Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har friske oplevelser fra Thai Corner? Jeg var forbi her til aften (aldrig været der før) og synes godt nok der var nogle fine ladyboys, talte med en af dem men da jeg svarede "nej tak" til 2000 gik hun uden at se sig tilbage. Ofte får jeg en time til 1500 hos shemale stjerner, de synes jegver fin og tænder på mig. Jeg blev lidt forbavset over den kontante afvisning, men sådan er det måske lørdag aften, hvis ikke hver aften?

 

Jeg havde ikke ventet at se så smukke shemales som jeg ikke har set på nettet, nogen der ved om det kan betale sig at kigge forbi en hverdag eller om priserne altid er i, hvad jeg kalder, high end?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

kender stedet og en del af pigerne, det er det flotteste ts og ladyboys i dk som kommer der, når det så er sagt, så er de ansat der, og stedet er fungerer som et slags bodel, hvor indehaveren fastsætter prisen, derfor den dyre pris, pigerne er beordret til at få drink ud af gæsterne også ...og nej priserne en den samme feks en torsdag ...jeg gider ik det sted mere, da det er rufferi og fungerer som rene penge maskiner, pigerne er fuldstændig ligeglad med dig hvis du ik gir dem drinks eller hopper med på deres priser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, jeg blev lidt overrasket, men det stemmer sgu meget godt overens med det indtryk jeg fik, du har sikkert helt ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan altid bare sidde der og kigge lidt, har set de vildeste strip shows derinde, og de er heller ikke blege for at vise goderne frem... Men det er korrekt det er blevet dyrt derinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 8 timer siden:

Man kan altid bare sidde der og kigge lidt, har set de vildeste strip shows derinde, og de er heller ikke blege for at vise goderne frem... Men det er korrekt det er blevet dyrt derinde...

Hvad ligger priserne på

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 12 timer siden:

Man kan altid bare sidde der og kigge lidt, har set de vildeste strip shows derinde, og de er heller ikke blege for at vise goderne frem... Men det er korrekt det er blevet dyrt derinde...

Det er et dejligt sted, men pengene taler i den grad, og det er også mit indtryk at de forhandlings muligheder, som en del brugere her på EG tidligere har givet udtryk for, lod sig gøre, lidt efter hvilke piger, dag og tidspunkt, ikke længere er muligt?

Det er rigtigt at du er lige præcis 0 interessant, uden som minimum at give en drink, og det er sådan set ok med mig, jeg holder mig bare for mig selv med min cola, eller jeg giver en drink af og til, og er du ikke til mere får du hurtigt lov til at passe dig selv igen :)

Jeg ville ønske at nogle af pigerne og lady boys, kunne træffes andre steder, og til priser for 30 eller 45 minutter, men hvis det er tilfældet er det nok ikke noget de kan, må eller vil fortælle en i baren på Thai Corner.

Det er længe siden jeg har været der sidst, kan være man skulle kigge forbi til en status opdatering ;)

Men det er ret de-motiverende at have i baghovedet, at du skal have 3000 kr på lommen, for sex og en aften i baren, hvor du giver drinks til piger, og dig selv.

Sådan har det tilsyneladende ikke altid været, men sådan er det måske blevet?

Jeg har tænkt tanken, om pigerne efterhånden mere agerer lokkeduer til baren, end til køb af sex, for der er ikke blevet færre af dem, men jeg vil tro at der er færre kunder til en pris for sex ,der begynder ved 2000 kr, og som hverken er til forhandling på pris, eller tid.

Efter sigende betaler de 300 kr for et værelse oppe af gaden i 1 time, og vil derfor også kun sælge hele timer, og det burde salonen udenfor baren, måske tænke lidt over, om ikke de kunne leje værelser ud i halve timer?

Jeg tror at det kunne bliver win win, for både piger/ladyboys, og deres kunder, hvis man kunne komme under de 2000 kr, og så også få mindre tid.

