Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
latinerkvarteret skrev, den 6.3.2021 at 19:24:

Hun skal helt sikkert afprøves :) hvor i byen holder hun til? Hvordan er hendes blowjob? 

Tæt på Den Gamle By. 
Hvad blow angår synes jeg du skal gøre dine erfaringer og gerne skrive en anmeldelse herinde bagefter. 

Skrevet
Denanonyme skrev, den 7.3.2021 at 14:24:

Er hende bryster stadig store og fyldige eller er de blevet opereret mindre? Synes billederne tyder på det..

Da jeg var sammen med hende de første gange for flere år siden, var de blevet reduceret men stadig meget store. 

Skrevet
  • Author
Denanonyme skrev, den 7.3.2021 at 14:24:

Er hende bryster stadig store og fyldige eller er de blevet opereret mindre? Synes billederne tyder på det..

Kom ikke derhen alligevel, så det kan jeg hverken be- eller afkræfte. Mit umiddelbare bud er tyngdekraften spiller ind :) 

Skrevet

Nej er ikke blevet opereret, men jeg har tabt mig i vægt :). Martinna ;)..

Skrevet

Nej jeg har ikke fået opereret mine bryster, men har tabt mig i vægt :). Martinnaxx ;).

Skrevet

Hvis det ikke var fordi, at jeg har temmelig langt til Århus. Havde jeg helt sikkert forsøgt at møde hende.

Jeg kan godt lide en moden kvinde og et sæt store fortrin der kan blænde mig :rolleyes:

Skrevet
Northern Man skrev, for 3 timer siden:

Hvis det ikke var fordi, at jeg har temmelig langt til Århus. Havde jeg helt sikkert forsøgt at møde hende.

Jeg kan godt lide en moden kvinde og et sæt store fortrin der kan blænde mig :rolleyes:

Hun ser også både fræk og lækker ud.

Skrevet
Lasselas skrev, for 5 minutter siden:

Hun ser også både fræk og lækker ud.

Gi hende et skud og lad os høre om du fik en bedre oplevelse end jeg. 

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 4 minutter siden:

Gi hende et skud og lad os høre om du fik en bedre oplevelse end jeg. 

Hun er svær at få en aftale med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.