Hop til indhold
Ebonyloveren

Forhold

Recommended Posts

Hvor mange af jer der benytter GP i byen er i forhold? Jeg gik til massage ret uskyldigt. Blev så tilbudt en håndtrold, dernæst et blow osv osv. Må sige jeg er faldet i et par gange. Men har en dejlig kone derhjemme. Hun har dog ikke altid lyst, og så sker det jo at jeg nogle gange køber lidt ekstra ude i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke, men hvad jeg har lært igennem snak med et par GP, er at langt størstedelen af deres besøgende er i faste "monogame" forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ikke, men hvad jeg har lært igennem snak med et par GP, er at langt størstedelen af deres besøgende er i faste "monogame" forhold.

Det er også langt nemmere at få noget når man er single. Så behøver man ikke tænke på om der er nogen der høre om det. Tit er det jo ikke sex i betaler for men diskretion i forbindelse med sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det nemmere? Jeg håber du mener at arrangere møder med en GP, for der er en grund til at jeg stadig er single, uden at have så meget lyst til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er single, og nyder jeg kan gøre hvad jeg har lyst til, med god samvittighed.

har vel været i købesex miljøet ca 35 år on and off. holdt pauser når jeg har været i forhold, har ikke nerver/samvittighed til at leve et dobbeltliv,hvor man er nødt til at lyve, overfor kæreste/kone.

det negative ved købesex, er man bliver forbandet kræsen, så det kan være svært at finde en "alm" pige til et "normalt" forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 31 minutter siden:

Er det nemmere? Jeg håber du mener at arrangere møder med en GP, for der er en grund til at jeg stadig er single, uden at have så meget lyst til det.

Enig - jeg forstår heller ikke helt hvad @Randersmand mener .. 
Dog, jo, måske, hvis man har en omgangskreds eller et netværk - f. eks. festmiljøet blandt voksne, eller den lokale sportsforening - hvor der er potentiale til at komme i kontakt på kæresteniveau ...
For ellers er det edderma'me svært hertillands .. som jeg læste et sted, "In Denmark you don't date people you don't know" ... :D 

Så jo, jeg er single og 'langtids-kæresteløs' .. det er derfor jeg besøger en pige ind imellem ... 

sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

det negative ved købesex, er man bliver forbandet kræsen, så det kan være svært at finde en "alm" pige til et "normalt" forhold.

Jeps .. af samme grund ventede jeg også til alle andre muligheder var afprøvet ...
Jeg slås i forvejen lidt med kræsenhed ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, 1 time siden:

Har det som dig. Det er jo ikke fordi man bliver forelsket i en GP.

Det er nu sket et par gange for mig:P Har dog holdt det for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

det negative ved købesex, er man bliver forbandet kræsen, så det kan være svært at finde en "alm" pige til et "normalt" forhold.

Lige denne har jeg tænkt meget over, uden at kunne konkludere om jeg allerede var kræsen over evne inden, eller om det er noget jeg er blevet ved at købe mig til sex med de skønne kvinder. Hvis det er det sidste er det da bekymrende. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 timer siden:

er single, og nyder jeg kan gøre hvad jeg har lyst til, med god samvittighed.

har vel været i købesex miljøet ca 35 år on and off. holdt pauser når jeg har været i forhold, har ikke nerver/samvittighed til at leve et dobbeltliv,hvor man er nødt til at lyve, overfor kæreste/kone.

det negative ved købesex, er man bliver forbandet kræsen, så det kan være svært at finde en "alm" pige til et "normalt" forhold.

Kære sweetstone:)

Jeg faldt over den bemærkning: det negative ved købesex, er man bliver forbandet kræsen, så det kan være svært at finde en "alm" pige til et "normalt" forhold.   - -  neeej du, sådan ser jeg ikke på det ;) - -  det er positivt at være sig bevidst, og bevidst gå efter . . . .  og det kan også være mange ting udover kvinder f.eks - bil - hus cykel - job og så ellers samtidig have tååååååålmodighed.

Mine næste teser:

Den vigtigste person i dit liv hvem er det ???  - -  det er altid dig selv!!!! - -  hvem der er den/de næst vigtigste og tredie og fjerde, ja det ved du selv. Sæt dig i centrum og tegn cirkler så kan du placere disse personer i de forskellige cirkler. Over tid kan de rykkes/de rykker sig selv længere ud eller ind mod centrum. Samme princip kan du bruge til naboer - kollegaer - venner - veninder -- - 

Det mest vigtige i dit er at du skal være ansvarlig overfor dig selv.