Trods alt, så er det stadig ikke en rip off champagnebar, til 10000 kr ;)

I øvrigt så spiser man godt i restauranten på 1 sal over baren, og det er en god begyndelse, hvis ikke man kommer ret sent, efter at restauranten har lukket.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Det er et dejligt sted, men pengene taler i den grad, og det er også mit indtryk at de forhandlings muligheder, som en del brugere her på EG tidligere har givet udtryk for, lod sig gøre, lidt efter hvilke piger, dag og tidspunkt, ikke længere er muligt?

Det er rigtigt at du er lige præcis 0 interessant, uden som minimum at give en drink, og det er sådan set ok med mig, jeg holder mig bare for mig selv med min cola, eller jeg giver en drink af og til, og er du ikke til mere får du hurtigt lov til at passe dig selv igen :)

Jeg ville ønske at nogle af pigerne og lady boys, kunne træffes andre steder, og til priser for 30 eller 45 minutter, men hvis det er tilfældet er det nok ikke noget de kan, må eller vil fortælle en i baren på Thai Corner.

Det er længe siden jeg har været der sidst, kan være man skulle kigge forbi til en status opdatering ;)

Men det er ret de-motiverende at have i baghovedet, at du skal have 3000 kr på lommen, for sex og en aften i baren, hvor du giver drinks til piger, og dig selv.

Sådan har det tilsyneladende ikke altid været, men sådan er det måske blevet?

Jeg har tænkt tanken, om pigerne efterhånden mere agerer lokkeduer til baren, end til køb af sex, for der er ikke blevet færre af dem, men jeg vil tro at der er færre kunder til en pris for sex ,der begynder ved 2000 kr, og som hverken er til forhandling på pris, eller tid.

Efter sigende betaler de 300 kr for et værelse oppe af gaden i 1 time, og vil derfor også kun sælge hele timer, og det burde salonen udenfor baren, måske tænke lidt over, om ikke de kunne leje værelser ud i halve timer?

Jeg tror at det kunne bliver win win, for både piger/ladyboys, og deres kunder, hvis man kunne komme under de 2000 kr, og så også få mindre tid.

Trods alt, så er det stadig ikke en rip off champagnebar, til 10000 kr ;)

I øvrigt så spiser man godt i restauranten på 1 sal over baren, og det er en god begyndelse, hvis ikke man kommer ret sent, efter at restauranten har lukket.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis du mener maden er god oppe på 1 sal, så burde du lige gå de ekstra 150 meter og smutte på Ban Gaw i stedet... Det kan slet ikke sammenlignes, maden på 1 sal er virkelig dårlig sammenlignet med Ban Gaw...

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 39 minutter siden:

Hvis du mener maden er god oppe på 1 sal, så burde du lige gå de ekstra 150 meter og smutte på Ban Gaw i stedet... Det kan slet ikke sammenlignes, maden på 1 sal er virkelig dårlig sammenlignet med Ban Gaw...

Der har jeg også spist nogle få gange, og ja maden er god på Ban Gaw, og det er da muligt at den er bedre end på Thai Corner?

Ban Gaw

Halmtorvet 44

1700 København

https://bangaw.dk/

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Ban+Gaw/@55.6691329,12.5574079,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x33ea484a2be60bda!8m2!3d55.6691329!4d12.5574079

På Tripadvisor

https://www.tripadvisor.dk/Restaurant_Review-g189541-d801564-Reviews-Ban_Gaw-Copenhagen_Zealand.html

Thai Corner

Istedgade 38

1650 København

https://www.google.com/maps/place/Thai+Corner/@55.6705974,12.5554596,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465253749f3317a1:0x7191cb5725215a93!8m2!3d55.6705944!4d12.5576483

På Tripadvisor

https://www.tripadvisor.dk/Restaurant_Review-g189541-d7824072-Reviews-Thai_Corner-Copenhagen_Zealand.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 19 timer siden:

Hvad ligger priserne på

Jeg var derinde for et par uger siden. Første og indtil videre eneste gang. Vi kom lidt tidligt og blev tilbudt "massage med alt" af en kvinde i 30'ne der talte udmærket dansk. Hun ville have 1200 kr for det. Der blev ikke talt om tid.

