Hop til indhold

Recommended Posts

Var for lidt tid siden forbi til massage og en håndtrold på Saibua, og skylder sku og skrive en anmeldelse da jeg fik en virkelig dejlig betjening.

Har været der en del gange med lidt blandede oplevelser, men aldrig dårlig.

Denne gang var dog med en pige jeg ikke havde set før, som kaldte sig Pet, ligessom alle de andre gjorde da jeg var ved dem, ikke den kønneste men så sød ud og det var hun bestemt også! :razz:

Hun gav mig en dejlig massage, og ikke mindst spilleren var til top karakter da anus og mellemkødet blev masseret godt mens hun spillede den af.

Havde kun medbragt 500 så  fik det til den pris selvom prisen normalt er 600 åbenbart. Tiden blev der ikke rigtig skåret på.

Eneste minus var der var børn i bixen som man kunne høre hele tiden. Det var på en helligdag, så måske derfor.

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tre af de absolut sødeste thai piger i Århus, altid glade om smilende. Jeg får et kæmpe knus hver gang “kommer” og går og ja der er en lille pige men hun genere ikke nogle og så er hun bare så køn lige som moderen, der bliver afsluttet med et super frækt håndjob og en dejlig afvaskning, elsker at komme der  

mvh Jens 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 2 timer siden:

Det syntes jeg personligt er lidt trist læsning.

Er der børn i butikken er det et totalt no go for mig, og jeg syntes næsten det burde anmeldes.

 

De er næppe med inde i rummet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Man skal huske på at for en thaier er HJ ikke noget med sex at gøre.

De ser anderledes på det end os fra vesten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
8000 skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2019 at 22:38:

Der er detsværre tit et barn i klinikken. Har kostet et par is.

8000

Klarpådet  burde også have givet is , da han kun betalte 500      fedterøv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Barnet er altid i forrummet og har aldrig prøvet at komme ind og døren er altid lukket, så ingen problem i det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...