Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi dao og skulle hilse på hendes nye pige deyn som heldigvis har erstattet Sofie. Deyn er lige oplært i jab krasai og det ville jeg gerne prøve så jeg valgte en time. Deyn er sød og nærværende og skønne dejlige blide hænder som gør det fantastisk :P  kan varmt anbefale jer at prøve Deyn hvis i godt lidt blide hænder er sikke på Hun og er godt til de andre massage former :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget rammende, men det skal trods alt ikke udelukke andre fra evt. at svare på Tømrerens relevante spørgsmål, synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 5 timer siden:

Meget rammende, men det skal trods alt ikke udelukke andre fra evt. at svare på Tømrerens relevante spørgsmål, synes jeg

Absolut ikke. Det var heller ikke min pointe.  Velkomne at svare i som ved mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Hvis du kigger på trådstarters historik har han har været på Eroguide siden 2014 og har haft 13 indlæg. 10 af dem vedrører Frihedens thai Wellness. Man kan nok ikke forvente ret meget fra hans side udover lidt reklame. Forhåbentlig kan andre svare på Tømrerens relevante spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Jessie da vi nåede til ekstra ville hun have 1000kr/30min og 2000/60min.

Jeg ikke syntes at lide at noget der gjorde at hun kunne retfærdiggøre dette grinagtige beløb.

Syntes absolut ikke at hun har noget der skiller hende så meget ud fra alle de andre, hun har et frækt smil, men så er det vist også det.

Men måske hun havde en dårlig dag efter kæresten fra Italien havde droppet hende, jeg ved det ikke hun grinte bare da jeg spurgte ind til prisen og så lod jeg den ligge, lige indtil nu.

God sommer derude.

Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...