Senere kom der et par unge helt ualmindeligt smukke piger. Den ene lavede det vildeste stripshow og havde en helt fantastisk krop. Det er klart de bad om drinks. Og dem fik de jo. Meget behageligt selskab. Den ene skulle have 1400 plus 300 til værelse i gå-afstand. Den anden 1700 inkl værelse, men i 4 minutter taxi-afstand (sagde hun). Igen var der ikke tale om tid. 

Der var vist også et par ladyboys, ihvertfald den ene lignede bestemt en (smuk) kvinde - jeg kender ikke priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tvr

Se det er jo nyttig information, som indikerer at det ikke entydigt, altid kun er muligt at købe hele timer for 2000 kr.

Den med de 1400 kr + 300 kr til værelset er regulær information, og i gå afstand tyder det på salonen, hvor de fleste piger tager gæsterne hen.

Men spørg gerne om det er prisen, med eller uden værelse, for jeg er blevet afkrævet 300 kr ekstra, da vi stod bag lukket dør på værelset.

1700 kr er også så tæt på 2000 kr, at der bør være tale 1 time, minimum 45 minutter, men sørg for at spørge og få præcise svar, før i betaler.

Pas på når pigerne vil tage jer med andre steder hen, end til salonen oppe af gaden!

Jeg blev en gang stillet en 5 minutters gåtur i udsigt, og 50 m oppe af gaden ville hun have at jeg skulle praje en taxi, jeg nægtede, og vi kom ud på en længere spadseretur, end jeg havde accepteret, hvis hun havde sagt sandheden fra begyndelsen.

Kunne egentlig godt tænke mig, at vi blev 3 - 4 stykker, som lejede 1 hotelværelse, gerne et, hvor receptionen ikke har det bedste overblik over trafikken ind og ud.

Så meddeler vi pigerne i baren, at vi har et dele værelse, og at de tager med os dertil, men at vi gerne vil have en god pris på 30, 45 og 60 minutter :)

Det er da muligt at de alle til hobe vil nægte kategorisk, men så har vi da forsøgt om det kan lade sig gøre.

Nogle der vil være med?

Jeg køber en pose lagner i Jysk, til at skifte med :)

Hver mand tager egne håndklæder med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Tak tvr

Se det er jo nyttig information, som indikerer at det ikke entydigt, altid kun er muligt at købe hele timer for 2000 kr.

Den med de 1400 kr + 300 kr til værelset er regulær information, og i gå afstand tyder det på salonen, hvor de fleste piger tager gæsterne hen.

Men spørg gerne om det er prisen, med eller uden værelse, for jeg er blevet afkrævet 300 kr ekstra, da vi stod bag lukket dør på værelset.

1700 kr er også så tæt på 2000 kr, at der bør være tale 1 time, minimum 45 minutter, men sørg for at spørge og få præcise svar, før i betaler.

Pas på når pigerne vil tage jer med andre steder hen, end til salonen oppe af gaden!

Jeg blev en gang stillet en 5 minutters gåtur i udsigt, og 50 m oppe af gaden ville hun have at jeg skulle praje en taxi, jeg nægtede, og vi kom ud på en længere spadseretur, end jeg havde accepteret, hvis hun havde sagt sandheden fra begyndelsen.

Kunne egentlig godt tænke mig, at vi blev 3 - 4 stykker, som lejede 1 hotelværelse, gerne et, hvor receptionen ikke har det bedste overblik over trafikken ind og ud.

