Hop til indhold

Recommended Posts

-noname100- skrev, for 4 minutter siden:

Her er blot en advarsel til glædespigerne om ikke at besvare en person der kalder sig “rejse netværk” på mail. Jeg kunne lure hans retorik rimelig hurtigt. Og det irriterer ham. Vedhæftet er et billede af seneste trussel fra ham, så kan alle vist se, hvem afsenderen er :biggrin:

A5EFB43F-3FDE-4EC4-9E18-6B15FF33D06C.jpeg

Brug 3-trinsraketten:

 

1   Ignorer

2  Ignorer

3  Ignorer

 

Så har han ikke krudt til sine kanoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Brug 3-trinsraketten:

 

1   Ignorer

2  Ignorer

3  Ignorer

 

Så har han ikke krudt til sine kanoner.

Det er altid godt at advare andre. Så det agter jeg at gøre :) han bliver ignoreret. Tro mig :D men andre behøver ikke spilde tiden på at prøve at lave en aftale med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 15 minutter siden:

Det er altid godt at advare andre. Så det agter jeg at gøre :) han bliver ignoreret. Tro mig :D men andre behøver ikke spilde tiden på at prøve at lave en aftale med ham.

Lige nu tror jeg desværre du giver tåben det han vil have ;) selv om intentionen  er god 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden:

Lige nu tror jeg desværre du giver tåben det han vil have ;) selv om intentionen  er god 

Det har du nok ret i. Vil du prøve at slette din kommentar ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er garantrisse B.arnerøv Andersen, der forsøger sig med Netværkets adresse. Ganske som han har misbrugt mit nick.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tåler meget, om så spot, hån og latterliggørelse, det kan jeg alt sammen bære på min ryg.

Men det er en ret ubehagelig tanke, hvis glædespiger modtager mails, fra nogle der giver indtryk af at være mig.

Hvis det sker, så vil jeg simpelthen ikke finde mig i det, og jeg håber at alle der måtte opleve at få henvendelser, som giver sig ud for at være mig, vil  tage kontakt til mig.

Jeg er om nødvendigt parat til at tage kontakt til en advokat, og gerne sammen med andre, for at se om vi juridisk kan foretage os noget?

Hvis det er denne Bjarne, så er det ved at være på tide, at han om muligt stilles retsligt til ansvar.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tåler meget, om så spot, hån og latterliggørelse, det kan jeg alt sammen bære på min ryg.

Men det er en ret ubehagelig tanke, hvis glædespiger modtager mails, fra nogle der giver indtryk af at være mig.

Hvis det sker, så vil jeg simpelthen ikke finde mig i det, og jeg håber at alle der måtte opleve at få henvendelser, som giver sig ud for at være mig, vil  tage kontakt til mig.

Jeg er om nødvendigt parat til at tage kontakt til en advokat, og gerne sammen med andre, for at se om vi juridisk kan foretage os noget?

Hvis det er denne Bjarne, så er det ved at være på tide, at han om muligt stilles retsligt til ansvar.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er ham. Han er meldt til politiet, men han gemmer sig bag ip adresser. Han har truet mig i mails flere gange her til aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogle er villige til at mødes, over en kop kaffe, til en snak om hvad vi kan gøre sammen, så rejser jeg gerne efter det, eller tager imod i København.

Måske der skal penge på bordet til en advokat, og ikke bare anmeldelser til politiet.

Det kan vi nemmest på dele basis, men jeg tror at vi har brug for kyndig juridisk bistand, og hvis der er noget at gøre, så bør vi sammen forfølge Bjarne, så han ikke får et øjebliks fred for os.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Hvis nogle er villige til at mødes, over en kop kaffe, til en snak om hvad vi kan gøre sammen, så rejser jeg gerne efter det, eller tager imod i København.

Måske der skal penge på bordet til en advokat, og ikke bare anmeldelser til politiet.

Det kan vi nemmest på dele basis, men jeg tror at vi har brug for kyndig juridisk bistand, og hvis der er noget at gøre, så bør vi sammen forfølge Bjarne, så han ikke får et øjebliks fred for os.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er helt klart med.!

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er helt klart med.!

Kan du ikke prøve at samle piger, på pigernes board, og så får vi se hvor i landet vi kan mødes, os der godt vil mødes.

Også gerne mænd, som er blevet misbrugt på samme måde som Borende X, og jeg er blevet det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...