Det er ligegyldig hvad du - bare du ved hvad du gør 

---------------------------

Hvorfor er det negativt at købesex har gjort dig kræsen (medmindre det er gået fuldstændig amok) - de Gpér :wub::wub: er jo med til at sætte en "standard"  - - - en "standard" tilpasset dig, og den kan indeholde mange delelementer for det er sådan du er som menneske. Disse delelementer er helt sikkert forskelige fra min massagepige "standard" fra dengang jeg var i først 20érne og indtil 33år der besøgte jeg også af og til massagepigerne (det hed det dengang) og helst en ny hvergang/prøve så mange som muligt + jeg af og til selv havde annonce i EB, jeg søgte kvinder og Gpérne de søgte mænd. Selv de kvinder jeg mødte på den måde - helst 50+ satte også standard for mig. I sommeren 1986 blev HIV en trussel, og jeg gad heller ikke mere. Så dumpede min kæreste/kone de næste 20 år helt automatisk ind i mit, hun var bare 17,5 år og 15 yngre end jeg. "En lille ung fræk tøjte" med kløe :P - og hun fortsatte bare der hvor alle de andre forrige frække kvinder slap. Hun indfriede min "kræsen" min "standard"  uden at vide det de næste 20 år - tusind tak min kære x.:) 

Nu er jeg skilt for mange år siden; men denne "kræsenhed" den samme "standard" fra de unge saftige år den har jeg stadig - og gudske tak og lov for det, samt kombineret med at jeg tilhører 68 generationen som er kendt for : "vi vil  ikke at lade os nøje med" .Jeg er stadig bevidst om - - -  og går efter dem der kan matche min "kræsenhed". + tåååålmodighed. Og de er der ude IRL og  feks på dating sites. Der er vitterlig kvinder der tænder på mænd der er afsuttede bolsjer med en godt brugt pik.

Og for den gode ordens skyld !!!!!  - -  så har kvinder sgu også deres "mandestand"   - - og gudske tak og lov for det - de er også kræsne, og går efter det de vil have - - være sig bevidst

Mange hilsner

Nye tider

- og nu kan jeg ikke trække den længere - hækken vokser vokser vokser vokser og nu skal den have en over nakken.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hele dette "universe" er ufattelig spændende og jeg er ekstremt nysgerrig på det hele. Selvfølgelig mest på GP'ere og de lækre ydelser som de kan tilbyde som af forskellige årsager kæresten/konen ikke altid kan give. 

Det sagt, så ved jeg ikke om jeg ville kunne turde at tage "skridtet" mod det - altså købesex. 

I mine øjne kræver det meget... Ja tør man bruge ordet - professionalisme. Leve det dobbeltliv som nogen kalder det. Skal ens egne lyster virkelig gå ud over noget man potentielt har opbygget gennem mange års parforhold? Men fristelsen, åh ja fristelsen er bare så enorm, især Når man tænker på at de dage Hvor man var ung og attraktiv,  snart eller så småt er ved at være forbi? 

Er det forkert at tænke sådan? (Muligvis et lidt farvede sted at spørge men hvad mener I?)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, for 22 minutter siden:

Er det forkert at tænke sådan? (Muligvis et lidt farvede sted at spørge men hvad mener I?)

 

At det er noget helt personligt som man må afklare med sig selv.

Jeg har aldrig købt sex mens jeg har været i forhold, og kunne aldrig finde på det. Dels vil det gøre det sværere mig i at se mig selv i øjnene, dels ville jeg konstant være døden nær af skræk for at blive afsløret. For der er altid en risiko.

Dømmer ikke andre for hvad de gør, som sagt er det helt personligt. Du må selv finde dit eget svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke:

Hvis man er familiefar - altså bor sammen med partner og et eller flere børn - så vil jeg tillade mig at have en mening : Lad være.

Man kan IKKE sikre sig hundrede procent mod at blive opdaget, og omkostningerne vil i givet fald være ubærlige. En evt skilsmisse skal i hvert fald ikke være af den grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@slip Er dog ikke familiefar (endnu) men forstår dig 100 procent. Det er også besværligt at svare på. Eller rettere som du også nævner er det op til en selv at beslutte. 