Så meddeler vi pigerne i baren, at vi har et dele værelse, og at de tager med os dertil, men at vi gerne vil have en god pris på 30, 45 og 60 minutter :)

Det er da muligt at de alle til hobe vil nægte kategorisk, men så har vi da forsøgt om det kan lade sig gøre.

Nogle der vil være med?

Jeg køber en pose lagner i Jysk, til at skifte med :)

Hver mand tager egne håndklæder med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Haha tænker at person der tager tur nr. 4 i den seng er lidt uheldig... Hvorfor ikke en Airbnb tæt på i stedet? Feks den her er nærmest taget på den anden side af Thai corner og du slipper for receptionen https://abnb.me/SSAb86Y0PX

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 21 timer siden:

Haha tænker at person der tager tur nr. 4 i den seng er lidt uheldig... Hvorfor ikke en Airbnb tæt på i stedet? Feks den her er nærmest taget på den anden side af Thai corner og du slipper for receptionen https://abnb.me/SSAb86Y0PX

Fordi Airbnb udlejere hader, hvis deres hjem er blevet brugt til den slag, det har der været store overskrifter i medierne om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 26.6.2019 at 15:35:

Tak tvr

Se det er jo nyttig information, som indikerer at det ikke entydigt, altid kun er muligt at købe hele timer for 2000 kr.

Den med de 1400 kr + 300 kr til værelset er regulær information, og i gå afstand tyder det på salonen, hvor de fleste piger tager gæsterne hen.

Men spørg gerne om det er prisen, med eller uden værelse, for jeg er blevet afkrævet 300 kr ekstra, da vi stod bag lukket dør på værelset.

1700 kr er også så tæt på 2000 kr, at der bør være tale 1 time, minimum 45 minutter, men sørg for at spørge og få præcise svar, før i betaler.

Pas på når pigerne vil tage jer med andre steder hen, end til salonen oppe af gaden!

Jeg blev en gang stillet en 5 minutters gåtur i udsigt, og 50 m oppe af gaden ville hun have at jeg skulle praje en taxi, jeg nægtede, og vi kom ud på en længere spadseretur, end jeg havde accepteret, hvis hun havde sagt sandheden fra begyndelsen.

Kunne egentlig godt tænke mig, at vi blev 3 - 4 stykker, som lejede 1 hotelværelse, gerne et, hvor receptionen ikke har det bedste overblik over trafikken ind og ud.

Så meddeler vi pigerne i baren, at vi har et dele værelse, og at de tager med os dertil, men at vi gerne vil have en god pris på 30, 45 og 60 minutter :)

Det er da muligt at de alle til hobe vil nægte kategorisk, men så har vi da forsøgt om det kan lade sig gøre.

Nogle der vil være med?

Jeg køber en pose lagner i Jysk, til at skifte med :)

Hver mand tager egne håndklæder med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

HAR du fået solstik her i sommervarmen kære @Rejsenetværk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heh jeg tror hotellerne har det på samme måde som Airbnb, har der jo også været i medierne... Jeg har booket de fleste hoteller omkring Istedgade, og ingen af dem skal du ikke forbi en reception, husker en af dem som særlig slem, hvor du går ind af en smal gang, også sidder receptoinnisten forenden af den gang og han skal åbne op for dig... Det var lidt walk of Shame...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MARIATOOSEXY
BadGuy skrev, den 23.6.2019 at 05:10:

kender stedet og en del af pigerne, det er det flotteste ts og ladyboys i dk som kommer der, når det så er sagt, så er de ansat der, og stedet er fungerer som et slags bodel, hvor indehaveren fastsætter prisen, derfor den dyre pris, pigerne er beordret til at få drink ud af gæsterne også ...og nej priserne en den samme feks en torsdag ...jeg gider ik det sted mere, da det er rufferi og fungerer som rene penge maskiner, pigerne er fuldstændig ligeglad med dig hvis du ik gir dem drinks eller hopper med på deres priser ...

