Hop til indhold
Julle26

Chauffør???? :)

Recommended Posts

Drivingmissdaisy skrev, for 16 timer siden:

Jeg kører en nyere VW Passat og får normalt 250-300 kr/timen (fra jeg møder til jeg går hjem og pris afhængig af tidspunkt på døgnet) og statens kmtakst for kørte km. Jeg er ikke bodyguard, men lader gerne kunden se at det er mig der har sat hende af og venter på hende. Det har nok en vis præventiv effekt. Desuden opringning til aftalt tidspunkt.
Der er stor forskel på hvor meget pigerne ønsker at tale. Nogen vil gerne tale om deres oplevelser, andre om hverdagsting - og nogen vil gerne sidde i fred. Det er ikke så svært at fornemme.
Jeg kender en der kører en anelse også, dog i KBH. Han får 350 i timen og som regel rundet lidt op, men intet til brændstof. Han kører en gammel bil, som hverken byder på driftsikkerhed, komfort eller stil.
Detaljerne er nok noget du skal aftale, ud fra dine ønsker - og så holde et kaffemøde et sted i byen - det er uforpligtende for hende og det plejer jeg at invitere på. Så kan hun fornemme hvad jeg er for en størrelse og om hun har tillid til at jeg passer lidt på hende og ikke overtræder nogen grænser. Mange piger har ben i næsen og kan sagtens sige fra er min fornemmelse, men det vel trods alt skønnest, hvis det slet ikke er nødvendigt? Endelig skal det vel også være en chauffør, som forstår vigtigheden af at kunne holde sin mund. Både ift hende, mens også da i forhold til hendes kunder. Jeg har et par gange leveret hos en jeg kendte - så holder jeg mig lidt diskret i bilen og sørger for lamperne ikke tændes, så han ikke ser det er mig og bliver forlegen.
Held og lykke i din søgen :)

Af ren nysgerrighed, hvordan får du så ny 'kunder'? Er det mund til mund metoden (som jo er den bedste reklame), eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 8 minutter siden:

Af ren nysgerrighed, hvordan får du så ny 'kunder'? Er det mund til mund metoden (som jo er den bedste reklame), eller hvordan? :)

Ja, det er mund til mund metoden. Det startede ved et tilfælde, hvor jeg som taxa chauffør havde en kunde som arbejdede i branchen. Hende kom jeg tilfældigt til at køre et par gange indenfor kort tid. Hun spurgte om jeg var interesseret. Siden fik hun arbejde på klinik, hvor pigerne jo taler sammen og så gik det slag i slag. Men det er nu kun et fritidsjob, det er på ingen måde noget jeg kan leve af. Jeg har pt kun 1 pige jeg kører for og hun har ikke mange kørende vagter. Der er iøvrigt altid mange der gerne vil køre for pigerne, men efter hvad jeg hører, så har de fleste svært ved at finde balancen i jobbet. Mange tror at fordi pigen arbejder, så kan de selv lige få en tur. Sådan fungerer det ikke. Enten er man i en professionel relation eller også er man kunde.. Det er iøvrigt et ganske ensomt job, hvor du sidder i en bil på en parkeringsplads alene. Til at starte med kan man så være lidt på facebook, tale i telefon osv, men der er altså ikke ret mange i min omgangskreds der syntes det er fedt at småsnakke med mig, hvor gang jeg holder stille - så man skal trives med det kedelige.
Hvis du gerne vil prøve det af som chauffør, så kan du da prøve at lave et opslag herinde og se om nogen bider på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drivingmissdaisy skrev, for 1 time siden:

Ja, det er mund til mund metoden. Det startede ved et tilfælde, hvor jeg som taxa chauffør havde en kunde som arbejdede i branchen. Hende kom jeg tilfældigt til at køre et par gange indenfor kort tid. Hun spurgte om jeg var interesseret. Siden fik hun arbejde på klinik, hvor pigerne jo taler sammen og så gik det slag i slag. Men det er nu kun et fritidsjob, det er på ingen måde noget jeg kan leve af. Jeg har pt kun 1 pige jeg kører for og hun har ikke mange kørende vagter. Der er iøvrigt altid mange der gerne vil køre for pigerne, men efter hvad jeg hører, så har de fleste svært ved at finde balancen i jobbet. Mange tror at fordi pigen arbejder, så kan de selv lige få en tur. Sådan fungerer det ikke. Enten er man i en professionel relation eller også er man kunde.. Det er iøvrigt et ganske ensomt job, hvor du sidder i en bil på en parkeringsplads alene. Til at starte med kan man så være lidt på facebook, tale i telefon osv, men der er altså ikke ret mange i min omgangskreds der syntes det er fedt at småsnakke med mig, hvor gang jeg holder stille - så man skal trives med det kedelige.
Hvis du gerne vil prøve det af som chauffør, så kan du da prøve at lave et opslag herinde og se om nogen bider på :)

Jeg har da tænkt tanken, og nej jeg er ikke bare på udkig efter en gratis tur i kanen :biggrin:

Men det må nok blive en dag jeg har en ordentlig bil, tror ikke der er mange der har lyst til at køre i en Seat Mii/ Up size bil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...