Er det mangel på sympati, disciplin eller noget helt tredje? Eller handler det i højere grad om noget instinktivt hos mænd at "erobre" nye territorier? Kicket om noget forbudt, ungt og spændende? Ville være interessant at høre fra nogle af dem som er i forhold og benytter sig af GP'er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, for 29 minutter siden:

@slip Er dog ikke familiefar (endnu) men forstår dig 100 procent. Det er også besværligt at svare på. Eller rettere som du også nævner er det op til en selv at beslutte. 

Er det mangel på sympati, disciplin eller noget helt tredje? Eller handler det i højere grad om noget instinktivt hos mænd at "erobre" nye territorier? Kicket om noget forbudt, ungt og spændende? Ville være interessant at høre fra nogle af dem som er i forhold og benytter sig af GP'er

Jeg mener at mennesket ikke er født at sidde i bur, men at opdage, opleve og udvikles. Men vi har ordnet det sådan at vi sætter os i mange burer: ægteskab, arbejde, opsparingsplaner etc. Bag den civiliserede overfladen har vi stadig behovet at opdage og opleve det vi ikke rigtig kan forestille os teoretisk men er nødt at opleve fysiskt. Kvinder lige meget som mænd. Nogle gør det offentligt, men risikerer også meget. Andre prøver sig frem i hemmelighed.

Jeg tror egentlig det sjældent drejer sig om at man vil nyde sprøde unge piger - i hvert fald ikke jeg. Det handler meget mere om at nyde og udforske FLERE mennesker, flere end det eneste ene.

Personligt mener jeg at alle mennesker har ret til sine hemmeligheder - og egentlig også behov for dem. Nu mere end nogensinde i det sociale-medie-verden hvor alt flere annoncerer sine liv via diverse platformer. At udforske sig selv og et andet menneske intimt er ikke nødvendigvis en aktion rettet mod familie eller kæreste, men mere noget man gør for sig selv. Det kedelige er at vi ikke rigtigt klarer at betragte det fra mere end en vinkel. Enten er man utro og svigter dem man elsker, eller så er man et tro og dygtigt menneske. Man kan ligesom ikke være begge to i samme krop og sjæl - hvilket de fleste af os jo egentlig er.  Det "sjove" er at man jo er det samme menneske, uanset hvis man bliver afslørret eller ikke.

@Nye tiderer inde på noget væsentligt. Mit hus har flere rum, og det inderste rum rummer kun mig - sådan skal det være. Hvad de andre rum rummer, bestemmer du selv og den moral du bruger til de besluttninger skal være din egen - ellers slutter du som et forvirret menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 11 timer siden:

Er det nemmere? Jeg håber du mener at arrangere møder med en GP, for der er en grund til at jeg stadig er single, uden at have så meget lyst til det.

Vi er heldigvis så forskellige. Men som single får jeg mere sex end hvis jeg er i forhold og det er uden at betale for det. 

Jeg har også besvæget mig i swinger verden i mange år så har rundet de flere hundrede forskellige kvinder fra det miljø. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas: Godt skrevet.Du bringer 2 ting på bane:

 

Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Jeg mener at mennesket ikke er født at sidde i bur, men at opdage, opleve og udvikles.

Ja, men det kan jo (også) ske uden hemmeligheder: I et åbent forhold, f. eks.

Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Personligt mener jeg at alle mennesker har ret til sine hemmeligheder - og egentlig også behov for dem.

Mnjah, det er svært at være uenig, men der er altså forskellige grader af hemmeligheder, målt på konsekvenserne af at de bliver afsløret. Hvis man mener at man har ret til også den hemmelighed at man besøger GPer uden at konen ved det, så løser det problemet med at se sig selv i øjnene. Men konsekvensen kan stadig være at konen skrider med ungerne, hvis det blever opdaget. Hun har al den - juridiske - ret på sin side.

Redigeret af slip
Sproglig fejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har også besvæget mig i swinger verden i mange år

Der er jeg så ikke kommet til endnu. Mit selvværd skal lige bygges lidt mere op, før jeg giver mig i kast med de helt store arrangementer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...