 

Hulbror skrev, den 23.6.2019 at 08:23:

Tak, jeg blev lidt overrasket, men det stemmer sgu meget godt overens med det indtryk jeg fik, du har sikkert helt ret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MARIATOOSEXY

Forfærdeligt fis at lukke ud! Jeg har kommet der de sidste 15 år. Ingen ansatte der. 

Prisen skyldes dels at de skal betale husleje der hvor massagen/behandlingen foregår (300) kr. længere nede ad gaden...

Det er typisk asiatisk mentalitet ikke at kunne tåle afvisninger. Jeg har kommet sammen med en thailænder i 4 år.

Man får det ikke billigere på en hverdag skulle jeg hilse at sige. Det værste man kan give udtryk over for,  foran en asiat er, at man ikke har penge....det tænder dem totalt af...

Jeg ved godt hvem det er, der skal have 2.000. Kender hende. Det er ligesom med andre ting det er udbud og efterspørgsel der fastsætter prisen. Men aldrig under 1500. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MARIATOOSEXY skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved godt hvem det er, der skal have 2.000. Kender hende. Det er ligesom med andre ting det er udbud og efterspørgsel der fastsætter prisen. Men aldrig under 1500. 

Ja, det er jo så det som tilsyneladende, kan have ændret sig?

De få som vil, og som kan tage 2000 kr, og som kan insistere på kun at ville sælge hele timer, og dem har der altid været nogle af.

Men tidligere bestod muligheden for at forhandle 30 - 45 minutter, for mellem 1000 og 1500 kr, med alle andre, end de få som kunne nøjes med at sælge hele timer til 2000 kr.

For tiden er det også babe land der nede, mere end før set, efter mit indtryk, og om det er derfor man, måske kun kan købe hele timer til 2000 kr, ved jeg ikke.

MARIATOOSEXY skrev, for 2 timer siden:

Man får det ikke billigere på en hverdag skulle jeg hilse at sige. Det værste man kan give udtryk over for,  foran en asiat er, at man ikke har penge....det tænder dem totalt af...

Jeg har haft en noget speciel oplevelse med en flot pige, som viste mig en særlig interesse over flere besøg, trods at jeg afviste at gå afsides med hende.

Hun taler godt dansk, og jeg fik både hendes tlfnr, og email adresse, og vi har også kommunikeret lidt.

Forsøgte at gøre hende det klart, at lige hende ville jeg gerne have et hjemmebesøg af, byde på mad, og give 2000 kr en enkelt gang, men særligt det at jeg pointerede, at jeg kun ville gøre det 1 gang, for jeg har ikke råd til at gøre det til hyppigere ordning, syntes at have fået hende til at droppe enhver tanke om mig, og kontakten holder ikke længere.

Måske skyldes det også en anmeldelse, jeg skrev af en oplevelse, viste det sig med hendes bedste veninde under overskriftens "Thai Corners bedste sælger".

Egentlig grundlæggende en positiv anmeldelse, men også med en kritisk vinkel på grådighed, og der blev jeg nok droppet, også af min small talk partner, når jeg nu ser hende dernede ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hah sidst jeg var der i en kæmpe brandert fik jeg også nummeret på en derinde, og jeg lavede den gode, ved lige at ringe op til hende/ham så personen også havde mit nr.... Fedt næste dag når man bliver ædru, og telefonen bare kimer en ned...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der er friske på at tag med en tur på thai corner en weekend, det kan være fredag eller lørdag.

jeg bor i odense, kunne da være fedt hvis der var nogen der ville så man ikk skulle tag derind alene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
most wanted skrev, for 53 minutter siden:

Nogen der er friske på at tag med en tur på thai corner en weekend, det kan være fredag eller lørdag.

jeg bor i odense, kunne da være fedt hvis der var nogen der ville så man ikk skulle tag derind alene

jeg er fresh - bor i Kbh men har ikke været der endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...