec3478e4c7da57370154074333cfeb.jpg

 

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, 1 time siden:

ÅRETS FRÆKKESTE, HEDESTE SOMMER-GB PÅ PUSSYGALORES MANDAG D. 1 JULI 2019!

Denne gang med 4 frække, våde og villige sommerbabes! B)

Du kan møde de storbarmede og velformede Liza og Mercedes, lille petit Candy med den bedste numse, og debuterende Baby til hendes allerførste GB, så tag godt imod hende! :)

 

Ubetinget et interessant tilbud, men hvor når starter gangbang, og hvornår slutter det?

Jeg har bemærket at sexparties over 3 eller 4 timer, som de kendtes tidligere i branchen for 2000 kr +, synes at være et overstået kapitel.

Det er derfor min forventning at jeres gangbang varer 2 timer for 2500 kr, men des højere pris for des kortere tid, des færre mænd kommer der måske også, og det opleves måske også som en succes, af de mænd som vil betale - så held og lykke :)

Jeg har de 4 timers sexparty i skøn erindring fra lang tid tilbage, men da kom der også mange mænd, nogle gange for mange.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Ubetinget et interessant tilbud, men hvor når starter gangbang, og hvornår slutter det?

Jeg har bemærket at sexparties over 3 eller 4 timer, som de kendtes tidligere i branchen for 2000 kr +, synes at være et overstået kapitel.

Det er derfor min forventning at jeres gangbang varer 2 timer for 2500 kr, men des højere pris for des kortere tid, des færre mænd kommer der måske også, og det opleves måske også som en succes, af de mænd som vil betale - så held og lykke :)

Jeg har de 4 timers sexparty i skøn erindring fra lang tid tilbage, men da kom der også mange mænd, nogle gange for mange.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vores GBs har kostet det samme med samme tidsinterval, ihvertfald de sidste par gange hvor vi fik rigeligt med tilmeldte, så tænker ikke det er noget problem for folk umiddelbart :)  Jeg vil dog ikke udelukke at vi for hver gang retter ind med henblik på fremtidige events, og tager gerne imod ris og ros, så vi kan sørge for at alle får den bedste mulig oplevelse ;)

Vi ved også at mange andre GBs varer i længere tid (primært klinik) men her er der vist også inkluderet noget spisning osv, som ikke er med i vores :)

Prisen kan selvfølgelig altid diskuteres, men som sagt har vi ikke haft noget problem med det de sidste par gange, så tænker det er fint ihvertfald indtil videre ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Candy Cane

Det var ikke, hverken for at diskutere tid eller pris, men udelukkende udtryk for et ønske om en præcisering af, fra kl til kl, altså hvor lang tid varer Gangbang for 2500 kr.

Sådan at interesserede nøjagtigt ved hvornår, hvor, hvem og hvor længe :)

Ligesom på:

Kino.dk ;)

https://www.kino.dk/

Og, hvis tilfældet altid et max for antal mænd i lukker ind.

Des færre mænd, des højere pris vil flere mænd også godt betale, det er vigtige detaljer.

Også selv om flere har deltaget tidligere, og derfor har en ide om, hvordan det også bliver denne gang.

Nye som ikke har deltaget før, må jo også gerne blive interesseret.'

Det med de 4 timer til pris, er noget historisk som mange genkender fra år tilbage, og som måske ikke arrangeres mere, men som vi er nogle der har mentalt i erindring, når vi læser om nye arrangementer, men det skal vi måske holde op med :unsure:

Uanset, held og lykke, I er vist ved  at få opbygget noget, som der er fremtid i, og det er altid godt når initiativ belønnes med positiv interesse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 8 timer siden:

☀️☀️ SOMMER-GB PÅ PG 1/7 18-20! ☀️ ☀️

AV AV AV hvor kunne jeg overse det :(

Det har jeg komplet overset, mens jeg sad og fedtspillede med det der stod i tekst feltet :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er.

Tak för ett läckert intimt och "cosy" party idag. Jeg hade det så godt.

Candy, du er bare helt fantastisk!! Men det vet du!!;) Candy er en av mine favoritpiger all time. Både Candy och Mercedes er ju två av mine absolute top piger. Anyways...

Tak till pigerne som var sjove som så ofte, tak till de övrige deltagere och tak till den bedste telefondamen in the biz.

Ser fram emot neste party. Goes without saying. Ha det fint alle! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Och ett special shout out till Baby som hade sitt premiärGB idag. Alltid speciellt med den förste gang men det virkede fint. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 14 timer siden:

Hej på er.

Tak för ett läckert intimt och "cosy" party idag. Jeg hade det så godt.

Candy, du er bare helt fantastisk!! Men det vet du!!;) Candy er en av mine favoritpiger all time. Både Candy och Mercedes er ju två av mine absolute top piger. Anyways...

Tak till pigerne som var sjove som så ofte, tak till de övrige deltagere och tak till den bedste telefondamen in the biz.

Ser fram emot neste party. Goes without saying. Ha det fint alle! /A

Ihh jamen tak for de søde ord :wub::P Vi ser bestemt også frem til at se dig næste gang ;)

Skulle hilse og sige mange tak! fra teledamen hehe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Candy Cane skrev, den 6/8/2019 at 13:17:

Det kan du tro, det gør der d. 26.8, mere info følger snart ;)

Hvor mange var i sidst ? det lyder til at have været en fed fest :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...