Hop til indhold
Guest Fyr33

2 stk Copenhell lørdags armbånd bytte ;-)

Recommended Posts

Guest Fyr33

Hejsa

har 2 stk armbånd som giver adgang til Copenhell lørdag. Måske der var en lyserød som ville være med på en byttehandel? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 22 minutter siden:

Hejsa

har 2 stk armbånd som giver adgang til Copenhell lørdag. Måske der var en lyserød som ville være med på en byttehandel? ;-)

Fedt. Håber det lykkes for dig. ;)

Hvem er hovede attraktionerne i år? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
Frodige Ida skrev, for 20 minutter siden:

Fedt. Håber det lykkes for dig. ;)

Hvem er hovede attraktionerne i år? 

 

Det håber jeg også at det gør ;-)

lørdag spiller Glenn Hughes, Amon Amarth, Dimmu Borgir og Scorpions, samt en masse andrw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt at høre at man kan bytte på den måde. Husk at ved den form for byttehandel kræves der en fyldig og detaljeret beretning af både koncerter samt begges præstationer ved naturalieombytningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Men kun et enkelt armbånd

Send en PB så kan vi aftale detaljer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 5 timer siden:

Hejsa

har 2 stk armbånd som giver adgang til Copenhell lørdag. Måske der var en lyserød som ville være med på en byttehandel? ;-)

Jeg er så frisk på at tage det andet armbånd tænker dog at jeg ikke er din type? Måske kan jeg overtale dig hvis du høre mit tilbud?

Faktisk dybt seriøst.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
BadbiBoy87 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er så frisk på at tage det andet armbånd tænker dog at jeg ikke er din type? Måske kan jeg overtale dig hvis du høre mit tilbud?

Faktisk dybt seriøst.:wub:

Send PB ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, i 2-3 stykker. Nu må den efterhånden være sovet ud. Kan i så se at fare i blækhuset. Den historie er simpelthen for spændende til at den kun kan være imellem jer. Lad os høre både om koncerterne og hvad der skete i forhold til at overdrage armbånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
Emmalie skrev, den 21/6/2019 at 10:40:

Gerne :D

Det er fandme frækt :P

Og jeg havde ALDRIG gættet at du er til metal. Havde troede det var mere psy trance eller noget i den dur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
Lauersen skrev, den 28/6/2019 at 11:36:

Nå, i 2-3 stykker. Nu må den efterhånden være sovet ud. Kan i så se at fare i blækhuset. Den historie er simpelthen for spændende til at den kun kan være imellem jer. Lad os høre både om koncerterne og hvad der skete i forhold til at overdrage armbånd.

Jeg kunne ikke være mere enig :P

Med alt respekt, så syntes jeg det ville være Mega frækt hvis emmalie kneppede sig til et copenhell armbånd :P

Det er mange GP som ikke handler i naturalier af princip, men jeg syntes det er Mega frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
JimmyChoo skrev, for 15 timer siden:

Det er fandme frækt :P

Og jeg havde ALDRIG gættet at du er til metal. Havde troede det var mere psy trance eller noget i den dur 

Lad mig smide en bombe, jeg er BÅDE til Psy trance OG metal ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...